//

hoe wissel ik van account

hoe wissel ik van account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag ik heb 2 account´s bij Appstore ik kan op mijn computer wel van account wisselen maar op mijn iphone niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-09, 15:41
jokerdoc's schermafbeelding
jokerdoc jokerdoc is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wuppertal
Berichten: 41
Standaard hoe wissel ik van account

Hallo,

ik heb een vraag ik heb 2 account´s bij Appstore ik kan op mijn computer wel van account wisselen maar op mijn iphone niet weet iemand hoe je wel kan wisselen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-09, 19:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokerdoc Bekijk bericht
Hallo,

ik heb een vraag ik heb 2 account´s bij Appstore ik kan op mijn computer wel van account wisselen maar op mijn iphone niet weet iemand hoe je wel kan wisselen
Dat gebeurt automatisch nadat je je iPhone gesynchroniseerd hebt. De account waarmee je tijdens de laatste synchronisatie bent aangemeld is de account die op je iPhone werkt.
Denk wel even om het machtigen van je pc bij iedere sync!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 02-12-10, 21:12
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard Account wisselen

Dit probleem heb ik ook. Ik heb een nieuw account aangemaakt en zelfs in mijn nieuwe account aangegeven dat mijn oude AppleID ook mag syncen met mijn nieuwe account. Als ik echter mijn iphone of mijn ipad aansluit en sync, gebeurt er niets met het account. De oude accountnaam blijft staan als ik iets uit de appstore wil kopen (en kan ik niet veranderen) en pakt mijn wachtwoord niet meer (ik tik geen fout wachtwoord in). Dit was dan ook de reden dat ik een nieuw account heb aangemaakt, echter ik krijg dit nieuwe account dus echt niet op mijn iphone of ipad. Kheb ook in de iphone en ipad de instellingen voor de store al handmatig aangepast. Wie weet hoe ik mijn nieuwe AppleID in iphone en ipad ingevoerd krijg?
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
  #4  
Oud 02-12-10, 21:15
werner1977 werner1977 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Instellingen > Store ( ong. in het midden ) > Log uit > Log in ( met je andere gegevens ) Thats it! Zo makkelijk! ;-)
  #5  
Oud 02-12-10, 21:21
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ik gebruik ook 2 verschillende stores (wil nederlandse apps maar kan ook niet zonder mijn netflix) en de truuk die werner aangeeft werkt lang niet altijd helaas, ik kan er nog geen touw op trekken maar meestal krijg ik het uiteindelijk wel gedaan, updates zijn vooral raar laatste ker heb ik geloof ik de app moeten deleten en dan de nieuwe moeten downloaden
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #6  
Oud 02-12-10, 21:38
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Was dat maar waar! Dit heb ik al heel vaak gedaan, maar als ik via de appstore een app wil updaten verschijnt ertelkens weer als vaste tekst in het blauwe vak onder iTunes-wachtwoord mijn oude AppleID. Die ik, zoals gezegd had, in mijn nieuwe account toegevoegd had als extra AppleID. Dit werkt zo dus niet...ik moet die oude AppleID gwoon van de vaste positie af hebben. BEtere tip? Ik ben echt al uren bezig, hoor, dus ik denk dat er iets fout zit, maar hoe kom ik daar van af???
  #7  
Oud 02-12-10, 21:43
werner1977 werner1977 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Was dat maar waar! Dit heb ik al heel vaak gedaan, maar als ik via de appstore een app wil updaten verschijnt ertelkens weer als vaste tekst in het blauwe vak onder iTunes-wachtwoord mijn oude AppleID. Die ik, zoals gezegd had, in mijn nieuwe account toegevoegd had als extra AppleID. Dit werkt zo dus niet...ik moet die oude AppleID gwoon van de vaste positie af hebben. BEtere tip? Ik ben echt al uren bezig, hoor, dus ik denk dat er iets fout zit, maar hoe kom ik daar van af???
Nee, het spijt me. Geen betere tip helaas. Vreemde zaak. Misschien iemand anders een idee?
  #8  
Oud 02-12-10, 21:52
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

En het zijn nog wel gratis apps! Dus verwijderen kan wel, maar opnieuw ophalen lukt niet omdat ik niet in mijn account kom.....
  #9  
Oud 02-12-10, 22:13
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

het lijkt er sterk op dat per app wordt opgeslagen van welke account deze app komt, heb je dus apps opgehaald met je oude account dan kun je die alleen met die oude account updaten (iphone revert automatisch naar die oude account) je kan we de app deleten, zorgen dat je iphone ingesteld is op nieuwe accont en dan daarmee de app downloaden. dat al geprobeerd?
  #10  
Oud 02-12-10, 22:24
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

zorgen dat je iphone ingesteld is op nieuwe accont....dat is juist het probleem....nogmaals: in instellingen staat nieuwe account en bij inloggen in appstore vast op oude account-dus kan ik niets meer ophalen met mijn account....terwijl ik mijn oude account ook geverifieerd heb, kijk maar naar de mail die ik van apple krijg: Email address previously verified.

Laatst gewijzigd door ABKtje; 02-12-10 om 22:27.
  #11  
Oud 02-12-10, 22:54
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

in de appstore kan je ook uitloggen (onder featured, helemaal naar beneden scrollen dan op account klikken en sign out)
  #12  
Oud 02-12-10, 22:56
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Ja, dat had ik ook al geregeld. Prettig dat je graag wil helpen! Kheb echt geen idee wat nu te doen....
  #13  
Oud 02-12-10, 23:04
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Handmatig inloggen op je andere account via je iPhone werkt verder prima, je moet alleen even uitloggen en de Appstore afsluiten en weer opnieuw openen op je iPhone, dan inloggen met je andere account, op die manier gaat het al een stuk beter
Kan zijn dat je toestel dan af en toe iTunes ineens zomaar opent maar dat is gewoon een bug in iOS, zit er al in vanaf 3.x

Laatst gewijzigd door shapezzz; 02-12-10 om 23:17.
  #14  
Oud 03-12-10, 00:13
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Kheb appstore uit gezet, bij instellingen uitgelogd en iphone gereboot.
Nu weer naar instellingen en opnieuw met nieuwe account ingelogd.
Dan weer naar appstore: jammer - oude account staat er nog steeds vast in....
Jammer dat Apple geen mondelinge hulp heeft. Verder zoeken in de online help brengt me van het ene naar het andere advies, maar behandelt niet exact mijn probleem.
Ja, het ligt niet zo simpel als jullie voorstellen....

Echter: ik denk ik download nu eens een andere gratis app en kijk wat er dan gebeurt. Op dat moment verschijnt mijn nieuwe account en moet ik eerst mijn betaalgegevens opnieuw aanbieden om te kunnen "kopen". Dat lukt uiteindelijk. Dus dat betekent dat van alle eerder aangeschafte apps de oude accountgegevens bewaard worden en gekoppeld blijven. Oplossing lijkt dus: deze niet updaten maar verwijderen en wederom downloaden en hopen dat ze nog steeds gratis zijn. Kijken of ik nog verdere problemen tegenkom....bij voorbeeld hoe kan ik de betaalde apps weer terug krijgen als update beschikbaar is?

Laatst gewijzigd door ABKtje; 03-12-10 om 00:25.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Windows: Hoe maak ik een NL itunes account omed4life iTunes 3 26-08-10 09:08
Account wissen..hoe? PearLRoX iPhone algemeen 8 28-02-10 11:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.