iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iViking: MobileVikings-saldo applicatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/35271-iviking-mobilevikings-saldo-applicatie.html)

vincentjanv 10-06-09 11:12

iViking: MobileVikings-saldo applicatie
 
Hoi iedereen,


Even laten weten aan alle MobileVikings gebruikers hier dat ik een iPhone-app heb ontwikkeld om je saldo-gegevens van MV gemakkelijk te raadplegen. Hij is vanaf nu gratis beschikbaar in de AppStore!

Enkele screenies: Picasa Web Albums - Vincent - iViking Scree...

Free download: http://itunes.apple.com/WebObjects/M...319650009&mt=8

Check voor al het laatste nieuws http://iviking.vincentverbist.be/ !

velux 15-06-09 12:00

Toffe app!
Hopelijk wordt hij toegestaan. (ik word binnenkort ook een viking :p)

appel_001 15-06-09 12:46

als de nieuwe iphone 3Gs in belgië wordt ik ook mv !
gaat de app geld kosten ??
super app !

vincentjanv 15-06-09 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appel_001 (Bericht 296352)
als de nieuwe iphone 3Gs in belgië wordt ik ook mv !
gaat de app geld kosten ??
super app !

De app zal gratis beschikbaar zijn in de Belgische AppStore. De gegevens worden gehaald via internet, maar aangezien je bij MV een contstante internetverbinding hebt, zal dit geen probleem vormen denk ik:)

Voor meer info, check iViking.vincentverbist.be

Bomans 15-06-09 15:43

Kan je zo niets maken voor proximus.
Zou superhandig zijn!

vincentjanv 15-06-09 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 296452)
Kan je zo niets maken voor proximus.
Zou superhandig zijn!

Eerst en vooral: Opwijk, dat kennen we:D

Ten tweede: het is veel moeilijker om dit te doen bij Proximus, aangezien zij geen API aanbieden om gemakkelijk allerlei informatie op te vragen. De enige manier waarop dit me mogelijk lijkt, is door de webpagina waarop je saldo te zien is, te parsen en dan je saldo eruit te halen. Maar voor enkel je saldo lijkt me dit onhandig, aangezien je veel sneller #121# kan ingeven lijkt me..

Bomans 15-06-09 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincentjanv (Bericht 296462)
Eerst en vooral: Opwijk, dat kennen we:D

Ten tweede: het is veel moeilijker om dit te doen bij Proximus, aangezien zij geen API aanbieden om gemakkelijk allerlei informatie op te vragen. De enige manier waarop dit me mogelijk lijkt, is door de webpagina waarop je saldo te zien is, te parsen en dan je saldo eruit te halen. Maar voor enkel je saldo lijkt me dit onhandig, aangezien je veel sneller #121# kan ingeven lijkt me..

Hmmm, en #121# werkt niet bij mij want ik heb een abo. Maar het zou handig zijn om te kunnen zien hoeveel ik al gebeld en gesms't heb via een app ipv naar MyProximus te surfen.

appel_001 15-06-09 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 296464)
Hmmm, en #121# werkt niet bij mij want ik heb een abo. Maar het zou handig zijn om te kunnen zien hoeveel ik al gebeld en gesms't heb via een app ipv naar MyProximus te surfen.

prijs van app ??

vincentjanv 15-06-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincentjanv (Bericht 296450)
De app zal gratis beschikbaar zijn in de Belgische AppStore. ......

lijkt me duidelijk niet waar?

BfromB 16-06-09 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 296464)
Hmmm, en #121# werkt niet bij mij want ik heb een abo. Maar het zou handig zijn om te kunnen zien hoeveel ik al gebeld en gesms't heb via een app ipv naar MyProximus te surfen.

Daar ben ik ook erg in geinteresseerd, zeker aangezien het mobiele data gebruik niet altijd correct is op de iPhone https://forum.iculture.nl/f28/i...d-gebruik.html

Iphone_belgium 16-06-09 11:11

Staat al in de appstore en dan de enige echte :D

vincentjanv 16-06-09 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone_belgium (Bericht 296819)
Staat al in de appstore en dan de enige echte :D

Ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al de user-created apps toch net iets beter zijn..:o

apotheosis 16-06-09 14:35

Heb geinstalleerd en heel leuk en makkelijk.
Je hoeft niet steeds naar de site zelf te gaan,oke,naar de site zelf eens gaan duurd uiteraard ook niet lang natuurlijk maar het gaat sneller via deze app en alles is correct.

Christophe8 16-06-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincentjanv (Bericht 296843)
Ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al de user-created apps toch net iets beter zijn..:o

Over welke spreek je dan? En waar vind ik die :p
Grtzz

vincentjanv 16-06-09 22:46

Check mijn overzicht op iViking.vincentverbist.be Je saldo, niet enkel voor de iPhone! [UPDATE]

Mijn app, iViking, staat nog inReview bij Apple... Maar deze biedt toch al wat meer functionaliteit, zeker naar de toekomst toe is dit een betere keuze;)
(Beetje reclame maken mag wel;))

Christophe8 16-06-09 22:59

Je spreekt dan over een nieuwe versie want ik denk dat ik jou iViking al erop heb staan héhé.

Christophe8 16-06-09 23:01

Ah sorry ik zie het al dit is nog iets anders.
Hou me aub op de hoogte wanneer hij er is :)
Alvast bedankt!

vincentjanv 16-06-09 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christophe8 (Bericht 297234)
Je spreekt dan over een nieuwe versie want ik denk dat ik jou iViking al erop heb staan héhé.

Dat is de MobileVikings-applicatie, de applicatie die ontwikkeld is door CityLive...

appel_001 17-06-09 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincentjanv (Bericht 297221)
Check mijn overzicht op iViking.vincentverbist.be Je saldo, niet enkel voor de iPhone! [UPDATE]

Mijn app, iViking, staat nog inReview bij Apple... Maar deze biedt toch al wat meer functionaliteit, zeker naar de toekomst toe is dit een betere keuze;)
(Beetje reclame maken mag wel;))

(misschien een dwaaze vraag)
waarom niet gewoon een simpele web app ?

vincentjanv 17-06-09 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appel_001 (Bericht 297493)
(misschien een dwaaze vraag)
waarom niet gewoon een simpele web app ?

Vind ik zeker geen dwaze vraag, heb er zelf ook al over nagedacht.. Het feit is gewoon dat een iPhone-app net iets meer functionaliteit biedt, je hebt meer functies ter beschikking en dergelijke...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.