iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Pocket Informant reviews? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/32041-pocket-informant-reviews.html)

Trinity 25-03-09 23:04

Pocket Informant reviews?
 
Gezien de prijs wil ik graag weten of iemand al ervaring heeft met Pocket Informant en of de GTD ook echt toepasbaar is.
Alvast bedankt!

Timmeh_ 26-03-09 07:17

Zou ik ook graag willen weten! :D
De week-view ziet er goed uit, maar 10€??!!
En je kan ook niet direct syncen met iCal (alleen via Google..)

Bomans 26-03-09 09:14

Misschien helpt dit al?

atek 26-03-09 09:20

Gonny heeft wel een preview geschreven over PI. Hierbij staan ook een heleboel reacties.
Zelf heb ik hem ook geprobeerd, maar ik vind het allemaal nog te traag gaan. De views zelf zijn goed, maar 10 seconden voor schakelen tussen views vind ik te veel.
Ook het bladeren van week naar week gaat niet snel, als je 1 week bent opgeschoven moet je een paar seconden wachten voordat je weer een week verder kunt.
Qua Syncen had ik overigens geen problemen, zowel wat de agenda betreft, als toodledo.

vdvorst 27-03-09 18:49

Zelf kan ik veel sneller wisselen tussen views.
Al moet ik zeggen dat ik enkel de weekview gebruik.

Handig daaraan vind ik wel dat de weekview altijd vanaf vandaag is ;) (dus je ziet altijd de komende 6 dagen, niet dat je op zondag de afgelopen week ziet)

Verder werkt het syncen zeer makkelijk (gewoon automatisch zonder tussenkomst pc). Zo kan ik voortaan gewoon op de pc alle afspraken erin zetten, en deze op mijn gsm bekijken.

Zeker als je veel afspraken hebt een aanrader, wel kun je geen alarm instellen aangezien er geen push functie is (of dit heb ik fout ingesteld)

debievre 05-04-09 12:30

volgens pocket informant moet het mogelijk zijn om dmx synchen met google calendar sms meldingen van afspraken te krijgen. mij is dit niet gelukt, iemand anders een idee?

NielsZwolle 21-04-09 09:44

Ik ben niet overtuigd!

Iedereen is enthousiast maar dat zal dan wel degenen zijn met google calender.

Je krijgt geen meldingen van de agenda zelf maar alleen van Google Calender per SMS. Dan kan je zowieso krijgen.

Tevens kan er niet gesynct worden met Outlook echter slechts met een omweg.

Gedeelde agenda's is wel handig maar dat is dan het enige pluspunt in mijn ogen. Zolang o.a. deze punten niet worden verbeterd dan is het de slechte 10,49 besteed ooit!

Eigenlijk alles wat een agenda moet kunnen (de kerntaken). Je waarschuwen als je een afspraak hebt dat kan deze agenda niet.

Mach2k 24-04-09 16:54

Een tegengeluid.

ik ben wel tevreden over PI. Grootste pluspunten zijn de verschillende views (lijst, dag, week en maand) en de mogelijkheid voor gedeelde kalenders. Snelheid is met de laatste update ook sterk verbeterd, al kan de sync nog wel wat sneller naar mijn mening. Ik gebruik PI in combinatie met Google Calender, dus dat gaat prima, zeker omdat mijn Ical ook weer synct met Google Calender.

Ik heb geen ervaringen met de combinatie met Outlook en ik gebruik de to-do-dingetjes ook heeeel zelden.

Wat inderdaad jammer is, is dat PI niet zelf notificaties kan geven voor afspraken. Maar dat is eigenlijk de schuld van Appe, omdat PI niet in de Apple database mag snuffelen.

Het is een relatief fors bedrag, zeker in relatie tot andere apps, maar wel besteed wat mij betreft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.