//

Updates apps op iPhone niet mogelijk vanwege ruimtegebrek?

Updates apps op iPhone niet mogelijk vanwege ruimtegebrek? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan op mijn iPhone niet rechtstreeks vanaf de appstore updates van apps installeren. Op mijn Macbook gaat het wel en het syncen daarna ook. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-09, 00:20
MiPhoney MiPhoney is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard Updates apps op iPhone niet mogelijk vanwege ruimtegebrek?

Ik kan op mijn iPhone niet rechtstreeks vanaf de appstore updates van apps installeren. Op mijn Macbook gaat het wel en het syncen daarna ook. Maar het is wel zo handig om het vanaf de iphone zelf te kunnen.

Ik krijg de melding: "There is not enough space to download these applications. Please delete some photos or videos.". (Of "..this aplication.." als ik er 1 tegelijk probeer te updaten.) Mijn iphone staat behoorlijk vol, maar niet helemaal. En ook als ik met Free Memory geheugen heb vrij gemaakt, blijft de melding komen. Ik krijg de indruk dat het geen geheugenprobleem, maar een bug is. Het gaat ook grotendeels over apps die niet bijster veel ruimte nodig hebben, als Wordpress, Things, Filemagnet, etc.

(Heb een 2g, unlocked en met de laatste versie van iPhone OS.)

Weet iemand een oplossing? Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-09, 01:00
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ruimte vrijmaken zoals er gezegd word.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
updates niet mogelijk te doen johan1977 iPhone Apps 0 25-12-10 01:08
Upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1 (OSX) niet meer mogelijk vanwege 1.1.2 in iTunes? mindmerge Unlock [archief] 3 17-11-07 20:33
Upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1 (OSX) niet meer mogelijk vanwege 1.1.2 in iTunes? bartvdh Archief 1 15-11-07 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.