//

Internet

Internet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik ben een nieuwe iphone gebruiker uit belgie en ik zit met een probleempje ivm safari. Al ik bij m'n ouders thuis ben kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-09, 19:30
wezus wezus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard Internet

Hey, ik ben een nieuwe iphone gebruiker uit belgie en ik zit met een probleempje ivm safari.

Al ik bij m'n ouders thuis ben kan ik makkelijk op het draadloos netwerk en op internet surfen, maar als ik in mijn eigen huis ben kan ik niet op mijn eigen draadloos netwerk. Ik heb het juiste netwerk geselecteerd en het juiste paswoord ingegeven, maar als ik op internet ga krijg de volgende melding: 'safari kan de verbinding niet maken omdat er geen internetverbinding actief is' (of toch zoiets in die aard, het springt heel snel weg dat venstertje).

Mijn huisgenoot heeft ook een iphone en heeft er totaal geen problemen mee. (hij heeft zich wel met itunes geconnecteerd met mijn e-mail en paswoord, mss dat dat er iets mee te maken heeft?)


kunnen jullie mij hiermee verder helpen aub

mvg

Rienk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-09, 20:25
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Al even de router aan/uit gezet?

Wat ook kan helpen is netwerk instellingnen reseten of even vergeet netwerk doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile Marleybob Odido (T-Mobile) 6 28-03-11 15:42
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 12:12
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
internet zonder internet abbonoment thio95 Wi-Fi 6 07-10-09 20:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.