//

Anime kijken via je iPhone

Anime kijken via je iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nope, animecrunch werkt ook niet Die had ik trouwens ook al eerder geprobeert ^^...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-06-09, 08:27
Xinchou's schermafbeelding
Xinchou Xinchou is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Nope, animecrunch werkt ook niet
Die had ik trouwens ook al eerder geprobeert ^^
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-06-09, 10:22
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Kost het niet enorm veel batterij als je het streamt op je iphone?Ik convert altijd me anime voor me iphone!Het is is natuurlijk wel meer werk!Maar binnen 15 min heb ik 20 afleveringen van een half uur per stuk geconvert ben ik toch ff zoet meegrtz
  #23  
Oud 17-06-09, 16:28
Xinchou's schermafbeelding
Xinchou Xinchou is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j biggie Bekijk bericht
Kost het niet enorm veel batterij als je het streamt op je iphone?Ik convert altijd me anime voor me iphone!Het is is natuurlijk wel meer werk!Maar binnen 15 min heb ik 20 afleveringen van een half uur per stuk geconvert ben ik toch ff zoet meegrtz
Wat gbruik jij dan als converter? Ik gbruik kvip maar die heeft overdie 15 min maar een aflevering van een half uur klaar >.<

Waarom ik het stream of nog beter down direct via iphone is omdat ik sowieso niet zo vaak meer achter mijn computer zit. En als ik er wel achter zit heb ik nooit zin in dat lange wachten van het converten.
  #24  
Oud 18-06-09, 00:08
Raxious Raxious is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

persoonlijk raad ik:
Ultra Mobile 3GP Video converter

aan, is erg fijn en kan voor tig bestand soorten
  #25  
Oud 18-06-09, 00:53
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Ik gebruik Videora iPod Converter bijna nooit problemen mee!En werk vrij snel.1 minpuntje van het programma is dat je elke aflevering apart moet selecteren om te converten.Wat me ook erg opvalt is dat er heel veel anime/manga fans zijn,maar ik kan nergens case`s vinden voor de iphone die anime/manga gerelateerd zijn!Terwijl het heel populair is!Dat moest er ff uit ha ha!

Laatst gewijzigd door j biggie; 18-06-09 om 13:35.
  #26  
Oud 18-06-09, 20:49
sanders sanders is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j biggie Bekijk bericht
Ik gebruik Videora iPod Converter bijna nooit problemen mee!En werk vrij snel.1 minpuntje van het programma is dat je elke aflevering apart moet selecteren om te converten.Wat me ook erg opvalt is dat er heel veel anime/manga fans zijn,maar ik kan nergens case`s vinden voor de iphone die anime/manga gerelateerd zijn!Terwijl het heel populair is!Dat moest er ff uit ha ha!
Goeie, maar als het goed is kan je (als je iPhone is ge-Jailbreakt) imobilecinema downloaden en dan kan je als het goed is op een paar sites (bv. megevideo) filmpjes kijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tv kijken op iphone Jessica iPhone Apps 5 30-08-09 20:12
Anime/Manga gerelateerde cases j biggie iPhone accessoires en onderdelen 2 12-06-09 23:24
Video: Filmpjes kijken op iPhone piet0rr Muziek, foto & video 1 17-05-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.