//

iTunes-account verifiëren lukt niet

iTunes-account verifiëren lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zorg dat je instellingen van je browser, firefox dus, zo staan dat je pop-ups te zien krijgt. Dan moet het lukken. Als je de vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-10-09, 19:52
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

zorg dat je instellingen van je browser, firefox dus, zo staan dat je pop-ups te zien krijgt. Dan moet het lukken. Als je de vraag krijgt van een beveiligde websessie openen, kies dan nee.
Als dit niet lukt, probeer dan de browser Safari eens, om de link uit je mail mee te openen, dan lukt het vast wel.
Succes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-10-09, 23:10
mystery_girl mystery_girl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard krijg email voor verifieren voor regsitratie apps niet

Hallo..

Sinds een paar dagen heb ik een iphone 3G.
Tot nu toe kan ik er niet veel mee doen.
Alleen via Wi-Fi kan ik op internet etc.
Ik wil graag apps downloaden en probeer steeds hiervoor te registreren.
Alle gegevens doorgeven maar wanneer ik wil inloggen krijg ik de melding dat ik eerst de email die naar mijn email-adres wordt gezonden moet verifieren. Maar.... deze email krijg ik niet.
In het bericht dat ze geven staat wel duidelijk vermeld dat ze de email naar het goede email-adres versturen.
Wat gaat er fout?
Hoe kan ik apps nu downloaden?
Ook heb ik nu een t-mobile abonnement (met nog een tijdelijknummer omdat omzetting voor nummerbehoud over 3 weken plaats vindt.
Voorheen had ik Telfort en nooit problemen met "geen netwerk' etc.
Nu dus wel.
Nu meestal geen netwerk. Af en toe zie ik t-mobile in beeld.
Heb nog geen één keer kunnen bellen met dit toestel of met t-mobile.
Baal hier wel erg van.
Hopelijk is hier iemand die mij kan helpen?
Alvaste bedankt.
  #23  
Oud 26-10-09, 21:22
bakerzz bakerzz is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik kwam zelf op dit topic met hetzelfde probleem en denk te weten wat de oplossing is. Ik heb dus even snel een account aangemaakt om andere mensen te helpen.

Ik gebruik normaal gesproken Mozilla Firefox maar die heeft geen toegang tot ITunes (programma). Wanneer je de link plakt in Internet Explorer word gevraagd om een pagina in het programma Itunes te openen. Wanneer je dat doet is je activatie voltooid (tenminste bij mij).

Gebruik dus Internet Explorer om je account te activeren en die link die je via email ontvangt in te 'plakken'.

Gegroet!
bakerzz
  #24  
Oud 27-10-09, 18:21
Existable Existable is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

bij mij werkt dit niet....
  #25  
Oud 23-11-09, 20:17
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Beste leden,

ik heb dit probleem ook ondervonden en bij mij werkt het op de volgende manier.

Account aanmaken.
Bevestigingsmail wordt verstuurd.
via mijn pc ( vista ) werkte het niet.

Met de iphone naar hotmail gegaan ( Safari browser ) , hotmail geopend
Link aangeklikt en hopla...

Alles is netjes geverifieerd en geactiveerd.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn antwoord.
  #26  
Oud 29-11-09, 14:43
gurkand gurkand is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

bij mijn is het dat ik niet eens e mail krijg van itunes van een link die ik moet verifieren.
heb het aantal x gedaan , maar krijg geen e mail?
kan iemand me helpen?
  #27  
Oud 01-12-09, 19:10
jeroenhe jeroenhe is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

hoe maak ik dan een acount van itunes zonder betalingsgegevens ? want hebgeen cvc code..
  #28  
Oud 08-02-10, 20:31
pinga pinga is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo, wie kan mij alsjeblieft helpen.

Ik heb al iets van 6 accounts aangemaakt op mijn IPHONE , alles verloopt soepel. Op het einde krijg ik te zien dat er een email met een link is gestuurd om mijn account te verifieren. Alleen heb ik nooit een mailtje gekregen?? Bij alle accounts niet. Nu kan ik ook niks downloaden uit de app store, vind t zo jammer.

Wie kan mij helpen
  #29  
Oud 20-02-10, 00:10
GabrielleNL GabrielleNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lunasol Bekijk bericht
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn account te verifieren via de link in mijn emailbox. Ook plak ik de link in een andere browser ( b.v firefox) zeggen ze het volgende:


Popup:
----------------------------------------------------------------------
"Deze webpagina bevat inhoud die niet via een beveiligde HTTPS-verbinding wordt verzonden. Dit kan gevolgen hebben voor de beveiliging van de gehele webpagina.
ja nee
----------------------------------------------------------------------

Of ik kies voor de optie Ja 0f Nee....niks helpt.

Ook firewall zet ik uit, en de beveiligde modus voor zone internet is uitgeschakeld.. Maar niks HELPT wat ik doe!!!!


Kan iemand mij aub helpen? Ik ben al 4 uur bezig
Ik heb precies hetzelfde probleem en begin me erg te irriteren dat het maar niet wil. Heb jij het al geregeld, hoe?
  #30  
Oud 20-03-10, 20:41
abi_007 abi_007 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

luister nou.... jullie krijgen zelf je emailtje met link..... zelfs die krijg ik al niet!!! hoelang hebbe jullie daar op moeten wachten? ik geloof dak nou wel 20 x alles op nieuw gedaan heb,,, en meerdere malen opnieuw laten verzenden.. maar krijg gewoon mn mailtje niet binnen!!! ook niet een spam... helemaal nix.... ook via andere mail adressen geprobeerd... maar onbegonne werk.... iemand ideen ?? duurde het bij jullie ook zo vreselijk lang of heb ik gewoon weer is wat fout gedaan ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinga Bekijk bericht
Hallo, wie kan mij alsjeblieft helpen.

