iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beste 'To-Do'-app? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/29156-beste-to-do-app.html)

lowres 10-02-10 16:48

Na vele te hebben uitgeprobeerd komt bij mij ToodleDo het beste uit de bus. Het synchroniseert ook vlekkeloos met de takenlijst van Microsoft Outlook!

iPeppel 10-02-10 22:14

Ik ben inmiddels ook al een tijdje aan het proberen:

- ToDo's: mooi icoontje en heel simpel. Maar eigenlijk iets te simpel. Aan de andere kant is al die poespas eraf wel overizichtelijk en makkelijk. Geeft ook mooi zo'n alarmerend cijfer weer van acties nog te doen.

- 2Do Lite; Tsja, werkt goed. Mag wat sneller opstarten. Denk dat deze opzich wel gaat werken. Zou van mij dmv een cijfer het aantal taken mogen weergeven op het icoontje. Zal de betaalde versie wel hebben. Icoontje geen aanwist voor homescreen.

- aNote: nee, is het niet. Je kunt veel zelf instellen, dat is mooi. Maar het is te rommelig en te onoverzichtelijk (al die achtergrondjes). Erg veel tijd nodig om het allemaal een beetje door te hebben.

Ai! Toodledo heeft wel een erg lelijk icoontje!

EDIT
2Do geeft op het icoontje dmv een cijfer wel degelijk aan hoeveel taken je nog te doen hebt.

Je kunt veel instellen. Begin er aan te werken. Eerst maar eens een paar weekjes mee werken en dan wellicht de betaalde versie kopen. Moet wel wennen om tijd te nemen om taak ook daadwerkelijk in te voeren.


Laydc 13-02-10 16:49

Ik vind 2Do echt een aanrader, duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt gelijk een icoontje in beeld als je die dag een taak te doen hebt zoals hierboven staat beschreven. Alles is makkelijk in 1 oogopslag te zien! Ik gebruik 'm dagelijks en heb geen behoefte aan een andere To-do app.

mees 22-02-10 21:29

toodledo is geweldig
 
Ik gebruik sinds een maand toodledo om taken uit outlook te syncen.
Helemaal geweldig. Ik hang er categorieën aan (om bijv projecten te scheiden) en alles synced draadloos realtime tussen kantoor (pc) en privé (imac) en ik heb het ook nog eens op mijn iphone. Geweldig.

MissWen 02-03-10 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mees (Bericht 419615)
Ik gebruik sinds een maand toodledo om taken uit outlook te syncen.
Helemaal geweldig. Ik hang er categorieën aan (om bijv projecten te scheiden) en alles synced draadloos realtime tussen kantoor (pc) en privé (imac) en ik heb het ook nog eens op mijn iphone. Geweldig.

heb je dan ook een exchange server op je werk, ik zoek namelijk een app die dat kan, en 2do is een fantastisch programma maar kan ik niet in mijn werkomgeving op pc gebruiken?

mees 03-03-10 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissWen (Bericht 422753)
heb je dan ook een exchange server op je werk, ik zoek namelijk een app die dat kan, en 2do is een fantastisch programma maar kan ik niet in mijn werkomgeving op pc gebruiken?

Nee, wij hebben geen server. Je installeert het op je werk pc, op je iphone en er is een webversie. Daardoor wordt het heen en weer gesynchroniseerd. Kijk maar hier: How To Sync Outlook Tasks With Your iPhone (For Free) De schrijver geeft een optie om het gratis te doen maar ik heb de betaalde versie. Het werkt echt vlekkeloos.

Dragon 03-03-10 10:33

Heb vele gehad maar 2Do is voor mij een van de beste To-Do apps. En ook met sync (PC en MAC).

Erg mooie weergave en overzichtelijk.

10 punten....

rikoos 15-03-10 12:36

pocket informant !!! Zijn er nog andere progsjes dan ;)

JMitnik 28-04-10 16:38

Todo App gezocht@!
 
Ik heb dus een app nodig wat tasks naar je Ipod pusht. Dus, stel je voor, ik heb een paar dingen die ik moet doen, dan vergeet ik die app op te starten, maar dan pusht hij de gegevens wel naar mijn iPod en verschijnt er zo'n badge. 2Do is perfect, behalve voor het feit dat ik constant de app moet opstarten, elke dag. Is er zo'n app? En is ie ook een beetje gebruiksvriendelijk?

iKnidreeg 28-04-10 17:09

Todo misschien?

Check de volgende twee site's voor meer informatie over deze applicatie
- http://appigo.com/todo - algemene informatie
- Alerts | Remarkable iPhone Applications - informatie alerts

Kosten: €7,99 ($9.99)

Succes ermee :)

Edit: Wi-Fi- (in jouw geval) of een 'cellular data network' verbinding is wel vereist.

rikoos 29-04-10 13:40

POcket informat :)

Kalender en todo en volledig te syncen online

Timmeh_ 06-05-10 10:46

// Discussies samengevoegd.

atek 07-05-10 07:57

Pocket informant geeft ook niet automatisch via een badge aan hoeveel taken je die dag nog open hebt. Hiervoor moet je wel de app openen. Aangezien ik toch wel elke dag mijn agenda gebruik is dat voor mijn geen probleem, ik ben er dan ook super tevreden mee.....

Shorty007 07-05-10 10:22

2Do blijft voor mij de beste todo app :D

Bfw30 08-05-10 16:09

Toodledo werkt fijn, en je kan het online op je pc bekijken.

siem 28-06-10 07:46

Zijn er ook todo applicaties waarmee je lijstjes kan delen met anderen?

rtienkamp 30-09-10 15:18

Is er een app, die je Google tasks synchroniseerd? En dan bedoel geen safari app.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.