iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Multiplayer games (iPhone <-> iPod Touch) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/32471-multiplayer-games-iphone-ipod-touch.html)

Duckwhisperer 03-04-09 18:50

Multiplayer games (iPhone <-> iPod Touch)
 
Ik veronderstel dat er wel multiplayer games zijn voor deze apparaten.
Dus dat ik bv. een actie uitvoer en dat dan op mijn tegenstander zijn iPhone/iPod ook te zien is. En omgekeerd. (doormiddel van Wi-Fi dan denk ik?)

Maar ik heb eigenlijk geen weet van zo'n games, kunne jullie mij verder helpen?

iMario 03-04-09 18:54

Zoek eens op multiplayer in de App Store, dan vind je genoeg.

spysical 03-04-09 20:08

Dit is toch peer to peer en dus 3.0?

Timmeh_ 03-04-09 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 274483)
Dit is toch peer to peer en dus 3.0?

Het zal in OS 3.0 sowieso beter werken ;)

iMick 03-04-09 22:22

Need for speed :D
Eindelijk woorden race spelletjes dan echt leuk op een iPhone.
Hopelijk ook nog een update van cro-mag :rolleyes:

Dejive 04-04-09 08:54

Live poker is echt multiplayer bijvoorbeeld

Timmeh_ 05-04-09 10:51

UNO gaat via wi-fi, het is mij alleen nog niet gelukt om iemand te vinden die precies op t zelfde moment als ik denk:
"kom, laat ik via wi-fi UNO spelen op me iPhone.." :D

Het kan ook met meerdere op 1 toestel, maar dat is echt dom.. :rolleyes::D

Bordyl 05-04-09 19:26

Real Football 09, Asphalt, Uno, X Plane, ... zijn games waar je Wi-Fi voor kan gebruiken om tegen je vriend op hetzelfde netwerk te spelen, indien je 2 apparaten hebt.

Uno, Scramble, Poker Live, BomberOnline, ... zijn games waarbij je, met een Wi-Fi verbinding, tegen anderen uit de wereld kunt spelen.

ℜuben 27-10-09 11:54

Leuk topic. Ik heb zojuist naast mijn iPhone 3G 8GB een iPod Touch 8GB gekocht speciaal om de reden van het spelen van netwerk spelletjes met anderen (ik ken verder niemand met een iPhone of Touch). Ik wilde hier al een topic voor gaan aanmaken, maar gelukkig eerst een keer braaf de zoekfunctie gebruikt. ;)

Eerst nog even proberen te Jailbraken en dan gaan met die banaan! :D

kuotje 27-10-09 16:07

monopoly :D

thumper1980 27-10-09 16:43

Yup, Lucky3 heeft onlangs een tof spelletje geschreven dat je met twee kan spelen. Je moet klimmen tegen elkaar. Zie Kilimanjaro op de AppStore -> iTunes Store

Dit werkt zowel via Wi-Fi als bluetooth, geen internet connectie.

Enjoy!

ℜuben 27-10-09 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 375372)
monopoly :D

Ja, da's dus een van mijn favorieten die ik er al een tijdje op heb staan, maar die crasht op de iPod direct als ik de optie "Host" aanklik en op de iPhone op het moment dat ik wil gaan spelen. Bovendien is de naam van de eerste speler standaard ingevuld met allemaal vreemde Chineese of Japanse tekens. Werkt dus niet bij mij. En nee, niks illegaals, de iPhone heeft dan welliswaar een jailbrake, maar de iPod nog niet en Monopoly is netjes via de App Store aangeschaft.

Frog 27-10-09 20:09

Supreme Air Combat. Ik heb het een keer gratis gekregen en ik vind het heel leuk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.