iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   kranten lezen op iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/34147-kranten-lezen-op-iphone.html)

margaretha 14-05-09 12:12

kranten lezen op iPhone
 
1 Bijlage(n)
Op de kranten kun je de kranten lezen. Gebruiken iPhone-gebruikers deze mogelijkheid? Ik vind het ontzettend handig omdat je in korte tijd alle kranten kunt doornemen zonder dat Safari allemaal openspringende vensters vertoont.

Sergioni 15-05-09 18:23

Ik heb ervaren dat het lezen van deze artikelen zonder continue het scherm te moeten aanpassen vrij moeilijk en tijdrovend is en blijft...

margaretha 20-05-09 08:58

Nee op de website van dekranten.mobi is het lezen juist tijdbesparend.

Hier kun je van de ene naar de andere krant switchen zonder dat er een nieuw venster geopend hoeft te worden. Het scherm hoeft ook nooit te worden aangepast. Juist daarom is die site zo handig!

Graf Zum Kotzen 20-05-09 16:28

Newspaper
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door margaretha (Bericht 287881)
Nee op de website van dekranten.mobi is het lezen juist tijdbesparend.

Hier kun je van de ene naar de andere krant switchen zonder dat er een nieuw venster geopend hoeft te worden. Het scherm hoeft ook nooit te worden aangepast. Juist daarom is die site zo handig!

Ik vind de applicatie van Makiyama "Newspapers" erg handig. Kost wel €1,79 maar dat ik het wel waard.:D

Gilliam 20-05-09 17:05

Ik hou het bij de NU applicatie.

Chrisl 20-05-09 20:09

De app van de telegraaf vind ik toch beter, maar goeie tip...

Timmeh_ 24-06-09 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DimitriDV (Bericht 309217)
er is een app kranten, zoek maar via cydia ;)

Te verkrijgen in de AppStore, niet via Cydia.

De laatste reactie in deze discussie was op 20 mei en de door jou genoemde applicatie ondersteund pas sinds 31 mei Nederlandse kranten..
Nederlandse applicatie Kranten eindelijk in de App Store > Nieuws > iPhoneclub.nl

Bordyl 02-07-09 20:47

Ik gebruik Newspapers Europe, gekocht aan 0,79 eurootjes. Later kwam er ook Kranten, van Nederlandse ontwikkelaars. Ik vind zo'n applicaties toch handiger dan een webapp?

Scooter 04-07-09 10:34

Jammer dat er nog niet zoveel belgische kranten instaan en GVA mag dringend eens moderniseren :)

JSM93 09-07-09 13:06

Ik gebruik de app 'Kranten'
Heeft ook veel buitenlandse kranten..

tulip18 09-07-09 23:59

Je kunt ook het adres "www.krantenkoppen.be" via safari openen. Hier vind je alle kranten, Engels, Nederlands, Duits, Belgisch enz. enz.

kuotje 10-07-09 14:47

gebruik zelf liever NU. lekker snel

robbo22 19-01-11 23:39

Was benieuwd of er ondertussen alweer een betere app is?? Iemand suggesties. Vind de app van nu niet zo fijn. Of moet ik maar een proefabonnementje op krant gaan nemen zoals Proefabonnement Telegraaf, neem nu zeer voordelig en vrijblijvend een proefabonnement op de Telegraaf :P

vxvk 09-01-13 15:20

Ik heb een iphone 4 en volgens itunes staan er een app voor nrc next en een voor nrc op mijn iphone. De app voor nrcnext staat niet op mijn iphone en ik kan hem er ook niet op krijgen omdat hij er al opstaat volgens itunes. Nu heb ik toch een nrc next gedownload maar ik weet niet hoe ik hem terug kan vinden op mijn iphone. En ik heb dus geen app voor nrcnext. Op de website staat dat hij al gedownload is en terecht. Weet iemand hier iets over? Gerda

Guest-20180925190238 09-01-13 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vxvk (Bericht 867294)
Op de website staat dat hij al gedownload is en terecht. Weet iemand hier iets over? Gerda

Staat die krant niet in de Kiosk?

vxvk 09-01-13 15:36

Ja, dank je. |Dat wist ik niet. Ik zag op het icoontje alleen een boek staan, dacht ik. Maar het was de krant. Bedankt! Gerda


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.