Iphone site vanzelf doorlinken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik en een vriend zijn een profielen site aan het opzetten. Omdat mijn vriend nu met het eind resultaat bezig is heb ik even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone site vanzelf doorlinken
Hallo,
Ik en een vriend zijn een profielen site aan het opzetten. Omdat mijn vriend nu met het eind resultaat bezig is heb ik even niks te doen. Nu ga ik de profielen site verkleinen naar iphone grote. Zodat je ook via de iphone op de site komt. Maar we willen het zo als je naar de site gaat dus website.nl dat als je op de iphone zit vanzelf naar website.nl/iphone gaat en op de pc gewoon blijft. Bedankt PHP-code:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
PHP-code:
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook naar zoiets opzoek, maar bovenstaande code werkt OOK al niet bij mij..?
Laatst gewijzigd door WDS001; 12-07-09 om 18:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop | lilquincey | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-11-10 19:04 |
Iphone vanzelf op stil | mathijstpieters | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 16:49 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
Iphone doorlinken. | Dreissen | iPhone Apps | 1 | 17-08-09 17:48 |
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen | kriss-one | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:23 |
|
|