//

goede Agenda of planning App gevraagd

goede Agenda of planning App gevraagd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Synchroniseer je die Google-calender met je zakelijke Outlook? Als dat kan zou dat geweldig zijn Alleen: dat lukt mij niet bij Google. Kun je me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-01-10, 09:53
JvH78 JvH78 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Synchroniseer je die Google-calender met je zakelijke Outlook? Als dat kan zou dat geweldig zijn Alleen: dat lukt mij niet bij Google. Kun je me uitleggen hoe je dat doet?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-01-10, 18:12
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvH78 Bekijk bericht
Synchroniseer je die Google-calender met je zakelijke Outlook? Als dat kan zou dat geweldig zijn Alleen: dat lukt mij niet bij Google. Kun je me uitleggen hoe je dat doet?
Ervan uitgaande dat je je Gmail mail op je Iphone ontvangt?, anders stel dit in.

Je gebruikt Office Outlook agenda.
Installeer Google Calendar en stel deze in met je gmail gegevens.
Kies 2-way en stel de tijd in om de hoeveel minuten hij de gegevens bij werkt.

Dat is eigenlijk alles.

Nog vragen? dan hoor ik het wel.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #23  
Oud 30-01-10, 15:53
JvH78 JvH78 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard lukt niet

Helaas, maar het lukt me niet. Komt het misschien omdat ik werk met een Outlook-versie die op de server van mijn bedrijf staat? (die kan ik via VPN-verbinding benaderen of via WebAcces)
De instructies die ik vind bij Google lopen vast als er staat "selecteer de agenda die je wilt selecteren", want ik kan geen agenda selecteren.....
  #24  
Oud 30-01-10, 16:02
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvH78 Bekijk bericht
Helaas, maar het lukt me niet. Komt het misschien omdat ik werk met een Outlook-versie die op de server van mijn bedrijf staat? (die kan ik via VPN-verbinding benaderen of via WebAcces)
De instructies die ik vind bij Google lopen vast als er staat "selecteer de agenda die je wilt selecteren", want ik kan geen agenda selecteren.....
Dat zou mogelijk kunnen zijn, informeer eens bij je/jullie systeembeheerder.
Want het moet volgens mij wel mogelijk zijn, dus vraag ff de hulp van de systeembeheerder, want hij kent de mogelijkheden van het systeem.
Misschien moet hij wel iets aan zetten.
  #25  
Oud 30-01-10, 16:51
deerhunter88 deerhunter88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Grensgebied
Berichten: 17
Standaard

hallo allemaal,

kijk voor de grap ook eens naar CalenGoo, synchroniseert ook via google. Ik ben er zeer tevreden over.
  #26  
Oud 30-01-10, 18:37
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deerhunter88 Bekijk bericht
hallo allemaal,

kijk voor de grap ook eens naar CalenGoo, synchroniseert ook via google. Ik ben er zeer tevreden over.
Wanneer je gaat zoeken met dit progje, hoe ver kan je dan terug zoeken en vinden? De Iphone agenda gaat niet verder terug dan een (1) jaar.
Als je dit gebruikt, wil je dan eens kijken voor mij of jij langer dan een jaar terug kan vinden? ik ben hier wel heel erg benieuwd naar.
Mocht je je agenda nog niet zolang gebruiken, zet dan eens een afspraak ergens in 2007 en kijk of je die met de zoek functie kan vinden.

Alvast bedankt.
  #27  
Oud 30-01-10, 23:01
deerhunter88 deerhunter88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Grensgebied
Berichten: 17
Standaard

ik heb zojuist eerst een afspraak gemaakt in mijn iphone op 6 november 2006.
Binnen enkele minuten stond deze ook in mijn outlook. hierna heb ik een oude afspraak op 11 november 2006 in mijn outlook geplaatst en deze stond vrijwel direct ook op mijn iphone.
succes!
  #28  
Oud 30-01-10, 23:21
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deerhunter88 Bekijk bericht
ik heb zojuist eerst een afspraak gemaakt in mijn iphone op 6 november 2006.
Binnen enkele minuten stond deze ook in mijn outlook. hierna heb ik een oude afspraak op 11 november 2006 in mijn outlook geplaatst en deze stond vrijwel direct ook op mijn iphone.
succes!
En kan je hem nu ook vinden met de zoek functie op de iphone?
Want wat jij schrijft kan ik ook, maar kan ik hem niet vinden met de zoekfunctie.

