iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/30853-pocket-god-de-game-wekelijks-wordt-geupdate.html)

zwaan 01-03-09 19:30

Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate!
 
Heb je ooit god willen zijn? Nu kan het! In deze verrassend leuke en verslavende game ben jij god op een klein eiland bewoond door hulpeloze eilandbewoners. Met een simpele 'tap' geef je leven aan nieuwe bewoners en één veeg is genoeg om het weer weg te nemen. Jij hebt de macht en het lot ligt in jouw handen!

YouTube - Pocket God for the iPhone and iPod Touch

De ontwikkelaar houd hier een blog bij:
Pocket Blog

Het mooie van deze game is dat de ontwikkelaar de game wekelijks update. De ontwikkelaar houd goed contact met de users en iedereen kan zijn ideeën kwijt op het bovenstaande blog.

Hier te downloaden:
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...301387274&mt=8


Le0 01-03-09 19:39

Ik vind dit echt een topper. Het is in principe helemaal geen game, maar het weet me bezig te houden.

De mimiek van die poppetjes, echt geweldig.

Moet lachen wanneer je de zon laat zakken en ze ineens iets aan het aanbeden zijn. Of dat ze gaan dansen als je op het scherm tikt..

Michael 01-03-09 19:52

Beetje flauw om inboorlingetjes op veel methodes te vermoorden. Toch niet echt zijn bedoeling van God geloof ik.

Bordyl 01-03-09 20:47

Best grappig maar precies niet iets waar je je uren aan een stuk mee gaat bezighouden; 10 minuten na de aankoop kijk je al uit naar iets anders waar je je toch meer mee kan amuseren, niet?

zwaan 01-03-09 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 261929)
Best grappig maar precies niet iets waar je je uren aan een stuk mee gaat bezighouden; 10 minuten na de aankoop kijk je al uit naar iets anders waar je je toch meer mee kan amuseren, niet?

Maar dat is wel het mooie, ander apps gebruik je ook 10 minuten en dan ben je er voor altijd klaar mee. Deze speel je toch elke week weer even mee :p

lnn.art 02-03-09 09:15

Waarom is dit dan niet potentially offensive.. ? Je vermoord mensen onder het mom van God zijn.. (wel een leuke boodschap nevertheless)

Le0 02-03-09 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 262059)
Waarom is dit dan niet potentially offensive.. ? Je vermoord mensen onder het mom van God zijn.. (wel een leuke boodschap nevertheless)

Mensen? Pixels op een scherm in de vorm van een niet bestaand poppetje.

Timmeh_ 02-03-09 15:34

Ik vind m echt grappig! Je kan er vrij veel mee, zeker als er elke week iets nieuws aan wordt toegevoegd. Door je iPhone schuin te houden vallen ze om en als je schud wek je een aardbeving op. Tis inderdaad niet voor uren speelplezier, maar elke week de nieuwe functie uitproberen is die 80cent toch al snel welbesteed ;)

iMario 02-03-09 15:50

Het is trouwens geen game, het is entertainment. ;)

zwaan 03-03-09 11:35

Ik hen me er net goed mee vermaakt. Ik heb ze allemaal op een hoop laten slapen en toen maar kokosnoten droppen. Ze kijken gewoon verontwaardigd xD

iMario 03-03-09 11:38

Heb je ook al 5 minuten gewacht? :rolleyes:
Als je dat doet, 5 minuten wachten, dan gaan ze dansen en krijg je vuurwerk. XD

King1987 03-03-09 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 262486)
Heb je ook al 5 minuten gewacht? :rolleyes:
Als je dat doet, 5 minuten wachten, dan gaan ze dansen en krijg je vuurwerk. XD

Kan ook eerder, tap maar eens ritmisch op je scherm :D krijg je het ook :)
Of de zon halverwege de zee en de lucht zetten, kijken ze enorm blij :D

De leukste vind ik het onweer, lekker de mensen verbranden:D

iMario 03-03-09 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 262489)
Kan ook eerder, tap maar eens ritmisch op je scherm :D krijg je het ook :)
Of de zon halverwege de zee en de lucht zetten, kijken ze enorm blij :D

De leukste vind ik het onweer, lekker de mensen verbranden:D

'T haaitje is ook leuk. ;)

Bordyl 03-03-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 262489)

De leukste vind ik het onweer, lekker de mensen verbranden:D

Lol, moest God dit horen, ik denk dat ie net hetzelfde met jou doet! :D

zwaan 03-03-09 22:55

En dan drukt hij weer op het + knopje? http://i.fokzine.net/s/biggrin.gif

Runaque 03-03-09 23:41

Ik heb de applicatie nu ook maar gekocht en het is best wel leutig om je ermee bezig te houden op momenten dat je je steendood verveelt, het doet je wel lachen moet ik toegeven.
Maar hoe doe ik die vulkaan uitbarsten?

EDIT : Laat maat zitten, gewoon drie van die mannekes in de vulkaan flikkeren en hopsakee. :D

zwaan 04-03-09 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 262846)
Ik heb de applicatie nu ook maar gekocht en het is best wel leutig om je ermee bezig te houden op momenten dat je je steendood verveelt, het doet je wel lachen moet ik toegeven.
Maar hoe doe ik die vulkaan uitbarsten?

EDIT : Laat maat zitten, gewoon drie van die mannekes in de vulkaan flikkeren en hopsakee. :D

Ben je ook eerst 10 minuten bezig geweest met die mannetjes proberen er in te gooien? Dat had ik nl :p

Runaque 05-03-09 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 263265)
Ben je ook eerst 10 minuten bezig geweest met die mannetjes proberen er in te gooien? Dat had ik nl :p

Niet echt, ik was aan het zien hoe ver je die ventjes kon gooien en ineens dondert er eentje in de vulkaan en dat bracht me bij het gedacht om het nog een paar keer te proberen en voila. :D

lnn.art 05-03-09 00:44

Zodra ze genoeg geld hebben stoppen ze wel met die wekelijkse update.. denk ik..

b3Gr 05-03-09 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 262740)
Lol, moest God dit horen, ik denk dat ie net hetzelfde met jou doet! :D

Uiteindelijk is Hij natuurlijk ook de maker van dit spelletje...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.