iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Hardlopen met Trainer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/29619-hardlopen-trainer.html)

wout76 02-02-09 20:46

Hardlopen met Trainer
 
Leuk en handig programma voor de beginnende hardloper. Wel jammer dat het geen nederlandse stemmen heeft.
Tevens is de betrouwbaarheid ver te zoeken qua informatie die het programma geeft. We hebben 2 keer hetzelfde parcour gelopen. Toch is er verschil in afstand wat de iPhone registreerd. De ene keer 4,9 km en de keer daarna 3,1 km terwijl we echt hetzelfde parcours hebben gelopen.

Ik heb Applabs (de ontwikkelaar) gemaild. Maar das inmiddels al een week geleden en heb nog niets gehoord ........

Reverb 02-02-09 22:47

Zou je Runkeeper adviseren. Registreert de route goed en klopt ook als je dezelfde route hebt gelopen.

Zie onder

Run1:
RunKeeper Running Activity

Run2:
RunKeeper Running Activity

wout76 03-02-09 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverb (Bericht 252151)
Zou je Runkeeper adviseren. Registreert de route goed en klopt ook als je dezelfde route hebt gelopen.

Zie onder

Run1:
RunKeeper Running Activity

Run2:
RunKeeper Running Activity


Maar Runkeeper verteld je niet wanneer je moet gaan wandelen en wanneer hardlopen.
Juist voor de beginner is de stem die je begeleid op Trainer juist veel fijner.
Zo krijg je een goede opbouw met het hardlopen.

thewouter 13-03-09 12:05

Weet één van jullie hoe het werkt met die trainingen. Ik heb net een lesson gelopen maar hij krijgt geen vinkje erachter. Hoe zit dit precies?

zwaffelaar 16-03-09 21:18

ben nu hiernaar aan het kijken:

www.fitnio.com

ziet er wel aardig uit.

vj30 20-03-09 11:05

Gewoon de podcast-lessen van Evy Gruyaert downloaden! Echt geweldig. Ze zijn niet meer in iTunes te vinden, wel via torrent sites. Runkeeper kun je er dan nog leuk naast gebruiken ook.

j0ep 25-03-09 16:31

De lessen zijn ook hier te downloaden.

Hoe zijn de ervaringen met Fitnio ? Heeft iemand ervaring met een van deze goedkope banden ?

pietg 13-08-09 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wout76 (Bericht 252338)
Maar Runkeeper verteld je niet wanneer je moet gaan wandelen en wanneer hardlopen.

Met de laatste update wel !
Ook schema's in te regelen

WDS001 13-08-09 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietg (Bericht 337871)
Met de laatste update wel !
Ook schema's in te regelen

Inderdaad en het werkt nog goed ook! :D
Ik heb 'm voor een hier 'ns gereviewd..

denzotte 14-08-09 22:51

moet je eigenlijk verbonden zijn met een gprs netwerk voor runkeeper tijdens het lopen. ik heb dieje gratis versie is getest maar da werkt langs geen kanten.

WDS001 15-08-09 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denzotte (Bericht 338359)
moet je eigenlijk verbonden zijn met een gprs netwerk voor runkeeper tijdens het lopen. ik heb dieje gratis versie is getest maar da werkt langs geen kanten.

Nee, werkt volledig via je GPS-chip


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.