iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Real Soccer 2009 updaten in de NL Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/30412-real-soccer-2009-updaten-de-nl-store.html)

pjotr28 18-02-09 20:13

Real Soccer 2009 updaten in de NL Store
 
Hallo,

Kocht bij uitkomst in de appstore Real Soccer 2009, hetzelfde prog als Real Football 2009. Nu begrijp ik dat Real Football al enige updates heeft gehad, maar Real Soccer updaten lukt niet omdat dat nu alleen in de Amerikaanse store te verkrijgen is. Weet iemand een workaround?

Bordyl 19-02-09 20:16

Dus je hebt RF09 in vanuit de Amerikaanse Store gekocht ... Als je met een Amerikaans account bent aangemeld moet dat toch lukken?

Maar dus Real Football 09 in NL en BE is dus gelijk aan Real Soccer 2009 in US? Ik snap het eigenlijk niet. Wat bedoel je met dat het NU alleen in de Amerikaanse store te verkrijgen is? Het Amerikaanse spel? Want dat is nu wel vrij logisch...

Probeer het gewoon eens met dat Amerikaanse account, laat iets weten als het niet lukt (of wel natuurlijk) :)

pjotr28 19-02-09 23:02

Ik meende dat ik hem in de nl store had gekocht, ten tijde van uitkomst waren ze allebei te kiezen, maar kan me vergissen, tot slot heb ik mijn iphone via de us store gekocht.
In ieder geval kom ik de us itunes store niet (meer?) in.

Bordyl 20-02-09 23:03

Hmm, ook niet als je gewoon in itunes hoofdpagina vanonder je land wijzigt? Normaal gezien zou je er zo toch inmoeten, een andere manier ken ik (nog) niet...:rolleyes:

Abu 21-02-09 00:09

Ik heb hetzelfde probleem, daarom heb ik een klachtmail naar Gameloft gestuurd met het probleem en dat ik een oplossing van hun kant zou willen zien. Ik hoop dat ze snel antwoorden :rolleyes:

pjotr28 22-02-09 17:33

Zal ook maar een klacht sturen, laat even weten hoe dit afloopt, btw heb de game toch echt in de NL store aangeschaft volgens mijn aankoopgeschiedenis.

Abu 26-02-09 17:15

Ik heb een antwoord gekregen:

Geachte heer *****,

Hartelijk dank dat u contact met ons op.

Voor toekomstige correspondentie over deze zaak, verwijzen wij u naar het volgende nummer: CID-************

Hiervoor moet u contact opnemen met de iTunes Store Customer Support, want zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van het spel.

Heel erg bedankt en nogmaals excuses voor het ongemak
Lindy
Gameloft Customer Support.
E-mail adres: support@gameloft.com



Nu ga ik maar hetzelfde bericht sturen naar iTunes.

pjotr28 26-02-09 18:42

Hetzelfde bericht kreeg ik ook. Itunes verwees mij door naar de programmamaker. Kastje naar de muur. :mad:

update Edoch toch een reactie van itunes, programma kan niet worden geupdate, maar ter compensatie 5 credit points te gebruiken voor de itunes store:

Unfortunately, because this item is no longer in the store I can't post it back to your account, and I can't refund you for this purchase because it was purchased over 60 days ago.

If you would like the "Real Football 2009" app you will have to purchase it. To off set the cost, I have issued 5 song credits to your
iTunes Store account. You can use these to buy the individual songs of your choice from the iTunes Store, but they can't be used towards app purchases.


Nou redelijk afgehandeld.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.