//

'Ancient Frog' loopt vast

'Ancient Frog' loopt vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 3g (8 GB) aangeschaft en als enige app 'Ancient Frog' geïnstalleerd. Dit erg leuke spel heeft het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-04-09, 14:40
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard

Hallo allemaal, ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 3g (8 GB) aangeschaft en als enige app 'Ancient Frog' geïnstalleerd.

Dit erg leuke spel heeft het prima gedaan tot gisteravond. Ik klik op het icoontje, het eerste startscherm is iets van 5 seconden in beeld en de applicatie sluit weer af. Ik heb al geprobeerd om de iPhone een half uur tot drie kwartier helemaal uit te schakelen, maar dat helpt geen zier.

Ik denk erover om Ancient Frog er dan maar weer af te gooien, al is dat jammer van de euro's.
Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Mocht het niet baten of weet niemand iets: hoe verwijder ik 'Ancient Frog' weer van mijn iPhone?

Ter aanvulling: ik heb het spel rechtstreeks via iTunes op de iPhone gedownload (dus niet via de pc). Toen ik de eerstvolgende keer ging sync-en met de pc, begon iTunes te piepen dat ik de computer moest 'machtigen' voor 'Ancient Frog'.

Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Laatst gewijzigd door iMario; 08-04-09 om 14:55. Reden: Gebruik voortaan de edit-knop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 08-04-09, 16:43
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allereerst welkom!
Dit forum heeft een prachtige zoekfunctie, daarmee had je alles kunnen vinden
En aangezien je je iPhone net hebt, raad ik je aan om even de wiki van iPhoneClub te bekijken

En om je alvast op weg te helpen:

Een app van je iPhone afgooien, doe je door de app even vast te houden totdat ie gaat wiebelen en er een kruisje linksboven verschijnt. Dan kan je op t kruisje drukken om m te verwijderen.

Om je telefoon te machtigen:
iTunes -> Geavanceerd -> Machtig account

En tot slot:
Zonde van de euro's is t nooit, want je app blijft gewoon in iTunes staan, dus ook al verwijder je m van je iPhone, je hoeft m niet opnieuw te downloaden en/of betalen
Je download je apps namelijk met je iTunesStore-acount, niet met je toestel!

EDIT
Het komt nog wel eens voor dat apps crashen, meestal als je de desbetreffende app verwijderd en via iTunes opnieuw instaleerd, doet ie t weer

__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-04-09 om 16:47.
  #3  
Oud 08-04-09, 16:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Allereerst welkom!
Dit forum heeft een prachtige zoekfunctie, daarmee had je alles kunnen vinden
En aangezien je je iPhone net hebt, raad ik je aan om even de wiki van iPhoneClub te bekijken

En om je alvast op weg te helpen:

Een app van je iPhone afgooien, doe je door de app even vast te houden totdat ie gaat wiebelen en er een kruisje linksboven verschijnt. Dan kan je op t kruisje drukken om m te verwijderen.

Om je telefoon te machtigen:
iTunes -> Geavanceerd -> Machtig account

En tot slot:
Zonde van de euro's is t nooit, want je app blijft gewoon in iTunes staan, dus ook al verwijder je m van je iPhone, je hoeft m niet opnieuw te downloaden en/of betalen
Je download je apps namelijk met je iTunesStore-acount, niet met je toestel!

EDIT
Het komt nog wel eens voor dat apps crashen, meestal als je de desbetreffende app verwijderd en via iTunes opnieuw instaleerd, doet ie t weer


Ik heb al zaken aangekocht via mijn iphone en dan zo gedownload,als er dan wat mee m'n iphone gebeurt natuurlijk ben ik het kwijt maar ik doe deze nadien zo snel mogelijk aan de computer en dan zet deze automatisch het nieuwe game er zelf op op itunes .
Reageren

Labels
ancient, app, frog



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
Loopt constant vast Stefano-1983 Archief 1 31-03-10 22:38
Loopt vast GRozenberg Archief 2 16-11-08 19:59
Cydia loopt vast starboy Jailbreak apps en thema's 4 23-07-08 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.