//

LogMeIn

LogMeIn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er, binnen LogMeIn voor de iphone, of iig vanaf de iphone een manier om je pc op afstand op te starten?? Dus Wake On ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-10-09, 20:55
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Is er, binnen LogMeIn voor de iphone, of iig vanaf de iphone een manier om je pc op afstand op te starten?? Dus Wake On Lan...
Ik laat namelijk niet constant me pc aanstaan maar zou wel handig zijn als ik me pc vanaf andere locaties over zou kunnen nemen, mja dan moet ik m eerst vanaf daar aan kunnen zetten.
Heb het via dsl reports geprobeerd, maar dit werkt lang niet altijd heb ik door :s
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-10-09, 20:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Is er, binnen LogMeIn voor de iphone, of iig vanaf de iphone een manier om je pc op afstand op te starten?? Dus Wake On Lan...
Ik laat namelijk niet constant me pc aanstaan maar zou wel handig zijn als ik me pc vanaf andere locaties over zou kunnen nemen, mja dan moet ik m eerst vanaf daar aan kunnen zetten.
Heb het via dsl reports geprobeerd, maar dit werkt lang niet altijd heb ik door :s
Neen, LogMeIn kan dat niet omdat de app zelf verbinding maakt met een website. Je maakt dus niet rechtstreeks verbinding met je pc, maar wel met de website van LogMeIn. Wat wel zou kunnen lukken is je pc in Standby zetten en dan kan je er misschien wel op.
  #23  
Oud 17-10-09, 21:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mijn probleem gelukkig zelf kunnen oplossen.
  #24  
Oud 17-10-09, 21:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Neen, LogMeIn kan dat niet omdat de app zelf verbinding maakt met een website. Je maakt dus niet rechtstreeks verbinding met je pc, maar wel met de website van LogMeIn. Wat wel zou kunnen lukken is je pc in Standby zetten en dan kan je er misschien wel op.
Ow ja,.... Ik ga me pc dan wel in Standby zetten, das bijna uit haha
Ga zo es kijken of het dan werkt

Nope...als me pc in standby staat doet hij het niet :s waarschijnlijk omdat in standby de netwerkconnectie niet instant blijft.

EDIT: Als ik de pc in slaapstand zet, doet hij het wel.
EDIT2: ownee, dan ook niet

Is er een manier om het scherm van je macbook ook via logmein UIT te zetten??
Dus zoals je op je mac zelf doet met de toetscombinatie Ctrl+Shift+Eject....????

Nou dat wake on Lan werkt tot nu toe nog niet geweldig. Verschillende iphone apps geprobeerd, maar de ene keer doetie wel me pc aanzetten en de andere keer niet :s
En op me macbook gaat het volgens mij al helemaal niet werken omdat ik geen Airport Extreme heb..? :S Erg balen, dusja nu wil ik dan opzich me mac aan laten staan, mja dan wel met het scherm uit. Maar zodra ik dan me macbook overneem remote, kan ik daarna me scherm nie meer uitzetten volgens mij, dus vandaar mijn vraag

En dan zag ik ook nog dat je een netwerkje op kunt zetten met logmein. Kan ik me mac er niet in krijgen :S :S :S

Kan iemand mij asjeblieft even verder helpen??

Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 20:54. Reden: Opschonen.
  #25  
Oud 24-10-09, 09:31
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard Logmein Cydia?

Hallo,

Ik vraag me af of er ook een app is net als logmein in cydia?
  #26  
Oud 28-10-09, 18:40
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Is er een manier om het scherm van je macbook ook via logmein UIT te zetten??
Dus zoals je op je mac zelf doet met de toetscombinatie Ctrl+Shift+Eject....????

Nou dat wake on Lan werkt tot nu toe nog niet geweldig. Verschillende iphone apps geprobeerd, maar de ene keer doetie wel me pc aanzetten en de andere keer niet :s
En op me macbook gaat het volgens mij al helemaal niet werken omdat ik geen Airport Extreme heb..? :S Erg balen, dusja nu wil ik dan opzich me mac aan laten staan, mja dan wel met het scherm uit. Maar zodra ik dan me macbook overneem remote, kan ik daarna me scherm nie meer uitzetten volgens mij, dus vandaar mijn vraag

En dan zag ik ook nog dat je een netwerkje op kunt zetten met logmein. Kan ik me mac er niet in krijgen :S :S :S

Kan iemand mij asjeblieft even verder helpen??
Volgens mij kan je in je settings van logmein instellen dat het beeldscherm van de doelcomputer uit moet tijdens de remote control. Kan je niet gewoon je monitor uitzetten en weer aanzetten als je em nodig hebt? (heb zelf geen macbook )

wake on lan werkt bij mij alleen als ik ben aangemeld op het zelfde netwerk, dus als ik op dezelfde router zit. Misschien even de instellingen van je router checken? (en mijn pc zit aan een draadje, dus dat werkt bijna altijd )

Laatst gewijzigd door ViperNL; 28-10-09 om 18:43.
  #27  
Oud 28-10-09, 19:21
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik kan idd me scherm uitzetten van me macbook, maar zodra ik m remote overneem met LogMeIn blijft me scherm aan staan...Wat ik nu doe is me schermhelderheid helemaal naar beneden zetten (lijkt je scherm uit, maar isdie niet) en dan blijft die helderheid op me macbook zelf idd laag / uit staan mja scherm is niet echt uit haha...

