//

mail van App ontwikkelaar met wachtwoord

mail van App ontwikkelaar met wachtwoord discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Twee weken terug ontving ik een mail van Oobgolf, met aanprijzingen van andere app's. Uiteraard verzonden naar het juiste mailadres en in de aanhef stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-09, 11:34
lema lema is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard mail van App ontwikkelaar met wachtwoord

Twee weken terug ontving ik een mail van Oobgolf, met aanprijzingen van andere app's. Uiteraard verzonden naar het juiste mailadres en in de aanhef stond gewoon mijn password vermeld. Voor mij een reden om even te mailen met Apple aangezien het dan wel heel makkelijk wordt om even in te loggen en het password te gebruiken en op mijn creditcard gegevens inkopen te doen in de itunes-store.
Apple gaf aan dat zij hier niets aan konden doen en dat ik het maar zelf met Oobgolf moest oplossen.
Ik heb mijn password inmiddels veranderd, maar dit moet je dus bijna elke keer gaan doen na een aankoop, omdat je gegevens gewoon beschikbaar zijn bij app ontwikkelaars.
Vreemde zaak....wees gewaarschuwd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-09, 15:55
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

is dat niet alleen een wachtwoord specifiek voor die app??
ja weet t ook niet
  #3  
Oud 01-05-09, 23:12
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Heb je niet toevallig precies hetzelfde wachtwoord opgegeven in Oobgolf (voor de online scores) als dat je in iTunes gebruikt?

Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat ontwikkelaars iTunes wachtwoorden van klanten doorkrijgen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 14:43
foto voorzien van wachtwoord, app Roman Archief 2 10-08-08 11:34
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren royster iPhone Apps 1 27-07-08 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.