//

Robota Touchscreen app

Robota Touchscreen app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app net geinstalleerd via installer, mijn iphone deed daarna niks meer.. Hij bleef op het begin scherm staan met slide to unlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-07, 20:22
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Robota Touchscreen app

Ik heb de app net geinstalleerd via installer, mijn iphone deed daarna niks meer.. Hij bleef op het begin scherm staan met slide to unlock die ik niet kan gebruiken.

Heb hem weer aan de praat gekregen door de aan en uitknop lang in te houden hij reboote toen heel lang.. Meteen de app er af gegooid.. Gebruik btw 1.1.2, ik zou het voorlopig niet installeren

Laatst gewijzigd door Guest-20201108204737; 01-12-07 om 20:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-07, 20:29
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qeshm Bekijk bericht
Ik heb de app net geinstalleerd via installer mijn iphone deed daarna niks meer.. Hij blijft op het begin scherm staan met slide to unlock die ik niet kan gebruiken. Heel goede tip!

Heb hem weer aan de praat gekregen door de aan en uitknop lang in te houden hij reboote toen heel lang.. Meteen de app er af gegooid.. Gebruik btw 1.1.2, ik zou het voorlopig niet installeeren
Gelukkig heb je niet hoeven restoren, bedankt voor je tip!
  #3  
Oud 01-12-07, 20:53
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben benieuwd of meer mensen het getest hebben op 1.1.2 en hetzelfde resultaat krijgen. Lijkt me wel dat het door iemand getest moet zijn anders verschijnt het niet zomaar tussen de nieuwsberichten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.