iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/30896-hoeveel-app-store-apps-jij-itunes-staan.html)

iMario 04-03-09 00:27

@ Inn.art

Ik zie nu je edit in je vorige post, maar ik dacht al! 600 euro!!! :eek:
Nu staat er 60... :p

Timmeh_ 04-03-09 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 262858)
Jij hebt betaald voor 3 'pinautomaat-spotters' apps? Jeetje.. Hoe kan het nou in functionaliteit verschillen, behalve de verschillende icoontjes en wellicht een iets afwijkende UI ?

Ik loop heel vaak naar een pinautomaat te zoeken, dus ik kocht meteen pinpoints, maar je kan dan niet zoomen of buiten het kaartje kijken.. Toen kwam pinautomaat uit, ik die ook meteen gekocht en die werkt echt goed, maar kon de automaten niet vinden, alleen de echte banken.. Toen kwam pin! welke ING als bron gebruikt ipv Google, deze gebruik ik nu dagelijks, echt een topper!

Hen inderdaad voor 3 betaald, beetje jammer, maarja heb ik vaker gehad ;)
Ik heb ook verkeersinfo gekocht voor de volledige prijs, en die vink dus voor geen meter werken, komt een week later file info uit, werkt perfect en is gratis.. :rolleyes:

lnn.art 04-03-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 262862)
@ Lnn.art (van lennart)

Ik zie nu je edit in je vorige post, maar ik dacht al! 600 euro!!! :eek:
Nu staat er 60... :p

Er stond al 60 ;) .. het plaatje kreeg ik niet in de spoiler.. maar ok..

Bordyl 04-03-09 18:51



Gelukt!

Dank voor alle hulp, Mario!

PS, een spoiler maken is voor een niveau hogern dus dat kan 'k nog niet... :) Maar tis al een begin, hé!

Bordyl 05-03-09 22:42

Eigenlijk, is het mogelijk voor Apple om meer homescreens te maken zodanig dat er meer apps op je apparaat kunnen? En moet dit in een update of een geheel nieuwe versie van de iphone / touch? Want het begint nogal krap te worden bij mij... :) En k'eb ook geen zin om mijn leukste apps zoals Bomber online of BIA te verwijderen voor een ander... Is dat bij jullie al het geval?

lnn.art 05-03-09 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 263621)
Eigenlijk, is het mogelijk voor Apple om meer homescreens te maken zodanig dat er meer apps op je apparaat kunnen? En moet dit in een update of een geheel nieuwe versie van de iphone / touch? Want het begint nogal krap te worden bij mij... :) En k'eb ook geen zin om mijn leukste apps zoals Bomber online of BIA te verwijderen voor een ander... Is dat bij jullie al het geval?

Nee. Waarschijnlijk.
Op dit moment is het enkel mogelijk met een jailbreak.

iMario 06-03-09 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 263621)
Eigenlijk, is het mogelijk voor Apple om meer homescreens te maken zodanig dat er meer apps op je apparaat kunnen? En moet dit in een update of een geheel nieuwe versie van de iphone / touch? Want het begint nogal krap te worden bij mij... :) En k'eb ook geen zin om mijn leukste apps zoals Bomber online of BIA te verwijderen voor een ander... Is dat bij jullie al het geval?

Je kan iig met een ''Jailbreak'', FCSB en FiveiRows installeren. Dan krijg je 25 apps per pagina. (+ nog je 4 dock iconen, installeer Five Icon Dock en je hebt 5 iconen op je dock).

lnn.art 06-03-09 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 263635)
Je kan iig met een ''Jailbreak'', FCSB en FiveiRows installeren. Dan krijg je 25 apps per pagina. (+ nog je 4 dock iconen, installeer Five Icon Dock en je hebt 5 iconen op je dock).

En dan 25 * 9 mapjes (categories) vol met apps.. hoeveel kan je daar eigenlijk in kwijt?

iMario 06-03-09 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 263636)
En dan 25 * 9 mapjes (categories) vol met apps.. hoeveel kan je daar eigenlijk in kwijt?

9 x 25 ;)

Gebruik geen Categories...

Iig, met FCBS, FiveiRows en Five Icon Dock geinstalleerd kun je 230 apps op je iPhone hebben.
Als dat nou nog niet genoeg is voor sommige mensen? :p

lnn.art 06-03-09 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 263640)
9 x 25 ;)

? :P
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 263640)
Als dat nou nog niet genoeg is voor sommige mensen? :p

Maar er móet meer kunnen.. :D Stel dat er 16 in een mapje kunnen (misschien kunnen er ook mapjes in mapjes (in mapjes in mapje...) ), dan kunnen er dus 9*25*16 apps op je iphone.. Misschien meer als je je apps ook nog eens verbergt met ipoof :p.. agh.. laat ook maar

Timmeh_ 06-03-09 11:24

Die van mij zat ook helemaal vol, maar had ook 8 snelkoppelingen naar websites, die heb ik nu allemaal is 'Web Apps' staan, scheelt weer ruimte ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.