iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Q&A Topic Assassins Creed (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/33764-q-and-a-topic-assassins-creed.html)

xxMartenxx 05-05-09 20:56

Q&A Topic Assassins Creed
 
Hallo Allemaal!:)

Aangezien ik al meerdere mensen heb gehoord over de moeilijkheidsgraad van bepaalde levels van Assassins Creed, leek het me wel gepast om een topic te starten om elkaar door de levels te helpen:D (mocht je er niet meer uitkomen)

Ik zit zelfs vast bij dit level, ik kom maar niet aan de overkant ik haal de afstand steeds niet!:( Héél frustrerend!

http://94.100.114.61/570700001-57075...33_5_MUD2.jpeg

Heeft iemand de oplossing?

Runaque 05-05-09 22:24

Ik heb ondertussen het game uitgespeeld en het einde is zoals ik verwacht had, zo open als je maar kan denken en het sluit aan waar Assassin's Creed op PS3/X-box/PC verder gaat.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 283732)
Hallo Allemaal!:)

Aangezien ik al meerdere mensen heb gehoord over de moeilijkheidsgraad van bepaalde levels van Assassins Creed, leek het me wel gepast om een topic te starten om elkaar door de levels te helpen:D (mocht je er niet meer uitkomen)

Ik zit zelfs vast bij dit level, ik kom maar niet aan de overkant ik haal de afstand steeds niet!:( Héél frustrerend!

http://94.100.114.61/570700001-57075...33_5_MUD2.jpeg

Heeft iemand de oplossing?

Aanlopen en jump ingedrukt houden, wel juist timen is de boodschap. Normaal is dit een hindernissenparcour van drie sprongen die je normaal in een serie neemt door te blijven lopen, de eerste spring is dan een gewone, de tweede een salto en de derde een schroef.

xxMartenxx 05-05-09 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 283764)
Ik heb ondertussen het game uitgespeeld en het einde is zoals ik verwacht had, zo open als je maar kan denken en het sluit aan waar Assassin's Creed op PS3/X-box/PC verder gaat.

Aanlopen en jump ingedrukt houden, wel juist timen is de boodschap. Normaal is dit een hindernissenparcour van drie sprongen die je normaal in een serie neemt door te blijven lopen, de eerste spring is dan een gewone, de tweede een salto en de derde een schroef.

Dank je, het is me eindelijk gelukt!:) ik had al zo'n vermoeden dat het met die 3 combo jump moest!:p

Runaque 06-05-09 13:09

Over het algemeen zijn bepaalde passages vrij simpel voorbij te komen, maar het is vaak een kwestie van timing of inzicht.
Een handige walkthrough is altijd welkom zou ik denken.

GameFAQs: Assassin's Creed: Altair's Chronicles (DS) FAQ/Walkthrough by DBM11085

spysical 07-07-09 19:13

Assassin's Creed Altaïr's Chronicles Free!
 
Assassin's Creed Altaïr's Chronicles Free! (in iTunes)
Weet iemand of die de full game is of maar gewoon een paar delen van het origineel?
Anders is het een verrekt mooi speel voor te weinig geld...

grtsz

Frog 07-07-09 19:16

Het is de demo.

Bordyl 07-07-09 19:34

Natuurlijk is dit niet de echte versie. Er staat bij de beschrijving dan ook duidelijk : Full Game Features ...

En als je de Betaalde top 25 en gratis top 25 App Store met elkaar vergelijkt, zal je bij beide een Assassin spel tegenkomen, een van 3,99 en een gratis demoversie.

spysical 07-07-09 21:46

Aha,
Dan nog steeds mooi spel. :D

Timmeh_ 08-07-09 01:05

// Discussies samengevoegd, kan hier prima bij ;)

bobbaj 25-02-10 12:56

Assassin's Creed: Altaïrs Chronicles vraag
 
Ik loopt tijdens het spelen van Altaïr Chronicles vast in level 5-3 waar je in de tuin een waterput in moet. Als je dat doet kom je onder de grond terecht waar je op een knop moet gaan staan om een poort aan de andere kant van de ruimte te openen. De poort blijft maar een beperkte tijd open dus je moet zo snel mogelijk naar de andere kant. Om daar te komen moet je ook via twee bewegende platforms, maar hier kom ik niet verder...

Op het eerste platform kom ik en op het tweede ook, maar doordat ze inschuiven red ik het niet om bij de open poort te komen.

Heeft iemand tips?

Runaque 25-02-10 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bobbaj (Bericht 420592)
Ik loopt tijdens het spelen van Altaïr Chronicles vast in level 5-3 waar je in de tuin een waterput in moet. Als je dat doet kom je onder de grond terecht waar je op een knop moet gaan staan om een poort aan de andere kant van de ruimte te openen. De poort blijft maar een beperkte tijd open dus je moet zo snel mogelijk naar de andere kant. Om daar te komen moet je ook via twee bewegende platforms, maar hier kom ik niet verder...

Op het eerste platform kom ik en op het tweede ook, maar doordat ze inschuiven red ik het niet om bij de open poort te komen.

Heeft iemand tips?


Kijk eens in een eerdere post van mij in dit topic, ik heb daar een link gepost naar een walkthrough van dit game, daar staat alles in dat je moet weten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.