Ik kan hem wel vinden als ik handmatig naar die datum ga,maar ik wil hem vinden met de zoek functie. Wil je dat nog ff proberen. Van veel van mijn afspraken weet ik niet meer wanneer ik daar ben geweest.
  #29  
Oud 30-01-10, 23:35
deerhunter88 deerhunter88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Grensgebied
Berichten: 17
Standaard

Zojuist met de zoekfunctie in de applicatie binnen een seconde de 2 afspraken in 2006 gevonden. Ik word steeds blijer met mijn agenda!
  #30  
Oud 30-01-10, 23:41
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deerhunter88 Bekijk bericht
Zojuist met de zoekfunctie in de applicatie binnen een seconde de 2 afspraken in 2006 gevonden. Ik word steeds blijer met mijn agenda!
Dat is goed nieuws

NB
Ik heb dit programma aangeschaft, moet er wel aan wennen, zo op het eerste gezicht.
Zoeken gaat zoals "deerhunter88" heeft beschreven, en dit was dus een gemis in de standaard agenda.
Wat ook een pluspunt is, de "Landscape modus" dit gaat mijn favoriet worden als ik er aan gewend ben.

Thanks voor de tip, hier wordt ik heel erg blij van (behalve van de prijs, of dit (opties) had standaard in de Iphone agenda moeten zitten).

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 31-01-10 om 00:17.
  #31  
Oud 07-02-10, 11:44
enschede101 enschede101 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard goede Agenda

ik sluit me helemaal aan bij JvH hierboven.
PocketInformant is een prima voorbeeld van hoe het zou moeten zijn.
Maar...... ze werken met een eigen database, en mogen (om juridische redenen) niet aan de eigen Iphone database komen. Ze zeggen zelf: misschien mag het in de toekomst wel van Apple, maar NU dus niet.
Dus moet het via een omweg, bijvoorbeeld via Google Agenda. Maar dan doet zich weer een nieuwe uitdaging voor: hoe kun je Google Agenda syncen met Exchange 2003??? Dat is namelijk de standaard op ons bedrijf voor mail.
Als iemand het antwoord daarop heeft dan kan ik dus met PocketInformant gaan werken en heb ik eindelijk de agenda-app die op de iphone zou moeten zitten.
Tot nu toe is het zwaar behelpen met de standaard iphone agenda app.
  #32  
Oud 07-02-10, 12:42
peter ingelse peter ingelse is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

twee vraagjes over zowel CalenGoo als PocketInformant:
1. Hoe krijg je je afspraken die je nu in het standaardprogramma hebt in de app's en werken latere wijzigingen in de afsrpaken in app's ook door in het standaardprogramma?
2. Ik ben nogal neurotsich met nieuwe synchronisaties. Nu synchroniseer ik via MobileMe. Als ik dat straks via Google ga doen, loop ik dan niet het risico alles kwijt te raken?

Sorry, dit zijn eigenlijk 3 vragen

Dank en groet,

Peter
  #33  
Oud 15-03-10, 12:24
EPCL EPCL is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik wil niet synchroniseren via Internet. Dat kost veel geld (MobileME) en ik wil niet dat gegevens bewaard worden (Google). Kortom: synch via push (imap met thuis) en exchange (met mijn bedrijf).
Daarnaast wil ik in de Iphone-agenda afspraken kunnen kopieren van de ene week naar de andere week. En ik wil mensen kunnen uitnodigen. Verder wil ik in een agenda afspraken kunnen blokkeren middels (priveafspraak oid). Daarvoor wil ik geen aparte agenda hoeven openen.

