iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Tv shows streamen op iphone (nieuwe site) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/29079-tv-shows-streamen-op-iphone-nieuwe-site.html)

Excellence 07-02-09 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jefp (Bericht 253920)
Heeft iemand Een idee waarom je scherm opslot gaat terwijl je film kijkt? Meer mensen last van? Ja auto slot uit zetten! Excellence lost op megavideo heeft bijna altijd vertraging met geluid. Kan je ze mischien met een andere site linken? Youko.com staan er ook veel

Tnxs

Ik heb zo gevoel dat youku beter streamt dan megavideo. Ik zal eens kijken wat ik hieraan ga doen.

Mensen:
Ff een grote update en GOED NIEUWS!
Er staan .mp4 films op! Je kan nu lekker streamen, doorspoelen en het geluid+beeldkwaliteit is perfect! Alleen 1 nadeeltje,soms zijn de video's offline dus daarmee moeten we het maar doen!
Click op de banners om de site te supporten!

24 ga ik deze dagen erop zetten en waarom het geluid bij lost hapert is mij nog steeds een raadsel. bij mij doet hij het goed... :S Kan aan imobilecinema liggen. Ik verwacht dat ze hun app deze weken updaten en hopelijk krijgen we hier onze voordelen mee!
Blijven klikken en blijf films kijken! :D

Excellence 08-02-09 20:24

Nieuwe .mp4 toegevoegd! Direct streambaar en supermooie kwaliteit!
Om de site te supporten kan je altijd op de banner klikken! Thnx

Semmm 08-02-09 20:38

Het mooiste zou zijn als je gewoon een lijst hebt met 100den films met een zoekbalk dat als je de naam intypt dat je m krijgt :)
Misschiejn een idee dat je ff op een site kijkt welke films goed worden gewaardeerd en die er op zet?:)

Isdit misschien een mooi lijstje?
Internettieve Film Top 100: Film Top 100 - Alle stemmen @ www.intfilmtop.nl

Excellence 08-02-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Semmm (Bericht 254511)
Het mooiste zou zijn als je gewoon een lijst hebt met 100den films met een zoekbalk dat als je de naam intypt dat je m krijgt :)
Misschiejn een idee dat je ff op een site kijkt welke films goed worden gewaardeerd en die er op zet?:)

Isdit misschien een mooi lijstje?
Internettieve Film Top 100: Film Top 100 - Alle stemmen @ www.intfilmtop.nl

dat is wellicht in de toekomst een goed idee, de site bestaat maar een weekje en alles is op alfabetische volgorde. maar ik denk dat dit wel een goed plan is!

Semmm 08-02-09 20:40

Iniedergeval succes ermee dan ;)

Excellence 08-02-09 20:56

+3 seizoenen southpark!

Semmm 08-02-09 21:00

kna je ook films streamen met nl ondertiteling trouwens? :)

Excellence 08-02-09 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Semmm (Bericht 254525)
kna je ook films streamen met nl ondertiteling trouwens? :)

Daar gaat echt veel werk in zitten. ik moet dan alle films opnieuw encoden dus ik ben bang dat het niet gaat lukken.
Misschien dat er in de toekomst een programma komt waarmee je ondertiteling aan je films kan toevoegen zoals het programma vobsub voor je windows.

Semmm 08-02-09 21:10

ik heb hier nog wel een aantal films op mn pc met ondertiteling,

godfather
scarface
be kind rewind
jackass
kingkong

Als ik weet hoe en waar ik ze moet uploaden wil ik dat wel doen....

Excellence 08-02-09 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Semmm (Bericht 254529)
ik heb hier nog wel een aantal films op mn pc met ondertiteling,

godfather
scarface
be kind rewind
jackass
kingkong

Als ik weet hoe en waar ik ze moet uploaden wil ik dat wel doen....

Je moet ze eerst encoden naar .mp4 daarna uploaden. Maar omdat die server (waar al die mp4 opstaan) niet van mij is kan ik geen bestanden aan toevoegen.

myphone73 18-02-09 18:19

zoals ik het nu allemaal lees kan ik dus dit alleen maar zien als ik mijn iphone heb gejailbreakt of heb ik het nu helemaal mis????

Lucien1966 18-02-09 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellence (Bericht 254544)
Je moet ze eerst encoden naar .mp4 daarna uploaden. Maar omdat die server (waar al die mp4 opstaan) niet van mij is kan ik geen bestanden aan toevoegen.

ik krijg een foutmelding "error 404" als ik naar de pagina toe ga, wat is het precieze url???

jefp 19-02-09 02:55

@excellence: ik vind je iniatiatief echt helemaal super maar als ik jouw was zou ik het allemaal onder verdelen in catogerien. Tv shows actie enz. Ik vraag me ook af waarom ik alleen nog maar southpark kan zien. En is er echt geen andere manier dan de af en toe offline methode. Als ik net zin heb in een filmpje offline. Hoop dat je er iets aan doet want vind het echt top!

Mzzl jeffrey

praatpaal 19-02-09 11:09

http://www.princesjalih.com/iphone

geeft bij mij een error 404.

Iphone_belgium 19-02-09 16:47

hier ook in belgium :p

Excellence 19-02-09 17:19

De url is Prince Sjalih | Streaming media for the iPhone
Momenteel staan er alleen maar southpark afleveringen, deze dagen zal ik de site veranderen omdat het nog heel incompleet is! :)
Het nare is de bestanden blijven niet lang op een server en gaan snel offline dus de site zal je snel zien veranderen met bestanden!

Leonk 19-02-09 22:28

Topsite nu nog betere series en hij is perfect. Ga zo door.

Excellence 20-03-09 18:42

Site is terug! Ik heb er een index van gemaakt omdat ik nu alles met de hand moet uploaden en dat gaat tijd kosten dus ik ga alleen de allernieuwste dingen uploaden!
Check it out: princesjalih.com

Excellence 22-03-09 15:53

Another day another update:
Max Payne bijgevoegd!

jefp 24-03-09 01:06

Yo gelukkig ben je weer terug!! Maar kan je mij vertellen hoe ik nu precies een film kijk. Ik heb mobile Cinema etc. Maar krijg het nie voor elkaar! Tnx


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.