//

aflever raport.

aflever raport. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid om te zien op je iphone 3g of je smske is toegekomen of niet? Bij alle gsm's kan je dat maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-09, 21:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard aflever raport.

Is er een mogelijkheid om te zien op je iphone 3g of je smske is toegekomen of niet?
Bij alle gsm's kan je dat maar bij de iphone???


Wat ik mij nog afvraag is;als die nieuwe update erkomt;ben je je dan je muziek kwijt die je hebt aangekocht of je apps en noem maar op die je zowel gratis al betalend zowel via je iphone als via itunes(computer dus) hebt aangekocht?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 02-04-09 om 21:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-09, 22:14
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid om te zien op je iphone 3g of je smske is toegekomen of niet?
Bij alle gsm's kan je dat maar bij de iphone???


Wat ik mij nog afvraag is;als die nieuwe update erkomt;ben je je dan je muziek kwijt die je hebt aangekocht of je apps en noem maar op die je zowel gratis al betalend zowel via je iphone als via itunes(computer dus) hebt aangekocht?

Over de afleveringsrapporten bij een sms bestaat er al een discussie (zie zoekfunctie!), ik dacht dat je je bericht moest beginnen met *R* (allesinds bij Proximus België) om zo'n bevestiging te krijgen.

En bij een firmwareupdate raak je helemaal niets kwijt.. Alles staat opgeslagen op je reservekopie en ook op je computer..!
  #3  
Oud 02-04-09, 22:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter_ Bekijk bericht
Over de afleveringsrapporten bij een sms bestaat er al een discussie (zie zoekfunctie!), ik dacht dat je je bericht moest beginnen met *R* (allesinds bij Proximus België) om zo'n bevestiging te krijgen.

En bij een firmwareupdate raak je helemaal niets kwijt.. Alles staat opgeslagen op je reservekopie en ook op je computer..!

Oke,bedankt.

Als er nog iemand nog wat over te zeggen heeft,doe maar aub want het zijn 2 belangrijke zaken voor mij.
  #4  
Oud 02-04-09, 23:17
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Oke,bedankt.

Als er nog iemand nog wat over te zeggen heeft,doe maar aub want het zijn 2 belangrijke zaken voor mij.
in 3.0 krijg je iig een melding (rood uitroepteken) als de SMS niet verzonden is. Was me in eerdere versies nog niet opgevallen.
  #5  
Oud 03-04-09, 00:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
in 3.0 krijg je iig een melding (rood uitroepteken) als de SMS niet verzonden is. Was me in eerdere versies nog niet opgevallen.
De max.Die nieuwe update gaat echt super zijn al mis ik die flashplayer toch wel.
  #6  
Oud 03-04-09, 02:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Nog een dingetje;ik heb dus nu al een hele boel zaken gedownload maar je weet dit programma en dat programma kan afspelen op 2.2.1 bijvoorbeeld zoals nu het geval is.
Nuja,als er dus andere versies komen dan weet je bv dat andere en nieuwe apps dus niet meer afspelen op de 2.2.1 als dat correct is.

Nu is mijn vraag dus;wat als je gewoon meegaat en bv dan 2.2.5 hebt?Kan ik dan gewoon alles nog blijven spelen op de iphone?Ik veronderstel van wel maar wil toch voor alle zekerheid het weten..

Ik weet wel die nieuwe update al geen probleem zal geven dus dus ik veronderstel als ik het goed begrijp dan ik mijn vraag zelf al het antwoord heb opgegeven of zit ik toch mis?.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.