iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps uit iTunes niet op iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28725-apps-itunes-niet-op-iphone.html)

smogendorff 18-01-09 02:30

Apps uit iTunes niet op iPhone
 
Hallo,

ik heb een aantal programmaatjes gedownload via de appstore maar vervolgens als ik wil synchroniseren dan worden de nieuwe apps er niet opgezet.. Heb wel alle instellingen voor zover ik weet goed staan. Voorheen was dit nooit een probleem.. Gebeurt bijvoorbeeld bij iMob en iSki 2008 lite. Mijn computer is gewoon gemachtigd en alle programma's worden gesynct en heb dus geen selectie gemaakt.. Heb ook al geprobeerd om de app opnieuw te downloaden en te installeren maar dit mocht niet baten..

Alvast bedankt voor het antwoorden..

iMario 18-01-09 02:46

Heb je ze wel aangevinkt?
Als je ze van je iPhone naar je PC wilt, rechter muisklik op je iPhone > Transfer Purchases.

smogendorff 18-01-09 03:00

Ja, die staan allemaal aan.. Wil de aangeschafte apps van iTunes naar mn iPhone krijgen.. voorheen nooit een probleem maar nu dus wel..

Runaque 18-01-09 03:34

Je hebt toevallig niet per ongeluk je machtiging ingetrokken van je PC? Wil ook wel eens lukken dat deze niet sync't zonder die machtiging.
Probeer eerst de machtiging te geven, doet ie het dan wel, des te beter, doet ie het niet, dan trek je de machtiging in en daarna geef je de PC terug een machtiging.

ButcherJF 18-01-09 09:57

Heb je misschien meerdere accounts, bijv. een NL- en een US-account, en je pc voor de verkeerde gemachtigd?
Misschien anders eens proberen alle apps op één na te syncen (even de instellingen in iTunes aanpassen). Als het goed is gooit ie die ene er af. Daarna weer alles syncen, misschien dat dat werkt. Computers zijn soms net mensen...

Je kunt uiteraard de apps ook rechtstreeks op je iPhone binnenhalen, dat moet wél lukken. Weliswaar niet een oplossing voor het echte probleem, maar je hebt ze dan iig op je iPhone.

EDIT
Oh ja, vergeten: krijg je ook een popup met een rapport/reden waarom niet alles gesynchroniseerd wordt?


Frog 18-01-09 11:33

Staat je iPhone niet helemaal vol? Je kan maximaal 9 springboards hebben.

smogendorff 18-01-09 13:22

Heel erg bedankt voor jullie input allemaal! Ik ben dus rechtstreeks vanaf mijn iPhone apps gaan binnenhalen om te kijken waar het aan lag.. En ik kwam erachter..

De apps zijn niet geschikt voor mijn iPhone, en dit geeft mijn pc niet aan.. waarschijnlijk ff firmware updaten dus.. haha

thnx!

Heeft iemand een link naar makkelijke handleiding om de updaten naar 2.2 zonder al je gegevens kwijt te raken? (tel nrs enzo..)

Frog 18-01-09 17:04

Je moet gewoon updaten, de kans is heel klein dat er iets fout gaat. Voor de zekerheid kan je een reservekopie maken (doet hij ook automatisch).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.