iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Account verwijderen van apple store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/29050-account-verwijderen-apple-store.html)

Fopperr 23-01-09 21:02

Account verwijderen van apple store
 
Hallo medegenieters van de Iphone,


Mijn account op de apple store werkt niet. Ik kan me niet inloggen en dus ook geen gadgets kopen.

Weet een van jullie hoe ik een account kan verwijderen en daarna dus weer een nieuwe kan aanmaken? (dat aanmaken lukt me wel);-)

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.


Groeten Foppe

Fopperr 23-01-09 21:04

Oh ja, maakt het voor de apple store nog uit in welk land je woont?

bako 23-01-09 21:07

mijn account werkt niet meer
ook heel vreemt

maar bedoel je dat je je iphone garantie wil gebruiken in ned terwijl hij uit usa komt?
of bedoel je je account (dat apple store verhaal)

Fopperr 05-02-09 13:20

Mij gaat het alleen om de account van de apple iStore te verwijderen.

Bij de aanmelding is iets fout gegaan.

De iPhone die ik heb, heb ik gekregen bij een abonnement. Deze is dus origineel van t-mobile.

Heb jij suggesties hoe ik een account kan verwijderen van de applestore?

Gr Foppe

ButcherJF 05-02-09 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fopperr (Bericht 253253)
Mij gaat het alleen om de account van de apple iStore te verwijderen.

Bij de aanmelding is iets fout gegaan.

De iPhone die ik heb, heb ik gekregen bij een abonnement. Deze is dus origineel van t-mobile.

Heb jij suggesties hoe ik een account kan verwijderen van de applestore?

Gr Foppe

Wat is exact het probleem?
Wachtwoord vergeten? Dat kun je opnieuw aanvragen.

Heb je per ongeluk verkeerde info ingegeven ergens in je account, bijv. betaalgegevens? Ook dat kun je wijzigen door in iTunes op je account/inlog te klikken, in de popup je wachtwoord in te geven en dan te kiezen voor 'Account tonen'. Hierna kun je eea wijzigen.

Is je account geblokkeerd en weet je niet waarom? Wil je hem sowieso verwijderen? E-mail het iTunes team.

Fopperr 05-02-09 23:38

Het probleem is opgelost.

Wat er mis gegaan is weet ik nog steeds niet zeker, ik denk dat ik het land waar ik woonachtig ben verkeerd ingevuld heb.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Gr Foppe

westervoort2003 24-07-09 13:40

hoi,

Ik heb sinds vorig week een Iphone in gebruik (T Mobile) maar heb geen Visa, master card of dergelijks zodat ik de account kan afronden. Weet iemand hoe ik het kan oplossen en weet iemand of het aanmelden voor gratis sotware gratis is of er kosten aan verbonden zijn?

alvast bedankt

ButcherJF 24-07-09 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westervoort2003 (Bericht 328844)
hoi,

Ik heb sinds vorig week een Iphone in gebruik (T Mobile) maar heb geen Visa, master card of dergelijks zodat ik de account kan afronden. Weet iemand hoe ik het kan oplossen en weet iemand of het aanmelden voor gratis sotware gratis is of er kosten aan verbonden zijn?

alvast bedankt

Je kijkt in het verkeerde topic. Hier staat je oplossing. En die is gratis ;)

tdgkloppenburg 27-07-09 00:48

probleem account verwijderen i tunes
 
wie o wie kan mij helpen

Ik heb mijn i phone verkocht en die heeft nu een nieuw apple id met het gevolg dat ik niet meer af kan melden bij de i tune store met mijn emailadres die herkent hij niet meer

wie weet hoe ik mij toch af kan melden nu want ik krijg nu steeds de gegevens van de nieuwe koper binnen op mijn emailadres er zijn nu 2 accounts aangemaakt maar kan die van mij niet meer verwijderen wie kan mij hiermee helpen

Alvast bedankt:(

TERSEN2222 03-09-11 12:33

hallo

ik wil mijn account bij jullie vervijderen (uitschrijven)

kunnen jullie mij helpen

mvg,

mArAdonA 10-06-12 09:58

'n Dikke merci...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.