iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Extra's bij het kopen van games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/31183-extra-s-kopen-games.html)

Bordyl 08-03-09 17:19

Extra's bij het kopen van games
 
Hier is het mogelijk van extra screenshots, video's, reacties - en tips en informatie te plaatsen van games. Het is de bedoeling dat mensen die twijfelen of ze nu die app zouden kopen, hier de doorslag krijgen van 'ja' of 'nee'.
Ik zal hier vaker verschillende screens en informatie geven over apps, maar iedereen is natuurlijk welkom om uitgebreide reviews te geven over apps :p

PS - het is een domme topic-titel, dus als iemand een beter idee heeft, laat maar horen! ;)

Ik twijfelde vooral bij Edge en PocketGod, dus hier al het startschot voor PocketGod - € 0.79



PocketGod is een 'vermaak'spelletje waarbij jij in de huid van God kruipt. Je kan het doen onweren, waarbij de bliksemschichten op een mannetje terechtkomen - en ze sterven uiteraard... Je kan kiezen of het dag of nacht is, je kan poppetjes in de volkaan gooien zodat deze uitbarst of met kokosnoten naar hun hoofd smijten. Haaien kunnen de mannetjes verslinden en je kunt ze in zee werpen wanneer je maar wilt. En ga maar verder.

PocketGod wordt maandelijks verschillende keren ge-update, momenteel zitten ze aan episode 8.

Nadeel: Er is slechts één eiland ter beschikking, dus dat blijft steeds hetzelfde. Dat is wel jammer, maar ik denk wel dat dat zal veranderen in de toekomst...

Kortom, ik heb helemaal geen spijt van PocketGod, zeker niet voor maar 0.79 euro. Je gaat je er uiteraard niet mee bezighouden zoals Brothers in Arms, maar het is altijd leuk als je je ergens verveeld of om aan anderen te tonen.

iMario 08-03-09 17:26

Vond Pocket God er eerst ook maar stom uitzien. Heb hem toch maar gekocht en ben er dik tevreden mee!

PS: Je screenshots zijn verkeerd gedraaid. ;) Je kan ze makkelijk horizontaal draaien met bijvoorbeeld; Windows Viewer. (Zit standaard op elke Windows).

sMilez 08-03-09 19:20

Hoe kan je van weer verranderen met pocket god?

Bordyl 08-03-09 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sMilez (Bericht 264423)
Hoe kan je van weer veranderen met pocket god?

Gewoon op de wolken gaan staan met je vinger en dan naar links of rechts sliden. De witte wolken worden nu donkerblauw.

Bordyl 30-03-09 19:34

Een nieuwe review: Looptastic

Mix. Filter. Repeat.

Looptastic is een muziekprogramma om zelf beats en melodieën te maken. Het lijkt op BeatMaker, maar het is anders opgebouwd, en is veel eenvoudiger: onderaan je scherm heb je verschillende blokjes, die elk een deun, noot of melodie betekenen. Door deze blokjes eenvoudigweg op verschillende tijdstipeen en met een verschillend aantal tegelijk naar het scherm te verschuiven, worden ze geactiveerd.

Eens je volop bezig bent, kan je door middel van de syntheser je geluid 'bewerken', kijk maar op YouTube voor meer details hierover.

Looptastic bestaat uit verschillende versies:
- Looptastic Electro Edition
- Looptastic Minimal Edition
- Looptastic Progressive Edition
- Looptastic Beatbreaker Edition


In het spel zelf kan je net zoals in BeatMaker een 'pack' kiezen, die uit verschillende deuntjes bestaat. Zo kan je blijven doorgaan!

Looptastic is naar mijn mening geniaal, al is het toch wat beperkter dan BeatMaker. Maar het is veel eenvoudiger en veel gebruiksvriendelijker, je hebt amper 3 verschillende knoppen terwijl je bezig bent (ten opzichte van Beatmaker; die heeft er pakweg 20...)

Looptastic kost €3.99, de prijs blijft bij alle edities gelijk. De perfecte aanrader(s) voor 'iPhone-DJ's'!

Aangeraden voor mensen die houden van: BeatMaker, Band, Deadmau5 en alle andere super-mziekapplicaties.

Installeren: Electro Edition
Minimal Edition
Progressive Edition
Beatbreaker Edition
Youtube: Looptastic Electro Edition
(indien dit filmpje je niet bevalt, aarzel niet om andere filmpjes te bekijken! Wat een verschil! :D)
Overzicht Looptastic Editions + Audio Demo's: Looptastic

Doordat ik zelf ook enorm geschrokken was door Looptastic Electro (in positieve zin ;)), ben ik zeker van plan de andere Edities aan te schaffen. Het heeft zijn naam niet gestolen!


Bordyl 10-06-09 23:02

Even wat uitleg bij een leuk pictionnaryspelletje.

QuickDraw is een tekengame waarbij je online het spelletje pictionary kunt spelen. Er bestaat ook een lite versie van, die alleen een basiscategorie van ongeveer 8 tekeningen kent. Ik vond het spelletje zó leuk dat ik ook de echte versie heb gekocht (1,59€). Maar toen bleek dat er nooit iemand online was... Ze hadden allemaal de gratis versie. Daarom zou ik deze app even in de aandacht willen zetten, zodat ik niet de enige ben die meer tekeningen wilt. Het is echt de moeite, probeer eventueel eerst de lite versie of kijk even op youtube, maar zó weinig succes verdient het nu ook weer niet... :) (sry voor de weinige info , maar met een ipod kan je geen bijlagen plaatsen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.