Appsniper down discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik kan niet meer bij de database van Appsniper. Zijn er meer die dit probleem hebben? Thnx D....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appsniper down
Hoi
Ik kan niet meer bij de database van Appsniper. Zijn er meer die dit probleem hebben? Thnx D. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt gewoon bij mij.
|
|||
|
|||
Hm... Suggesties om t weer aan de praat te krijgen? Als ik 'm opnieuw installeer ben ik zeker mn snipelist kwijt, of niet?
|
|
||||
|
||||
Ja, die ben je dan kwijt.
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt ie ook gewoon..
|
|
||||
|
||||
Geen problemen hier. Maar jah, als je absoluut wilt dat ie weer normaal doet zul je het er wel voor over moeten hebben hem opnieuw te installeren...
|
|
|||
|
|||
Heh, shit, mot ik al mn snipes weer toevoegen...
|
|
|||
|
|||
nu weer dat probleem...
echt vaag, zowel over 3g als Wi-Fi meent Appsniper dat ik niet verbonden ben... ook de update van vandaag heeft dit niet opgelost.. grrrrr |
|
|||
|
|||
even ter illustratie:
Met Wi-Fi aan: Met 3G aan: zijn er nog mensen die mij wellicht hiermee kunnen helpen, danwel een website weten waar een eventuele oplossing hiervoor op staat? thnx! |
|
||||
|
||||
Misschien staat de verbinding uit, in de AppSniper Config.
|
|
||||
|
||||
Ligt 't aan mij, of doet AppSniper 't niet?
Bij het opstarten synct hij keurig met de server, daarna krijg ik niets te zien.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 30-03-09 om 11:07. |
|
|||
|
|||
Iemand problemen met AppSniper?
hij doet het wel bij mij maar hij lijkt niet meer geupdate te worden. de volgende programma's zijn niet te vinden: My football pro toki tori yetisports sonic anderen hetzelfde probleem? |
|
||||
|
||||
Als belgie er tussen staat zal ik hem kopen
|
|||
|
|||
nee staat er niet in. Maar ik raad je sowieso momenteel pandorra aan want appsniper lijkt het dus ff niet te doen.
|
|
||||
|
||||
Sonic kan ik wel vinden, de andere 3 ook niet..
Toki Tori en Yetisports zijn nog vrij nieuw, misschien in een paar dagen? My Football Pro ken ik niet, ook een vrij nieuwe app ofniet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicatie zoals Appshopper en Appsniper | xprog | iPhone Apps | 3 | 24-10-10 01:14 |
AppSniper: voor NL appstore? | pluk | iPhone Apps | 9 | 31-12-08 20:32 |
|
|