Wake On Lan is idd bedoel voor binnen je eigen netwerk, mja ik had het wel fijn gevonden (en ik dacht dat daar manieren voor zijn) om het ook vanaf 3G of van buiten je netwerk te laten werken Dus dat ik niet perse me macbook aan hoef te laten staan iedere dag, maar dat ik m vanaf me werk kan opstarten wake on wan ofzo krijg je dan

Ik kan nu iig vanaf me mac met een programmatje me pc opstarten, en vanaf me pc me mac (WOL programmatjes), mja er moet nog steeds altijd 1 apparaat aan blijven staan terwijl ik er niet ben, en dat wil ik eigenlijk niet.

LogMeIn claimt dat het WOL ondersteund, maar ik krijg niet de knop "switch on" niet te zien zoals ze beweren, bij een vriend van mij heb ik deze knop echter wel zien staan.
Heel raar.
  #28  
Oud 29-10-09, 00:25
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Volgens mij kan WOL ook over het internet idd, maar dat zul je in je router moeten regelen denk ik, dat ligt niet aan je pc of mac
  #29  
Oud 30-10-09, 12:16
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Leuke app die logmein! echt handig!
  #30  
Oud 30-10-09, 14:47
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL Bekijk bericht
Volgens mij kan WOL ook over het internet idd, maar dat zul je in je router moeten regelen denk ik, dat ligt niet aan je pc of mac
Nou ik heb dat dus in me router geregeld. Probleem is alleen dat die het de ene keer wel doet, maar eigenlijk meestal niet
Met verschillende apps en verschillende websites geprobeerd.
  #31  
Oud 30-10-09, 15:06
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Ik denk dat je met geen enkele app op een degelijke manier films kan volgen hoor... Enkel prent per prent...
  #32  
Oud 30-10-09, 16:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Leuke app die logmein! echt handig!
Inderdaad,kan altijd van pas komen alleen is het vervelend als je op EDGE zit,dat gaat echt heel traaf vooruit,het beste is 3G en Wi-Fi.
  #33  
Oud 30-10-09, 19:37
Joachiim Joachiim is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Witmarsum
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Hallo,

Ik vraag me af of er ook een app is net als logmein in cydia?
VNC is er, daar kun je mee je desktop remoten

Laatst gewijzigd door WDS001; 30-10-09 om 19:42. Reden: quote toegevoegd, was onduidelijk na samenvoegen
  #34  
Oud 30-10-09, 19:38
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Arrow

//discussies samengevoegd
__________________

  #35  
Oud 31-10-09, 03:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik zit mee het volgende probleem en ik snap niet goed wat ik verkeerd zou gedaan hebben.

Uw proefperiode zal binnen 2 dagen aflopen??

Hoezo?
Men zegde dit gratis was?
  #36  
Oud 31-10-09, 08:58
wouta wouta is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik zit mee het volgende probleem en ik snap niet goed wat ik verkeerd zou gedaan hebben.

Uw proefperiode zal binnen 2 dagen aflopen??

Hoezo?
Men zegde dit gratis was?
Mijn account verloopt ook over een paar dagen. Wat ik vermoed is dat je iets van 30 dagen een volledig proef account krijgt en als je dan niet gaat betalen je vanzelf word omgezet naar een gratis account.
  #37  
Oud 31-10-09, 09:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: App Store Programma's
  #38  
Oud 31-10-09, 12:22
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

automatisch krijg je een 30 dagen trial van de Pro versie.
Nu zal hij gewoon overschakelen naar de FREE versie
Kun je zien bij instellingen van je pc die je in LogMeIn hebt staan en dan abonnementen...daar ergens.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Logmein werkt niet goed J.A.N iPhone Apps 0 22-01-10 18:25
Verschil tussen Jadu VNC en Logmein Rene3g iPhone Apps 5 23-02-09 11:18
Dubbelklikken via Logmein.nl iMakkie iPhone Apps 2 22-09-08 23:02
Vensters verplaatsen via VNC/Logmein iMakkie Archief 2 17-09-08 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.