//

Schoolapplicatie?

Schoolapplicatie? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een applicatie in de App Store te vinden is die bedoeld is voor school. Hiermee bedoel ik vooral het bijhouden van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-09, 19:06
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard Schoolapplicatie?

Weet iemand of er een applicatie in de App Store te vinden is die bedoeld is voor school. Hiermee bedoel ik vooral het bijhouden van cijfers en het uitrekenen van gemiddelden. Veel meer mogelijkheden hoeven er voor mij niet in te zitten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-09, 19:36
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

of er een appstore app voor is weet ik niet, maar hiermee kan je het geloof ik ook doen
MijnSchoolCijfers.nl | Houd nu snel en online gemakkelijk jouw schoolcijfers bij!
  #3  
Oud 13-04-09, 19:48
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Bedankt! Inderdaad een handige site, maar wel onhandig als je telkens je inlognaam/wachtwoord in moet vullen. Ik heb liever een applicatie die je opstart, je cijfer invult, opslaat en dan de applicatie weer afsluit.

Meer suggesties?
  #4  
Oud 14-04-09, 10:55
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKnidreeg Bekijk bericht
Bedankt! Inderdaad een handige site, maar wel onhandig als je telkens je inlognaam/wachtwoord in moet vullen. Ik heb liever een applicatie die je opstart, je cijfer invult, opslaat en dan de applicatie weer afsluit.

Meer suggesties?
Ik heb op de computer (zowel thuis als op me laptop) een doc-bestand met daar al me cijfers in.
Die haal ik dan over met MobileStudio, en in MobileStudio kan je ook doc-bestanden aanpassen..
Vind dit wel veel te omslachtig om iedere keer het doc-bestand via FTP over te zetten, maar heb hoge verwachtingen van Documents To Go
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 16-06-09, 20:05
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

ik had al het plan opgevat er een te maken, maar ik ben toch naar een ander idee overgestapt, omdat ik niet wist over er wel een markt voor is, maar blijkbaar dus wel! Misschien moet ik dit project toch maar weer eens oppakken...
  #6  
Oud 16-06-09, 20:21
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oentje13 Bekijk bericht
ik had al het plan opgevat er een te maken, maar ik ben toch naar een ander idee overgestapt, omdat ik niet wist over er wel een markt voor is, maar blijkbaar dus wel! Misschien moet ik dit project toch maar weer eens oppakken...
Ik denk niet dat ik de enige ben die daar heel blij mee zal zijn

Respect voor degene die dit kan regelen!
  #7  
Oud 16-06-09, 21:12
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
...maar heb hoge verwachtingen van Documents To Go
Die is inmiddels uit, heb nu 1 bestandje die ik zonder over te halen kan bewerken, werkt goed
  #8  
Oud 25-01-10, 20:22
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Iemand enig idee of er al een applicatie met deze functie in de AppStore te vinden is? Zou echt van pas komen...
  #9  
Oud 25-01-10, 21:05
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

nope, heb lang gezocht maar de meeste school apps zijn bedoeld als agenda en rooster... en niet om je gemiddelde bij te houden voor elk vak...
dit is waarschijnlijk omdat ze in amerika een heel ander systeem hebben en niet met cijfers en gemiddelde werken geloof ik^^
  #10  
Oud 25-01-10, 21:07
xLampjex xLampjex is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 2
Standaard

Ik denk niet dat er zo'n app komt omdat het dan allemaal geklooi wordt met school netwerken enzo. Ik ben zelf 13, zit in de 2e klas, en wat ik erg handig vind is de Wrts app. Als je één keer je woordenlijsten ophaalt, kan je hem overal offline gebruiken. Erg handig als je voor de les nog even moet oefenen.

Oja, het heeft ook landscape!
  #11  
Oud 25-01-10, 21:15
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Maar ik ben eigenlijk op zoek naar hetgeen in in mijn eerst bericht vroeg:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKnidreeg Bekijk bericht
Weet iemand of er een applicatie in de App Store te vinden is die bedoeld is voor school. Hiermee bedoel ik vooral het bijhouden van cijfers en het uitrekenen van gemiddelden. Veel meer mogelijkheden hoeven er voor mij niet in te zitten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.