//

Noise.io pro synthesizer

Noise.io pro synthesizer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er hier gebruikers van beatmaker en noise.io? Zo ja, dan heb ik iets leuks voor jullie. Ben zelf nogal actief bezig als soundengineer en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-03-09, 23:53
totalition totalition is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 56
Standaard Noise.io pro synthesizer

Zijn er hier gebruikers van beatmaker en noise.io? Zo ja, dan heb ik iets leuks voor jullie. Ben zelf nogal actief bezig als soundengineer en heb dan ook menig soundbanks klaarliggen voor gebruikers van noise.io.

Je kunt ze downloaden via Presets - Noise.io - iPhone Synth - iPhone Synthesizer

Momenteel staan de trance, 2 hardstyle banks, en een drumkit online. Een minimal en electro/house soundbank komt er snel aan!

Echt ongelooflijk dat je dit kan maken met je telefoon. Wie had ooit gedacht dat je volwaardige hardstyle of trance deuntjes kon maken op je toestel! Ik heb ook in het forum een aantal demo's gepost maar deze zijn wel van enorme bagger kwaliteit aangezien ik de melo's vanaf de iphone's speaker heb opgenomen met een €5 microfoon, dus ja.. dan klinkt het slecht maar het is meer als indicatie. Ben zelf wel erg tevreden met de resultaten. Let wel, noise.io is een mono synthesizer die het stereobeeld enkel maakt dmv stereo delay dus verwacht ook geen echte virus geluiden. Maar het komt wel erg dicht bij bij sommige goeie vst's!

kleine note nog, sommige melodietjes zijn van bekende HS of trance platen, de rest zijn eigen creaties.

Mochten jullie nog soundrequests hebben dan hoor ik dat wel en zal ik kijken wat k kan doen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-09, 01:53
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik heb deze applicatie ook (lang geleden) gekocht.. Ik kan helaas niet met deze synth overweg.. Ik snap de termen niet, de GUI niet.. Ik weet niet hoe alles werkt, maar hou wel van muziek moaken..

Heb je zo 1 2 3 een goede link met uitleg voor mij? Dan probeeer ik ook wel lwat... -xxx-
  #3  
Oud 07-03-09, 10:53
totalition totalition is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 56
Standaard

Ja hoor, ik zal straks of binnenkort wel een tutorial erover schrijven. Het werkt idd even anders dan andere vsts maar dat is misschien voor het betere met een touchscreen. Download ondertussen maar een paar banks van me en laat je bevindingen maar weten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad verbinden aan een synthesizer dixxy iPad algemeen 2 03-04-11 08:56
Noise-cancelling iPhone 4 Pr4n4 iPhone algemeen 3 17-09-10 14:22
iPhone static noise Peter iPhone accessoires en onderdelen 0 22-08-10 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.