Webcam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke app is het beste om een (IP) Webcam te koppelen? Ik zoek namelijk een webcam die dit ondersteund, moet dit een IP WEBCAM zijn? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app is het beste om een (IP) Webcam te koppelen?
Ik zoek namelijk een webcam die dit ondersteund, moet dit een IP WEBCAM zijn? Iemand tips over welke ik zal nemen? Hoeft niet veel te kunnen als het idee maar werkt. Ik lees net dit: Bekijk webcam-beelden van de pc via je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl En het programmatje is maar 2,39 maargoed dat is niet belangrijk, ik wil weten of dit ook gwn via een PC die aanstaat met een normale webcam kan syncen? Ik heb Shape ook al gemailt maar nog steeds geen antwoord. Help me of ook graag: heb jij een alternatief? Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-06-09 om 17:11. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken ;) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bump this topic!
|
|
|||
|
|||
iCam werkt bij mij heel goed.
|
|
|||
|
|||
Kan je trouwens met dit soort apps altijd als de comp aan is webcam checken of moet degene achter de computer een programma opstarten zodat je via de webcam kan kijken?
|
|
|||
|
|||
goeie vragen, absente antwoorden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone webcam | xxanoniem | Odido (T-Mobile) | 0 | 06-03-11 11:52 |
iphone 4 msn webcam | buffel_styllezz | Desktop-applicaties | 1 | 11-11-10 17:25 |
ipad heeft webcam ? | Bhola | iPad algemeen | 5 | 25-05-10 21:29 |
Webcam-programma | Phil. | iPhone Apps | 1 | 27-12-08 21:42 |
Locations app (webcam vieuws) | starboy | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-01-08 18:29 |
|
|