//

Review: Undercover, vind je iPhone terug na verlies of diefstal

Review: Undercover, vind je iPhone terug na verlies of diefstal discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Orbicule is een Belgisch bedrijf dat al langere tijd antidiefstal-software voor de Mac aanbiedt. Sinds kort staat de iPhone-applicatie Undercover in de App Store, dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-09, 18:00
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Review: Undercover, vind je iPhone terug na verlies of diefstal

Orbicule is een Belgisch bedrijf dat al langere tijd antidiefstal-software voor de Mac aanbiedt. Sinds kort staat de iPhone-applicatie Undercover in de App Store, dat eveneens is bedoeld om bij verlies en diefstal in actie te komen. Undercover kan de locatie van je iPhone doorgeven, zodat je een indruk hebt waar je moet zoeken. Ben [...]

Lees verder over: Review: Undercover, vind je iPhone terug na verlies of diefstal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-09, 15:23
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard Undercover !

Deze applicatie is een must have voor iedereen die geen MobileMe ter beschikking heeft. Je kan aan de hand van deze applicatie je verloren en/of gestolen iPhone terugvinden dankzij locatiebepaling. De dief moet wel de applicatie openen voor de locatiebepaling te kunnen verzenden maar daar hebben ze een leuke oplossing voor gevonden. Stel je iphone wordt gestolen, je kan dan aan de hand van een website een pushbericht versturen naar je iPhone met een tekstboodschap, maar je kan ook een website link toevoegen. Wat de dief niet weet is wanneer hij op OK druk bij het pushbericht er automatisch de website wordt geopend maar eerst wordt Undercover opgestart, deze zend dan de locatie van je iPhone naar je Undercover Account die te bekijken is via een website.

Heb de dienst al uitgebreid getest en even een zogezegde diefstal van men iPhone in scène gezet. Daarna via de website en mijn persoonlijke account een push bericht verzonden naar men iPhone, deze kwam meteen op de iPhone terecht zonder vertraging. Hierna op de iPhone OK gedrukt bij het push bericht en de op voorhand aangegeven website opende zich, een kleine 15 seconden later was de locatie van men iPhone zichtbaar op de website, gaat dus allemaal heel erg vlotjes.

Zeker en vast een aanrader voor 3,99 euro, verder zijn er geen extra kosten verbonden dus dit is een eenmalige kost voor altijd te gebruiken.

Undercover iTunes Link
  #3  
Oud 13-11-09, 15:53
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

maar zonder undercover wordt de locatie ook weergeven op MobileMe.... Dus waarom deze app?
  #4  
Oud 13-11-09, 20:21
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
maar zonder undercover wordt de locatie ook weergeven op MobileMe.... Dus waarom deze app?
Kan je volgende keer wel even de eerste regel lezen ?

Citaat:
Deze applicatie is een must have voor iedereen die geen MobileMe ter beschikking heeft.
  #5  
Oud 13-11-09, 21:16
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Discussies samengevoegd.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #6  
Oud 13-11-09, 23:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Hoe ziet dat push bericht er uit op je iPhone?

Moet je op OK klikken, of kun je het ook annuleren? (en zo de link omzeilen?)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 14-11-09, 02:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Deze applicatie is een must have voor iedereen die geen MobileMe ter beschikking heeft. Je kan aan de hand van deze applicatie je verloren en/of gestolen iPhone terugvinden dankzij locatiebepaling. De dief moet wel de applicatie openen voor de locatiebepaling te kunnen verzenden maar daar hebben ze een leuke oplossing voor gevonden. Stel je iphone wordt gestolen, je kan dan aan de hand van een website een pushbericht versturen naar je iPhone met een tekstboodschap, maar je kan ook een website link toevoegen. Wat de dief niet weet is wanneer hij op OK druk bij het pushbericht er automatisch de website wordt geopend maar eerst wordt Undercover opgestart, deze zend dan de locatie van je iPhone naar je Undercover Account die te bekijken is via een website.

Heb de dienst al uitgebreid getest en even een zogezegde diefstal van men iPhone in scène gezet. Daarna via de website en mijn persoonlijke account een push bericht verzonden naar men iPhone, deze kwam meteen op de iPhone terecht zonder vertraging. Hierna op de iPhone OK gedrukt bij het push bericht en de op voorhand aangegeven website opende zich, een kleine 15 seconden later was de locatie van men iPhone zichtbaar op de website, gaat dus allemaal heel erg vlotjes.

Zeker en vast een aanrader voor 3,99 euro, verder zijn er geen extra kosten verbonden dus dit is een eenmalige kost voor altijd te gebruiken.

Undercover iTunes Link
Allemaal geen oplossing en z'n geld niet waard toch?
Een dief trekt er gewoon je kaartje meteen uit en zwiert het weg en steekt er een andere in.
Dat push bericht is leuk gevonden maar mocht ik een dief zijn dan zou ik altijd annuleren nemen .
Tis nog niet hetgeen ik allesins zoek.
Ik wil een oplossing zodat je altijd je locatie kan terug vinden ook al zwieren ze er je kaartje uit.
  #8  
Oud 14-11-09, 13:00
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

lijkt me ook sterk ja tenzij je hem gewoon kwijt bent heb je kans. Als ie gestolen is wat minder.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #9  
Oud 04-02-10, 03:27
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Is hier al een oplossing voor?
  #10  
Oud 04-02-10, 10:53
richard64 richard64 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard Cerebro doet het ook (maar dan beter en gratis)

Cerebro te halen in de app store doet precies het zelfde, maar dan GRATIS. zelf met een mooi locatie kaartje erbij.
  #11  
Oud 04-02-10, 10:54
richard64 richard64 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard Cerebro doet het ook (maar dan beter en gratis)

Door natuurlijk Cerebro te halen in de app store. Dit doet precies het zelfde, maar dan GRATIS. zelf met een mooi locatie kaartje erbij.
  #12  
Oud 04-02-10, 11:54
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Las dat er nogal wat aanmerkingen waren op cerebro, vandaar.
Maar dat is het beste alternatief voor find my phone van MobileMe?
  #13  
Oud 04-02-10, 12:06
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Kan de app niet vinden in de app store..
  #14  
Oud 23-06-10, 08:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik verloor laatst m'n iPhone en bedacht me dat ik maar beter zoiets zou kunnen hebben. Ik heb geen MobileMe, dus keek ik naar deze app. Echter, nu lees ik in de waarderingen in iTunes dat de app NIET per se gestart hoeft te worden (door de gebruiker die op 'ok' klikt op een push notificatie) om je locatie te hoeven zien.
In een andere review staat dat de app pas 'incognito' gaat als je je telefoon als gestolen hebt opgegeven. Is het dan een idee om je iPhone altijd als gestolen opgegeven te laten? Dan snapt de dief iig niet dat er stront aan de knikker is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar vind je gedownloade themes terug ellenwes Ringtones en Wallpapers 1 26-02-08 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.