iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ervaringen Hyves-app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/33172-ervaringen-hyves-app.html)

killerbe4n 22-01-09 18:13

hyves krabbels worden niet geladen
 
hallo,

ik ben er nu helemaal uit met mijn iphone, het enigste wat voor mij een vraag blijft is ;

hoe kan ik mijn eigenkrabbels lezen met hyves, ( ik weet wel hoe het moet , maar ze worden niet geladen ). ik gebruik niet safari maar de hyves app.

nou zou een beetje hulp wel van pas komen XD

groetjes rob.

slodo 22-01-09 18:35

reset je iPhone eens.
en werk even je firmware bij.
iPhone 3G op firmware 1.0.2???;)

killerbe4n 22-01-09 18:38

jaa nu in het nederlands XD

hoe doe ik de firmware bijwerken

King1987 22-01-09 18:40

Profiel bijwerken: in gebruikers instellingen en even in dat menu kijken ;)

verder: reseten: power button (bovenste) en home buton (voorop je iPhone) allebei ingedrukt houden todat je iPhone uitvalt. Daarna kan je hem weer aanzetten.

killerbe4n 22-01-09 18:41

dat resetten he , raak ik dan ook alles kwijt wtf ?

King1987 22-01-09 18:42

Nee :) Dit is gewoon rebooten van je iPhone. (opnieuw opstarten)

killerbe4n 22-01-09 18:48

nope werkt niet :P

slodo 22-01-09 18:50

en herïnstalleren van de app of ff opnieuw inloggen in de hyves app

OmeWillem 21-04-09 11:56

Ervaringen Hyves-app
 
De Hyves-app is nu al een tijdje in gebruik.

Vanochtend heb ik 'm ook gedownload en liep gelijk tegen inlogproblemen aan. Ik kon niet inloggen of uitloggen. Ligt dit aan een storing op de Hyves-server of heb ik bepaalde instellingen niet juist staan?

Wat zijn verder een ieders ervaringen met de app? Tevreden of niet?

QQleQ 21-04-09 15:39

Bij mij werkt ie prima op een paar vervelende crashes na. Ik moet er wel bij zeggen dat de hyves app een prima app is voor mensen met een normaal hyves profiel, dat wil zeggen een persoonlijk profiel met niet al te veel vrienden. < 1000.

Voor mensen die net zoals ik een artiestenhyves hebben met meer dan 3000 'vrienden' is het onbruikbaar en crasht het iedere 20 seconden.

Gelukkig werkt het via de browser prima in die gevallen.

Animazing 21-04-09 16:52

Ik wil zelfs zover gaan dat ik de Hyves-applicatie exponentieel beter vind dat de website. Ik gebruik de webinterface eigenlijk nog maar zelden.
Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met de applicatie. Gelukkig(?) heb ik ook een bescheiden aantal vrienden (134)

lnn.art 21-04-09 19:09

De app schijnt hier geen gebruik te maken van het i-net ofzo :s.. als er vrienden bijkomen, of er fotos worden gewijzigd, dan zie ik dat niet terug.. Ook lukt het niet meer om 'onbekenden' op te zoeken via de app.. Ik dacht dat er misschien weer een storing was ofzo..

m.hyves werkt hier wat dat betreft betah

Timmeh_ 21-04-09 19:45

Hyves was eerst erg instabiel, maar na de laatste update geen problemen meer hoor :D
Alleen als je berichten leest, markeert hij ze vaak niet als ongelezen :rolleyes:

AndyMan8 28-04-09 20:31

in 3.0 werkt hyves duidelijk minder. Bij het toevoegen van een tekst bij foto's loopt ie elke keer vast op 3.0. Wat ook een grote fout is dat als je tijdens een krabbel na het typen nog een smiley wil invoegen dan kan dat (volgens mij) niet, je krijgt die interface met smiley's niet meer namelijk.

Sammetje 30-04-09 21:46

Tot nu toe zeer tevreden over de Hyvesapp. maar idd, 'maar' 126 vrienden, dan is het ook nog overzichtelijk :)

bpvdbrink 20-06-09 12:46

Geen foto's meer toe te voegen in krabbels van Hyves
 
Na de upgrade te hebben geinstaleerd kan ik bij de krabbels van Hyves geen foto's meer toevoegen. De knopjes die je hiervoor nodig heb blijven verborgen onder het toetsenbord
Ben ik hierin de enige of hebben meer mensen dit probleem ineens?
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

peter1969 20-06-09 23:29

Zelfde hier, mijn vriendin heeft hetzelfde, ze wil haar iPhone weer gedowngraded hebben:( Ze kan geen foto's meer opslaan en geen smiles en foto's toevoegen in de krabbels, de knoppen blijven achter het toetsenbord "steken"

Ladilala 21-06-09 18:52

Ook zelfde probleem. Baal er goed van want dat is mijn meest gebruikte app. Iemand een oplossing?

tommot 04-07-09 22:20

Pictogram op Hyves
 
Goedenavond,

ik zal maar meteen met de deur in huis vallen...
Op Hyves zie je naast de foto van iemand die een iPhone heeft ook een pictogram van een iPhone staan. Zo ziet iedereen dat je een iPhone hebt.
Zelf zou ik ook op Hyves willen kijken met m'n iPhone, maar wil niet dat mensen zien dat ik een iPhone heb.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen iPhonepictogram naast de miniatuurweergave van mn profielfoto komt?

Alvast bedankt!

Groet,
Tom

mack80 05-07-09 00:10

dus je belt zeker ook niet op straat en houd je iphone zwaar verstopt in je zak, zodat niemand ziet dat je een iphone hebt??
Maakt toch niet uit dat ze dat zien?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.