//

Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator

Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het valt mij op dat de Appstore de badge indicator niet bijwerkt op de achtergrond zoals de mailapp e.d. dit doen. Ik weet dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-09, 12:34
Lezz Lezz is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 38
Standaard

Het valt mij op dat de Appstore de badge indicator niet bijwerkt op de achtergrond zoals de mailapp e.d. dit doen.

Ik weet dat er 2 updates zijn. Deze heb ik via iTunes geinstalleerd (iPhone daarna niet gesynchroniseerd). Op de iPhone geeft de Appstore geen rode badge aan met 2 updates. Dit gebeurd pas wanneer ik mijn iPhone opnieuw opstart of de Appstore opstart. Dit gebeurd dus niet op de achtergrond (in elk geval, dit is nog niet gebeurd na 18 uur).

Weet iemand of er op de achtergrond een check wordt uitgevoerd op updates en zo ja, met welke interval dat gebeurd?

Nieuwe gegevens staat ingesteld op 30 minuten.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-06-09 om 15:42.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit bgjesper iPhone algemeen 0 14-02-11 18:02
Geen Custom Background? darkside Jailbreak apps en thema's 2 15-08-10 12:03
iTunes geeft geen programma voor agenda aan? Azalkmaar iTunes 11 08-03-10 12:58
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 12:15
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. onzin Jailbreak 4 07-01-09 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.