iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   terug naar oudere versie van een app? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/31936-terug-naar-oudere-versie-app.html)

John48 24-03-09 08:13

terug naar oudere versie van een app?
 
Ik zie dat iTunes keurig backups bewaard van alle oude versies van apps op mijn pc. Hoe kan je terug naar een oude versie van een app als de laatste versie je niet bevalt? Is dat een kwestie van de nieuwe versie wissen van de iPhone, en zorgen dat in de backup map alleen de juiste versie staat? (of gaat itunes dan toch de laatste versie downloaden?)

Ik heb bewust zelf nog niet gerommeld om de boel niet evt om zeep te helpen, dus ik hoop dat iemand dit weet.

Timmeh_ 24-03-09 09:55

iTunes download de laatste versie, dus opnieuw installeren is niet zo'n goed idee :p
Je zou een oude back-up kunnen gebruiken, maar dan worden alle apps 'gedowngrade'..
Hoezo wil je eigenlijk terug naar een vorige versie?
Meestal is een update voor een app en verbetering :p

John48 24-03-09 20:39

Toch benieuwd waarom iTunes oude versies bewaart, als altijd de laatste versie wordt gedownload.

Ik heb een gratis spel, waarvan nu sinds kort ook een betaalde versie uit is. Daarop verscheen een update van de gratis variant ter ere van het verschijnen van de betaalde versie (in de notes). Ik was een tikkie bang dat de gratis versie nu vol nags zit en banners van de betaalde variant. Vroeg me af of ik, als ik update, en de gratis versie blijkt irritant te zijn geworden, nog terug zou kunnen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 270225)
iTunes download de laatste versie, dus opnieuw installeren is niet zo'n goed idee :p
Je zou een oude back-up kunnen gebruiken, maar dan worden alle apps 'gedowngrade'..
Hoezo wil je eigenlijk terug naar een vorige versie?
Meestal is een update voor een app en verbetering :p


Bordyl 24-03-09 20:54

Volgens mij is dit gewoon niet mogelijk, of je moet wat beginnen knoeien met files...

Timmeh_ 24-03-09 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John48 (Bericht 270600)
Toch benieuwd waarom iTunes oude versies bewaart, als altijd de laatste versie wordt gedownload.

Ik heb een gratis spel, waarvan nu sinds kort ook een betaalde versie uit is. Daarop verscheen een update van de gratis variant ter ere van het verschijnen van de betaalde versie (in de notes). Ik was een tikkie bang dat de gratis versie nu vol nags zit en banners van de betaalde variant. Vroeg me af of ik, als ik update, en de gratis versie blijkt irritant te zijn geworden, nog terug zou kunnen.

Welk spel dan? Misschien dat iemand hier op het forum hetzelfde spel heeft geupdate en jou dat kan vertellen.. ;)

iMario 24-03-09 21:55

Als je mazzel hebt staat er nog een oudere versie op je PC. Check: Mijn Documenten/Mijn Muziek/iTunes/Mobile Applications. Vervolgens (als er nog een oudere versie staat) verwijder je de nieuwe versie in iTunes en sleep je de oudere versie in iTunes.

John48 24-03-09 23:03

Thx, dat is simpel, en de oude versie heb ik nog.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.