Apps met Push notificaties discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er al Apps zijn voor de 3.0 (beta / gold) OS die Push Notificaties hebben???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps met Push notificaties
Weet iemand of er al Apps zijn voor de 3.0 (beta / gold) OS die Push Notificaties hebben???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier ben ik ook wel erg benieuwd naar.
|
|
||||
|
||||
Nee maar developers hebben wel mogen testen met een nieuws app. Daar heb ik ook aan meegedaan en werkte prima.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
BeejiveIM gaat dit krijgen.
Gewoon onthouden: Applicaties met push-functies, worden pas vrijgegeven wanneer 3.0 uit is gekomen voor het publiek (17 juni)
|
|||
|
|||
en hoeveel ga da kosten dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Birthday reminder had bijvoorbeeld al wel support begreep ik van een Belgische iPhone site. We wachten rustig af |
|
|||
|
|||
Vraagje die push-functies werken die enkel als push opstaat of werkt het ook als je het insteld om de xx tijd natrekken want anders amia mijn batterij
|
|
|||
|
|||
Push notificaties
Heeft iemand een idee waar je push notificaties terug vindt, ik heb mijn iPhone net bijgewerkt naar 3.0 final maar kan nergens de push notificaties terug vinden. Ik heb Tap Tap Revenge 2 op mijn iPhone staan, deze zou het moeten ondersteunen. Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Gewoon bij instellingen onder aanbieder
Je moet wel eerst TapTap eens opgestart hebben voor het verschijnt.. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, iemand al een apps? aangezien 3.0 nu uit is! tijd voor puuush!
|
|
|||
|
|||
ik heb problemen met push!
als ik taptap instaleer en ik zet push uit.. dan blijft hij pushen (dit hoor ik als ik te dicht bij radio zit en een geluid hoor dat hij verbinding heeft) hierdoor gaat mijn batterij héél snel naar beneden! dus push staat UIT maar toch blijft hij een verbinding behouden.. enkel het uninstaleren van taptap is een oplossing.. nog mensen met dit probleem ? |
|
|||
|
|||
Tap Tap Revenge 2 (net de update binnengehaald).
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"Hey Where are You" heeft ook push mogelijkheid, werkt erg goed en snel !!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mregeling, ik heb je email uit je profiel gehaald en in die app toegevoegd, kan je me eens een push melding sturen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hey Where Are You werkt suuuuper met die Push..
Veel beter dan TapTap |
|
|||
|
|||
Wilt iemand met mij ook die HeyWAY uitproberen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een idee wanneer hij gereleased gaat worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PUSH notificaties bij diverse apps werkt niet | nouska1976 | iPhone Apps | 6 | 01-09-10 14:46 |
twitter app met push notificaties | wessel78 | Archief | 1 | 07-04-10 10:04 |
|
|