//

Onderdelen van webpagina's bekijken

Onderdelen van webpagina's bekijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Altijd als ik voetbalzone.nl, maar ook andere sites, open op Safari for iPhone, irriteer ik me aan lange laadtijd voor informatie die ik toch niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-09, 16:37
zalex zalex is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard Onderdelen van webpagina's bekijken

Altijd als ik voetbalzone.nl, maar ook andere sites, open op Safari for iPhone, irriteer ik me aan lange laadtijd voor informatie die ik toch niet wil weten. Het zou mooi zijn als alleen die informatie (die altijd op dezelfde plek staat) die ik nodig heb, geladen zou worden.

Mijn vraag is daarom of het (net zoals met de Widgets op Mac) mogelijk is om alleen bepaalde delen van pagina's te bekijken, of een link uitsluitend daarnaar?

Het zou me een hoop tijd/irritatie besparen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-09, 19:43
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Ook met die Dashboard Widgets wordt de hele pagina geladen... Alleen een deel laden kan niet.
Reageren

Labels
safari, widget



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Snel naar de onderkant van een webpagina. Twigg iPhone algemeen 18 16-02-10 14:28
Safari laadt helft van webpagina niet Iknietsnap iPhone algemeen 0 15-10-09 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.