Geen nieuwe apps direct meer van m'n iphone ophalen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik kan opeens geen nieuwe apps via mijn iphone ophalen via de appstore hoe kan ik dit weer herstellen er blijft de hele tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen nieuwe apps direct meer van m'n iphone ophalen
hallo ik kan opeens geen nieuwe apps via mijn iphone ophalen via de appstore hoe kan ik dit weer herstellen er blijft de hele tijd laden staan?
Gr, Dylan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk heb moet je machtiging instellen
wat staat er precies als je aankopen overzetten doet? |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dan die machteging instellen?
|
|
||||
|
||||
Ik zou als ik jou was even synchronseren met iTunes. Desnoods eerst even je pc (opnieuw) machtigen (itunes/store/computer machtigen). Als je daarna je iPhone loskoppelt zal ie ws. wel weer rechtstreeks apps kunnen binnenhalen.
Overigens: wat voor app wil je installeren? Als het een hele grote is, is het sowieso verstandiger/handiger/sneller om de app via iTunes binnen te halen en tijdens een sync te installeren.
|
|||
|
|||
Ik heb hem al een paar keer gesinct maar ik heb het ook met apps geprobeert die heel klein zijn en als ik apps moet update dan blijft er ook laden... staan
Hoe bedoel je machtigen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
als je een app koopt dan mag je die app op 5 apparaten gebruiken en daar heb je dus een machtiging voor nodig |
|
|||
|
|||
Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet om apps via mijn iPhone op te halen via appstore maar podcasts weer wel... Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ja!! Ik heb het ik had in iTunes een podcast gedownload maar op pauze gezet nu hij klaar is lukken de apps wel !!!
|
|
|||
|
|||
mooi
handgi voor andere mensen |
|
|||
|
|||
Zeker handig dit probleem zal denk ik vaak voorkomen
|
|
|||
|
|||
ja maar ik denk dat veel mensen eerder apple voor hulp vragen volgens mij kan je dit ook op apple.nl zien
|
|
|||
|
|||
ja maar ik kijk eerder op dit top forum daar kan je sneller alles vinden naar mijn zeggen
|
|
|||
|
|||
snap ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
Windows: Apps van oude naar nieuwe iphone | sermedg | iTunes | 5 | 30-07-10 23:10 |
nieuwe iphone en kan geen apps toevoegen | I_Richard | iPhone Apps | 2 | 20-11-09 10:49 |
Krijg geen apps meer op mijn Iphone | Lexie | iPhone Apps | 6 | 14-11-09 12:58 |
|
|