iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   IM+ probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/31050-im-probleem.html)

johnnybt 05-03-09 11:30

IM+ probleem
 
Allereerst alvast mijn excuses als deze vraag al eerder gesteld is maar ik heb de zoekfunctie diverse keren gebruikt en niets kunnen vinden...

ik heb hetvolgende probleem... ik heb IM+ gedownload (voledige versie) via de Iphone en heb mijn instellingen aangegeven..... nu kan ik zien dat een vriend van mij online is en hij kan zien dat ik online ben maar.... als we elkaar een bericht sturen ontavngen we em beide niet....

ook verlies ik vaak opeens de connectie en krijg dan de wazige melding: "unable to connect to MSN server"

MSN werkt op bijvoorbeeld mij Xbox gewoon wel.....

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

oh ja: op de IM+ site staat een testacoount waarmee je msn kan controleren... deze heb ik natuurlijk even geprobeert maar ook daar heb ik dezelfde problemen.

mijn Iphone is gewoon origineel (maand oud)...Tmobile simlock en geen jailbreak

Runaque 05-03-09 11:36

Toevallig messenger op de PC niet actief? Dat is al een probleem dat je kan uitsluiten. En hoe loopt MSN op de PC? is deze ook stabiel of val je ook vaak offline?

Ik heb IM+ ook sinds kort gedownload en heb hier geen enkel probleem mee, loop lekker, verbinding gaat heel vlotjes en het werkt prima in landscape.

johnnybt 05-03-09 11:47

Nee op de pc draait geen MSN (zit op mijn werk nu en privé pc staat uit)
Op PC gebruik ik MSN niet zo heel vaak maar op de Xbox werkt MSN perfect....

snap er echt helemaal niets van.....

Runaque 05-03-09 12:03

Herstart de iPhone anders eens of doe een reset van je toestel, kan soms wonderen doen.

johnnybt 05-03-09 12:07

ook al geprobeert.....

Runaque 05-03-09 12:13

Ik zou het dan echt niet weten, veel valt er niet in te stellen met IM+, enkel je msn account gegevens en dat is het. Maar is de internetverbinding ook stabiel als je via Safari op internet zit? Als dat niet het geval is, dan kan het liggen aan de verbinding op je werk.

johnnybt 05-03-09 12:41

ik ben een Nokia N95 gewend en ik moet heel eeerlijk zeggen dat ik de snelheid van het internet met de iphone wel heel erg traag vind... misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben... zal vanavond eens proberen met Wi-Fi.....

dank je voor je snelle reacties

Timmeh_ 05-03-09 13:53

volgens mij heeft de 'traagheid' van het internet niets met het toestel te maken, maar met de provider.. Ik gebruik Paringo, werkt perfect! Misschien een tip?

johnnybt 05-03-09 14:11

Bedoel je Palringo? ik zal die eens proberen... dank je!

Timmeh_ 05-03-09 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt (Bericht 263426)
Bedoel je Palringo? ik zal die eens proberen... dank je!

Ja Palringo inderdaad :p is moeilijk, typen.. ;)
Het enige nadeel is dat je niet in landscape kan typen, maar je went er snel aan. Ik vind voornamelijk de interface erg mooi, het gesprek wordt net zo weergegeven als je smsjes en Palringo ondersteunt ook smilies :D

johnnybt 05-03-09 20:18

Palringo werkt wel goed... heel raar en balen dat ik IM+ heb gekocht... het is maar 0.79 maar toch....... dank ej voor je hulp.....

(heb trouwens IM+ ookal opnieuw gedownload maar hij werkt gewoon niet goed)

Timmeh_ 05-03-09 22:37

Wel beter dat je er maar 80cent voor heb betaald ;)

Ik had eerst ook IM+, daarna Nimbuzz en nu al bijna een half jaar Palringo, die andere twee werkte bij mij ook niet lekker..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.