iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   is er een gratis app die telefoon gesprek opneemt? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28760-gratis-app-telefoon-gesprek-opneemt.html)

Rubske 18-01-09 22:11

is er een gratis app die telefoon gesprek opneemt?
 
bestaat er een gratis app die een telefoon gesprek op kan nemen?

Bedankt

Timmeh_ 18-01-09 22:16

nee, dit is volgens mij al een keer eerder gevraagd.. Anders moet je ff de zoekfunctie gebruiken;)

Rubske 18-01-09 22:19

ja kan niks vinden...

InternetRebel 19-01-09 16:07

Opnemen van de gesprekken is technisch niet mogelijk. Daarvoor moet het signaal vanaf "de andere kant" worden opgevangen en die mogelijkheid is er simpelweg niet. Er zijn een paar apps die TOCH gesprekken kunnen opnemen, maar deze werken enkel met bepaalde providers waarbij het gesprek dan via een speciale server loopt die het voor je opneemt. Direct op de iPhone zelf kan gewoon niet.

Yzord 19-01-09 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 245962)
Opnemen van de gesprekken is technisch niet mogelijk. Daarvoor moet het signaal vanaf "de andere kant" worden opgevangen en die mogelijkheid is er simpelweg niet. Er zijn een paar apps die TOCH gesprekken kunnen opnemen, maar deze werken enkel met bepaalde providers waarbij het gesprek dan via een speciale server loopt die het voor je opneemt. Direct op de iPhone zelf kan gewoon niet.

Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Op de Symbian kan dat ook, du sik zie niet in waarom op een iPhone niet.

InternetRebel 19-01-09 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 245967)
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Op de Symbian kan dat ook, du sik zie niet in waarom op een iPhone niet.

Omdat de ene hardware dat wel kan en de andere weer niet. Zo zijn er ook voor Windows Mobile toestellen soortgelijke apps en die worden ook altijd vergezeld van een lijst met hardware waarop het wel werkt en waarop het niet werkt. :)

Bram was al in gebruik 19-01-09 16:40

Gewoon via backgrounder een record progamma draaien en dan een gesprekken voeren via de speakerfunctie lijkt mij?

Timmeh_ 19-01-09 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubske (Bericht 245709)
ja kan niks vinden...

Ikke wel;) hiero

Rubske 20-01-09 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 245997)
Ikke wel;) hiero

Bedankt maar hier kom ik niet verder mee. Als ik het goed begrijp is er simpel weg geen oplossing?

Timmeh_ 21-01-09 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubske (Bericht 246607)
Bedankt maar hier kom ik niet verder mee. Als ik het goed begrijp is er simpel weg geen oplossing?

Nee, eigenlijk niet..:p Er is 1 omslachtige oplossing: via een jailbreak dat programma installeren waarmee je apps op de achtergrond kunt laten draaien (ik heb zelf geen jailbreak dus weet niet precies hoe t werkt), dan je gesprek op luidspreker zetten en met een voicememo opnemen, maar of je daar nou op zit te wachten..

Een simpelere oplossing is er denk niet..

iMac-er 21-01-09 11:13

Misschien iTalk een idee? Dit is een gratis app in iTunes Stores. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd maar als je iPhone op speaker zet en dan tijdens het gesprek iTalk aanzet dan zou het moeten werken.

InternetRebel 21-01-09 16:14

Wil je gesprekken opnemen op momenten dat het je dat "schikt" of van tevoren gepland? Ik wil zelf ook wel eens een gesprek opnemen (bijvoorbeeld met een irritante betweter helpdesk medewerker) maar dat weet ik dan natuurlijk ruim van tevoren. Ik hang dan zet dan mijn iPhone op "handsfree" en neem op via de koptelefoonaansluiting op een klein mengpaneel. Helaas moet je voor deze oplossing ook een extra microfoon aansluiten om jezelf erbij op te kunnen nemen, maar deze manier geeft volgens mij wel de beste kwaliteit.

marcoblom 21-01-09 16:47

Zijn er geen VoIP applicaties die de mogelijkheid tot opnemen hebben???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.