Wie helpt?
  #34  
Oud 19-03-10, 01:03
CTU CTU is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Iemand nog tips? Ik ga mee in wat bovenstaande poster zegt. Ben absoluut geen fan van google die allerlei dingen van je (al dan niet illegaal) zit op te slaan en tegen je gebruikt, bijv. voor spam. Ik heb zeer veel problemen met het syncen met Microsoft Office Outlook 2003 en ik zoek een goed alternatief. Syncen met pc zou fijn zijn, dat is wat ik mis. Van ellende heb ik nu het syncen met de agenda in Outlook maar uitgezet, maar ik vind het nogal wat typewerk om steeds afspraken in de iPhone te zetten, soms gaat dat makkelijker en sneller met een toetsenbordje, vandaar.
  #35  
Oud 19-03-10, 01:25
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CTU Bekijk bericht
Iemand nog tips? Ik ga mee in wat bovenstaande poster zegt. Ben absoluut geen fan van google die allerlei dingen van je (al dan niet illegaal) zit op te slaan en tegen je gebruikt, bijv. voor spam. Ik heb zeer veel problemen met het syncen met Microsoft Office Outlook 2003 en ik zoek een goed alternatief. Syncen met pc zou fijn zijn, dat is wat ik mis. Van ellende heb ik nu het syncen met de agenda in Outlook maar uitgezet, maar ik vind het nogal wat typewerk om steeds afspraken in de iPhone te zetten, soms gaat dat makkelijker en sneller met een toetsenbordje, vandaar.
Ik zet mijn afspraken in outlook 2007, daarna syncen met google calendar werkt prima, afspraken bewerken op de iphone en daarna weer syncen met google calander werkt werderom prima
  #36  
Oud 05-09-10, 16:45
damellie damellie is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvH78 Bekijk bericht
... dat er geen agenda beschikbaar is die direct Outlook Exchange (dus een professionele bedrijfsversie) kan synchroniseren met een App?
Ik vind de Iphone geweldig, maar de Calendar functie is echt naatje. Ik zoek een agenda waarbij ik een goed weekoverzicht heb, waarbij ik verschil kan zien tussen voorlopige afspraken, definitieve afspraken en prive-afspraken (zonder dat ik 3 agenda's hoef bij te houden): ofwel de Microsoft Outlook agenda, maar dan op mijn Iphone.
Ik zit al weken op allerlei fora te zoeken, maar kan niks vinden. Dit lijkt me enorm gat in de markt.
Hier ben ik nou al een jaar naar op zoek. Op mijn HTC HD2 heb ik Pocket Informant. Werkt perfect.
Waarom dat nou nog niet kan op de iPhone? Volgens WEBIS (website) zit dat er wel aan te komen. Tot die tijd is het behelpen. (Op WEBIS: Coming in 1.60: iOS 4 Direct Access to iPhone Calendar)
Maar ik ben het helemaal met je eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Op zich niet zo heel moeilijk.
Outlook agenda synchroniseren met je gmail account d.m.v. Google calendar
Bij gmail meerdere agenda's aanmaken in verschillende kleuren.

Ik heb maar 1 agenda en maak dit aan in Outlook en middels Google Calendar wordt dit gesynct naar Gmail en Gmail naar mijn Iphone.

En als ik iets bijwerk op de Iphone agenda gaat dit in omgekeerde volgorde terug naar Outlook. Werkt super.
Dit is absoluut geen optie. Google Calendar kent geen categorieën zoals Outlook. Het heen en weer synchroniseren is daardoor een drama, want dan ben je alle categorieën kwijt.
Gebruik nu MS Exchange, werkt veel beter.
Alleen, de iPhone agenda is niet toereikend voor wat ik wil.
Taken synchroniseren ontbreekt ook op de iPhone.

Laatst gewijzigd door damellie; 05-09-10 om 16:52.
  #37  
Oud 05-09-10, 17:42
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damellie Bekijk bericht
Dit is absoluut geen optie. Google Calendar kent geen categorieën zoals Outlook. Het heen en weer synchroniseren is daardoor een drama, want dan ben je alle categorieën kwijt.
Gebruik nu MS Exchange, werkt veel beter.
Alleen, de iPhone agenda is niet toereikend voor wat ik wil.
Taken synchroniseren ontbreekt ook op de iPhone.
Ondertussen loop ik ook tegen de nodige problemen aan
Nadat de laptop in nieuw staat is gebracht en ik mijn agenda weer wilde synchroniseren met Gmail d.m.v. Google Calandar Sync staan al mijn afspraken er dubbel, 3 dubbel of zelfs 4 dubbel in

Ik synroniseer nu maar weer via een draadje, maar ben hier dus absoluut niet over te spreken omdat ik het hard nodig heb.

Ik heb geen idee hoe MS Exchange werkt en of dit wel bereikbaar is voor mij.

P.S.
Is het "Taken" synroniseren niet een kwestie van een vinkje zetten in bijv Itunes?

Voorlopig heb ik er wel de balen van, tot iemand met iets goeds komt.
  #38  
Oud 05-09-10, 20:47
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Is week calendar niet iets wat je zoekt? Geebruik het zelf ook en werkt super!
  #39  
Oud 05-09-10, 21:20
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vak20 Bekijk bericht
Is week calendar niet iets wat je zoekt? Geebruik het zelf ook en werkt super!
"week calendar" is de juiste naam?
  #40  
Oud 05-09-10, 21:22
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
"week calendar" is de juiste naam?
yip, synct perfect en vanzelf met gmail en agenda
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede GPS-app minijeffrey iPad algemeen 28 18-02-13 17:35
iphone agenda + outlookagenda+ planning iphonehans iTunes 0 20-10-10 17:35
UK radio, goede app aevries iPad algemeen 0 31-07-10 12:02
goede parijs app bzb iPhone Apps 2 29-12-09 19:47
Windows: advies gevraagd voor Agenda-synchronisatie Mombakkes Desktop-applicaties 3 29-12-09 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.