iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Games voor kinderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/32924-games-voor-kinderen.html)

bengek 14-04-09 23:22

Games voor kinderen
 
Wie weet er leuke eenvoudige spellen voor kinderen rond de 4? Mijn neefje speelt vaak op mijn iPhone maar de spellen die ik speel zijn niet echt geschikt voor hem. :p

iMario 14-04-09 23:49

Pocket God.

Heb een klein broertje van 4 en die vind het GEWELDIG! Hij kan er de hele dag wel mee spelen. :)

Timmeh_ 15-04-09 09:06

Het zusje (5jaar) van een vriendin van mij vind Scoops helemaal geweldig!
Had niet verwacht dat ze t zou snappen, maar ze is beter dan ik :D

Bordyl 15-04-09 09:12

Het klinkt raar, maar mijn neefje en nichtje van 6 houden van Bobby Carrot! Al had ik dit niet durven denken:D
Pear Me kan ook nog leuk zijn, voor jong en oud. Je moet maar eens in de App Store zoeken op 'Disney', daar zal je miss ook wel iets gepast vinden.

Pneumi 17-04-09 17:35

Bubble bash, maze finger, sneezies (verslavend), bejeweld 2, jelly car. Traces is ook leuk, wel een beetje moeilijk. Topple is ook leuk.

iMario 17-04-09 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pneumi (Bericht 278758)
Bubble bash, maze finger, sneezies (verslavend), bejeweld 2, jelly car. Traces is ook leuk, wel een beetje moeilijk. Topple is ook leuk.

Voor kinderen :confused:. Voor die games is enige concentratie toch vereist.

Pneumi 19-04-09 22:29

Dat is waar. Maar het hangt natuurlijk ook een beetje van het kind af. Ik ken er die met 4 jaar al behoorlijk wegwijs in de computerspellen zijn en die geen moeite hebben met bubble en switch spellen. En dit topic ging niet alleen over kinderen van vier maar over spellen voor kinderen.(volgens de titel)

Deze vindt mijn dochter in ieder geval leuk om te doen. En de blokbreker spellen vindt ze ook leuk.

Misschien is find it Free ook wel geschikt. Dat is verschillen zoeken bij twee foto's en mijn ervaring is dat kinderen daar behoorlijk goed in kunnen zijn.

Ik ben nog even verder gaan kijken. Van disney kun je fairies lite uitproberen. Dat is niet zo moeilijk. Verder is Ihusky lite (of 1 van de andere van die serie) wel leuk. Ik heb nog meer dierenapplicaties gezien. Wellicht zit daar nog wat bij. Zoobox is leuk voor de dierengeluiden en koipond is ook wel leuk. Beiden zijn meer kijk dingen dan echte spellen.

Dutch Run is nieuw en ook niet echt moeilijk. Door op de koeien te klikken gaan ze een andere kant op. Het is de bedoeling dat ze niet het water in springen.

Ik hoop dat je hier in ieder geval nog wat aan hebt.

zwaan 19-04-09 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 277821)
Pocket God.

Heb een klein broertje van 4 en die vind het GEWELDIG! Hij kan er de hele dag wel mee spelen. :)

Pas maar op wat je hem allemaal leert op zo'n jonge leeftijd :p

Napoleon 23-02-11 23:59

Het is erg leuk als de kinderen lol hebben en iets leren. Mijn dochter van 5 heeft leren tellen tijdens de vakanties door het spellen met 123muis op de iPhone! Probeer 123muis voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
de juf kon het niet geloven...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.