iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Nederland.fm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/32395-nederland-fm.html)

lowfly 03-10-08 12:12

Nederland.fm problemen met radio1,2,3
 
Sinds vandaag doen bij mij Radio 1, 2 en 3 het niet meer op www.nederland.fm/iphone

De overige stations doen het wel. Weet iemand waar dit aan ligt?

Ik krijg de melding:
Deze filmstructuur wordt niet ondersteund.

Dit terwijl het daarvoor het altijd wel deed.

Kasperpiano 05-10-08 12:49

Dtunes en Nederland.fm
 
Ik heb een probleem.
Ik heb een gejailbreakte iphone 3G 2.1.

Ik heb via Cydia dTunes geinstalleerd. maar als ik nu naar Nederland.FM op m'n iPhone ga dan krijg ik dTunes te zien om hem af te spelen in plaats van het play-knopje van de standaard-quicktimeplayer van de iPhone.

Ik kan op deze manier geen radio meer luisteren omdat dat gewoon niet lukt met dTunes.

het lijkt wel of de standaard (werkende) player van nederland.fm vervangen is door dTunes...

Ik heb dTunes dus gedeinstalleerd maar nu krijg ik nog steeds de knopjes van dTunes terwijl ik het verwijderd heb!:eek:

erg raar dus. hoe kan ik nou dTunes helemaal verwijderen want dit is wel heel erg lastig zo. ik luisterde namelijk vaak radio op m'n iPhone....:(

slodo 05-10-08 12:54

je moet via openssh inloggen op je iphone en dan dTunes verwijderen uit je application map

dizzzy 05-10-08 23:16

Heeft niet te maken met dtunes maar met de safari download plugin. In bossprefs kun je een toggle installeren (als deze al niet er tussen staat), waarmee je de plugin aan /uit kan zetten. dan doet nederland fm het ook weer.

alaan 10-10-08 18:51

Hallo,

Er waren problemen op de server, als het goed is werken Radio 1, 2 en 3 nu weer.
BTW er is nu ook een iPhone versie van Belgie.FM, er ontbreken nog een paar zenders,
hopelijk kunnen we die snel toevoegen.

Groet,
Alex

ernie 17-10-08 09:04

Hoi,

Bij werkt Nederlad FM ook niet. Doorklikken op een icoontje doet helemaal niets.
Iemand een idee waar dit aan ligt?

Krijg trouwens ook heel vaak de melding 'Deze filmstructuur wordt niet ondersteund'.
Heeft dit met elkaar te maken?

alaan 17-10-08 09:14

Hallo,

Heb je toevallig een Safari Download plugins geïnstalleerd, dat geeft problemen.
Zie deze link voor meer info:

Nederland FM heeft speciale iPhone-pagina voor streaming radio > Nieuws > iPhoneclub.nl

Normaal zou na het klikken op een logo direct de player moeten starten.

ernie 17-10-08 09:31

Had ik inderdaad.

Bedankt!

Fasty 03-11-08 21:12

Nederland.fm doet bij mij nu hellemaal niks meer hebben meer mensen hier last van?

Edit: Al opgelost was de download plugin die in Cydia stond

bertbrutus 02-04-09 09:14

Nederland.fm
 
leute,

sinds het begin van deze week heb ik problemen met het afspelen van streams van nederland.fm

Als ik over 3G afspeel geeft hij bij vrijwel alle radiostations aan dat de filmstructuur niet ondersteund wordt.
Als Wi-Fi aan staat werkt alles wel goed.

Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?


grtz,

Bert

habay 01-05-09 02:15

nederland.fm
 
nederland.fm doet ie het bij jullie nog? Bij mij niet meer. Gek.

Timmeh_ 01-05-09 13:06

1 Bijlage(n)
Bij mij wel hoor.. :confused:

habay 01-05-09 14:43

argh - had op 1 of andere manier javascript in safari uitgezet en dat was de reden.

RoyalMess 26-06-09 23:39

NEDERLAND.FM Werkt niet :O
 
Ik heb dus Radio Veronica en NEDERLAND.FM op me beginscherm gezet maar als ik die open en naar een zender ga luisteren zegt ie dat ie de video niet kan afspelen.
Iemand weet wat er precies fout is want hij opent als het ware een video player.

tobyleurs 16-07-09 09:39

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb een Iphone 3G FW 3.0 met Jailbreak, maar heb geen download plugins voor Safari geinstalleerd. Ik heb btw een vodafone abbo.
Iemand een idee?

tobyleurs 16-07-09 10:19

Het werkt inmiddels wel. Ik heb de plug-ins voor Safari uitgezet. Wel gaat de stream uit zodra de Iphone zichzelf locked... Kan dit worden voor komen? Zonder de autolock uit te zetten uiteraard.

RoyalMess 16-07-09 17:59

Het werkt voor mij alsnog niet.
Ik krijg een soort video player ervoor met Quicktime en dan zegt ie dat ie het niet kan afspelen.

tobyleurs 17-07-09 09:18

Het blijkt nu dat de stream bij mij niet stopt vanwege de lock, maar de 3fm stream gewoon regelmatig uitvalt. Dit gebeurd bij andere streams niet.

Quicktime wordt trouwens ook gebruikt voor de streams, dus dat is geen probleem.

RoyalMess 18-07-09 18:29

Leest iemand überhaupt dit?
iPhone 3G 8GB [FW: 2.2.1] [Jailbreak: Ja]
Windows
En misschien de eerste post?
Zucht...
Bijna elke radio station werkt voor mij niet.
Ik krijg gewoon Een Quicktime Player en bovenaan staat Film laden.........
En daarna krijg ik de melding Deze film man niet worden afgespeeld.

mastermark 19-07-09 01:23

Ik heb ook een Iphone radio site voor de liefhebbers

Radio Luisteren op je Iphone - Iphone-Radio.nl

mvg Mark


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.