Soort van Salestax in Appstore? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam er net achter dat als je een App koopt in de (Amerikaanse) Appstore dat je extra geld betaald. Bijvoorbeeld bij Sway moest ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Soort van Salestax in Appstore?
Ik kwam er net achter dat als je een App koopt in de (Amerikaanse) Appstore dat je extra geld betaald. Bijvoorbeeld bij Sway moest ik 40 cent extra betalen en bij Asphalt 4 50 cent. Als je gaat omrekenen, blijkt dan dat de Nederlandse Appstore goedkoper is als je Apps van €5 en lager koopt.
Weet één van jullie wat dit precies is? Laatst gewijzigd door Abu; 27-02-09 om 02:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat klopt. Er komen nog taxes over heen... Met de Nederlandse App Store is dit niet zo.
|
||||
|
||||
Je kan die Salestax ook ontwijken door je adres aan te passen naar een adres in New Hampshire, daar hebben ze geen Salestax dus hoef je er ook niet voor te betalen. Ik heb het net zelf uitgeprobeerd en het werkt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt, varieert per state. Belangrijk dat je er eentje selecteerd waar je geen TAX hoeft te betalen |
|
||||
|
||||
Héhé, thanks man!
Als je al die tax kosten optelt kom je nog op aardig wat uit. We verhuizen even naar New Hampshire. Laatst gewijzigd door iMario; 04-03-09 om 02:05. |
|
||||
|
||||
Voor adressen moet je gewoon een hotel opzoeken in een staat zonder taxes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf een soort van uitzending gemist site maken? | mathijs666 | iPhone Apps | 11 | 26-01-09 19:27 |
soort van vastlopen geen enkel geluid meer | bramsko | iPhone algemeen | 4 | 19-05-08 16:26 |
Een soort van vastlopen | Jerreby | iPhone algemeen | 0 | 08-05-08 19:02 |
Een soort van MMS app. Zou dit kunnen met andere providers? | lakes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-07 18:16 |
|
|