Ik heb al iets van 6 accounts aangemaakt op mijn IPHONE , alles verloopt soepel. Op het einde krijg ik te zien dat er een email met een link is gestuurd om mijn account te verifieren. Alleen heb ik nooit een mailtje gekregen?? Bij alle accounts niet. Nu kan ik ook niks downloaden uit de app store, vind t zo jammer.

Wie kan mij helpen
preciiess!!! dat probleem heb ik dus ook!!!!

some one safe us

Laatst gewijzigd door Bomans; 20-03-10 om 22:13. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #31  
Oud 01-04-10, 12:55
Sofie Sofie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb van gisterenmiddag een iPod Touch 8GB,
en ik zou graag via de iTunes Store een paar free apps installeren.

Ik heb al een gratis e-mailadres aangemaakt bij iTunes, maar ik moet het nog verifiëren.
Maar nu komt mijn vraag;
naar waar (welk programma) wordt die e-mail met die link eigenlijk gestuurd?

Ik voel me best wel dom omdat ik dit niet weet, maar kan iemand me aub helpen?
Alvast bedankt!
x Sofie.
  #32  
Oud 12-04-10, 13:20
Jill-- Jill-- is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een ander probleem! Er staat dat ik in de mail die is gestuurd op een link moet klikken om mijn account te verifiëren. Maar ik heb helemaal geen mail gekregen! Ik heb hem al een paar keer op nieuw laten verzenden, en ik heb het ook met andere email-adressen geprobeerd, maar dat helpt niet! Wat moet ik doen?
  #33  
Oud 02-12-10, 22:34
sunny03 sunny03 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

hallo , ik ben nieuw hier,

ik heb onlangs een ipod 32gb touch 4g geckocht ,
maar nu wil ik apps , ik heb een gratis acount aangemaakt en mijn acount is geverifieerd maar als ik een app wil downloaden dan geeft appstore aan dat mijn acount nog niet geverifieerd is ,

ik heb al uren gezocht met de hoop mij iemand kan helpen ...

danku .
  #34  
Oud 31-12-10, 13:48
PD3WAC PD3WAC is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GabrielleNL Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem en begin me erg te irriteren dat het maar niet wil. Heb jij het al geregeld, hoe?
Ik had het ook met firefox. Heb het met explore gedaan dat werkte wel.
  #35  
Oud 20-01-11, 17:50
Sergioni Sergioni is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Sergioni
Standaard

Ik heb sinds gisteren een IPhone 4 en heb me ook willen inloggen via Safari / Itunes op IStore. Ik krijg de melding, dit account is nog niet eerder gebruikt door IStore ???

Ik heb de optie click en buy geinstalleerd bij de instellingen in itunes, verificatie heeft inmiddels plaatsgevonden middels een afschrijving van 0,01 cent via mijn bankrekening (er verschijnt dan een code die je moet invoeren) voor de definitieve verificatie (of een IDeal betaling verrichten). Click en Buy geeft aan dat ik alles goed heb afgewikkeld en vervolgens wordt ik terug geleid naar ITunes. ITunes blijft dat steeds op de pagina betaalmethode terugkomen, klink op doorgaan en ik wordt weer naar Click en Buy gestuurd. Ik zit dus in een loopje ... wat doe ik verkeerd?

Vervolgens wil ik dan inloggen op IStore maar krijg telkens dezelfde melding. Wordt er gek van, kan zo geen enkele app downloaden grrr graag help voor deze beginner
  #36  
Oud 11-08-11, 11:12
Syste Syste is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergioni Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren een IPhone 4 en heb me ook willen inloggen via Safari / Itunes op IStore. Ik krijg de melding, dit account is nog niet eerder gebruikt door IStore ???

Ik heb de optie click en buy geinstalleerd bij de instellingen in itunes, verificatie heeft inmiddels plaatsgevonden middels een afschrijving van 0,01 cent via mijn bankrekening (er verschijnt dan een code die je moet invoeren) voor de definitieve verificatie (of een IDeal betaling verrichten). Click en Buy geeft aan dat ik alles goed heb afgewikkeld en vervolgens wordt ik terug geleid naar ITunes. ITunes blijft dat steeds op de pagina betaalmethode terugkomen, klink op doorgaan en ik wordt weer naar Click en Buy gestuurd. Ik zit dus in een loopje ... wat doe ik verkeerd?

Vervolgens wil ik dan inloggen op IStore maar krijg telkens dezelfde melding. Wordt er gek van, kan zo geen enkele app downloaden grrr graag help voor deze beginner
Ik zit met ditzelfde probleem..!
Is er iemand die al weet hoe dit op te lossen??
Groet,
Ruben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. paultje360 iTunes 22 19-01-12 20:31
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
Kan niet verifieren lifeguard Archief 1 03-04-10 20:01
iTunes-account verifiëren lukt niet GabrielleNL Archief 3 20-02-10 19:16
Windows: itunes account maken lukt niet. spatieman iTunes 13 17-08-09 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.