iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Anime kijken via je iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/35170-anime-kijken-via-iphone.html)

Xinchou 08-06-09 20:53

Anime kijken via je iPhone
 
Ik vraag me dus af of iemand toevallig een goeie site weet waar je anime kan downloaden/streamen voor rechtstreeks op je iPhone (dus niet via je pc en dan naar iPhone).

Een site die ik ken is mobileanime.net maar op deze site kan je maar 2 afleveringen per dag kijken en dat is een beetje te weinig voor mij :D.

Gewoon streamen vanaf een gewone anime stream site werkt niet, want deze sites worden in ieder geval niet ondersteunt door iMobileCinema.

Dus weet er iemand toevallig een manier om anime te kijken rechtstreeks vanaf de iPhone? (Het hoeft trouwens niet via een site, als er een bepaalde app ofzo is die dit ook kan is dat ook goed ;)).

- Xin

RoodooR 09-06-09 10:27

Zou megategek waanzinnig leuk zijn mocht het bestaan! Ik volg dit topicje op de voet...!;)

Xinchou 09-06-09 18:42

Zoiets kan maar beter wel bestaan, kben voor 100% een anime addict ^^

Ik neem aan dat niemand iets weet T.T

RoodooR 14-06-09 13:26

ik heb hentaischool.com eens geprobeerd en het lukt, maar wel zeer expliciete inhoud!!! allez ja, 16+! Het zijn wel strips en ook enkele games in het genre...;-)

Raxious 14-06-09 13:49

um, mss animeavenue.net proberen?

heb zelf nog geen Iphone maar is een site die ik veel gebruik op de PC, wel streaming maar je kunt altijd proberen

Semmtex 14-06-09 14:10

Wat dacht je van veoh.com staat genoeg en de iphone site is goed in elkaar geflanst...:rolleyes::cool:

Xinchou 14-06-09 17:43

Bedankt voor jullie reacties :D.

@ RoodooR
Hentai School.com. Free hentai archive (16+)
Helaas werkt deze niet bij mij :(

@ Raxious
Anime Avenue | Watch Anime Episodes and Movies Online
Ik heb er 3 geprobeert waarvan er 1tje het perfect deed.

@ Semmtex
Veoh
Hier doet alles het perfect, stream en download

Raxious 14-06-09 19:07

fijn om te horen, veoh is idd een fijne site, jammer alleen dat sommige dingen die 1 uur duren ofzo maar 5 min te zien zijn en je het dan moet downloaden

macfreaker 14-06-09 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raxious (Bericht 296044)
fijn om te horen, veoh is idd een fijne site, jammer alleen dat sommige dingen die 1 uur duren ofzo maar 5 min te zien zijn en je het dan moet downloaden

Je moet alleen een player downloaden en dan kan je langer dan 5 minuten kijken.

Raxious 15-06-09 19:21

maar kun je die player dan ook gewoon met je Iphone downloaden? dat zou wel vet zijn dan

Xinchou 15-06-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 296084)
Je moet alleen een player downloaden en dan kan je langer dan 5 minuten kijken.

Dat is bij filmpjes die heel lang zijn, over de 30 minuten dacht ik maar weet het niet zeker. Die player is uiteindelijk voor de pc en ik weet niet of er ook zo'n player voor de iPhone is. Maar wat ik me ook afvraag is of je wel een player nodig hebt om zulke filmpjes af te spelen. Misschien kan je dat soort filmpjes wel gewoon normaal afspelen via iPhone, net als alle filmpjes. Iemand enig idee?

Raxious 15-06-09 19:27

heb overigens ook nog een andere site:

www.surfthechannel.com

daar kun je ook films kijken enzo, weet niet of ie werkt maar kunt altijd proberen

Xinchou 15-06-09 19:41

Ik zal die site nu testen :D

EDIT: Sorry maar www.surfthechannel.com werkt niet op mijn iPhone...

Raxious 15-06-09 19:51

ah das jammer. zal nog even kijken. is er toevallig een specifieke anime die je kijkt?

Xinchou 15-06-09 20:01

Op dit moment kijk ik Clannad After Story, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, K-ON, Bleach, Naruto Shippuuden en The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2 :D

K-ON is al te vinden op veoh, met goeie kwaliteit ^^

Raxious 15-06-09 20:55

kijk, 2 goeie series, FMA: Brotherhood en Naruto ^_^

heb voor beide helaas geen andere site dan animeavenue

Xinchou 15-06-09 22:01

Voorlopig kan het met veoh,

ik zoek wel nog steeds verder naar meer, anime op de iPhone kijkt veel fijner dan op de pc, vooral als je naar bed gaat, bezorgt je uiteindelijk wel slaaptekort voor de volgende dag :D

Goozah 15-06-09 22:46

Watch Anime Online - Anime Videos, Anime Series, Anime Episodes, Anime Movies

Is dit niet iets?

Raxious 15-06-09 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xinchou (Bericht 296651)
Voorlopig kan het met veoh,

ik zoek wel nog steeds verder naar meer, anime op de iPhone kijkt veel fijner dan op de pc, vooral als je naar bed gaat, bezorgt je uiteindelijk wel slaaptekort voor de volgende dag :D

XD daarvoor heb ik mijn PS3 :p

Goozah 15-06-09 23:23

Al gekeken soms? :P Zo niet, ik ga nu dus kan je morgen pas weer helpen. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.