//

goede Agenda of planning App gevraagd

goede Agenda of planning App gevraagd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik was even benieuwd naar jullie favoriete alternatieve Agenda app of planning app. Ik ben op zoek naar een goede applicatie waarin ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-09, 14:28
Tonja Tonja is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Smile goede Agenda of planning App gevraagd

Hallo allemaal,

Ik was even benieuwd naar jullie favoriete alternatieve Agenda app of planning app.

Ik ben op zoek naar een goede applicatie waarin ik wat uitgebreider de dag kan plannen en de boel wat overzichtelijker weergeeft dan de standaard app die op de IPhone zit.

Dus.... kom maar op met die tips

groetjes,

Tonja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-09, 11:16
Fons010 Fons010 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Genk
Berichten: 2
Standaard

Ik zoek eigenlijk ook een goede agenda, ene die de weeknummers weergeeft!!
  #3  
Oud 12-06-09, 12:12
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Als je best wat geld aan een app wil spenderen zeg ik ga voor Informant. Super uitgebreide agenda app met weeknummers (als je wil). Ik heb r iig plezier van
  #4  
Oud 12-06-09, 14:01
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

En wat zoek je precies v.w.b. "uitgebreider" en "overzichtelijker"? Persoonlijk ben ik nog niets tegen gekomen dat beter werkt dan iCal en de Agenda op de iPhone. Zeker in combinatie met een MobileMe account werkt dit (voor mij) perfect. D.m.v. verschillende agenda's is de boel ook prima te scheiden zodat (in mijn geval) bijvoorbeeld mensen die dat willen/mogen mijn werkrooster online kunnen zien maar niet mijn privé afspraken.

Ik denk dat wat "uitgebreid" en "overzichtelijk" is heel erg afhankelijk is van hoe je je agenda gebruikt. Misschien kun je een beetje aangeven wat je in je agenda wilt zetten en hoe je het wilt gebruiken.
  #5  
Oud 12-06-09, 14:17
Fons010 Fons010 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Genk
Berichten: 2
Standaard Informant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
Als je best wat geld aan een app wil spenderen zeg ik ga voor Informant. Super uitgebreide agenda app met weeknummers (als je wil). Ik heb r iig plezier van
Hmm, als ik de recensies lees zijn de mensen toch helemaal niet enthousiast? Zal de lite versie eens downloaden, en em zelf eens beoordelen
  #6  
Oud 15-06-09, 22:42
Olomouc's schermafbeelding
Olomouc Olomouc is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb Pocket Informant. Werkt voor mij heel goed. Ik sync met Google Agenda. Van PC naar Google en daarvandaan naar P.I. en andersom. Ik hoop dat in de volgende versie je kan knippen en plakken in het week overzicht...
__________________
De werkelijkheid is altijd anders als je denkt....
  #7  
Oud 30-10-09, 20:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Zijn er nog nieuwere/betere varianten hierop uitgekomen? Ik ben dus ook opzoek naar een Agenda App, maar deze hoeft van mij niet te synchroniseren met een Google Calendar of iets dergelijks (wel mooi meegenomen natuurlijk). Voor de duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een To-Do Agenda App of iets dergelijks, maar gewoon een basic Agenda App die iets uitgebreider is dan die standaard op de iPhone staat. Puur om er afspraken, herinneringen/kleine memo's enz. in te zetten. Als iemand tips heeft, hoor ik het graag!
  #8  
Oud 01-11-09, 17:56
jernic jernic is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ook ik gebruik Pocket Informant, al eerder op mijn PocketPC en nu over op mijn iPhone. Ik vind het praktisch, zeker in combinatie met Google Agenda. Met meerdere agenda's in huis is dit de meest handige...
En met Toodledo erbij een prima combi als je elkaar niet dagelijks ziet
Even schudden en we zijn weer bij
  #9  
Oud 01-11-09, 21:49
LuBJe's schermafbeelding
LuBJe LuBJe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 28
Standaard

Hier ook veel lof voor Picket Informant i.c.m. Google calendar!
  #10  
Oud 03-12-09, 00:03
peter ingelse peter ingelse is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Is het ook mogelijk om PI rechtstreeks met de Iphone te syncen (dus zonder eerst met Google calendar te syncen)? Werkt dat gewoon door je Iphone op je Mac aan te sluiten?

En kun je ook op zowel google als de mac syncen?

Dank,

Peter
  #11  
Oud 28-12-09, 22:22
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Kan je de agenda van pocket informant op je lockscreen krijgen?
  #12  
Oud 28-12-09, 22:52
peter ingelse peter ingelse is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Nee, ik zou niet weten hoe dat moet. Ik begrijp uit forumdiscussies dat wijziging van het lockscreen sowieso lastig is. Dus met een applevreemd programma als Pocket Informant zal dat al wel helemaal niet gaan.

Groet,

Peter
  #13  
Oud 29-12-09, 00:50
LuBJe's schermafbeelding
LuBJe LuBJe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridsel Bekijk bericht
Kan je de agenda van pocket informant op je lockscreen krijgen?
Volgens mij wel. Stel gewoon in dat je informant synct met google calendar. Stel ook in dat je de gewone agenda app synct met google calendar.
Gebruik hierna lockinfo om je gewone agende app op je lockscreen te plaatsen. (Hier heb je wel een jailbreak voor nodig)

Laatst gewijzigd door LuBJe; 29-12-09 om 00:53. Reden: JB info
  #14  
Oud 29-12-09, 01:01
peter ingelse peter ingelse is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Tja, dat jailbreaken, dat gaat mij boven de pet. Niettemin: dank.

Groet,

Peter
  #15  
Oud 29-12-09, 09:11
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuBJe Bekijk bericht
Volgens mij wel. Stel gewoon in dat je informant synct met google calendar. Stel ook in dat je de gewone agenda app synct met google calendar.
Gebruik hierna lockinfo om je gewone agende app op je lockscreen te plaatsen. (Hier heb je wel een jailbreak voor nodig)
Ja zo doe ik het nu dus eigenlijk. K dacht dat het mss simpeler kon.
  #16  
Oud 30-12-09, 00:05
ad-ven-tuur ad-ven-tuur is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

wellicht nieuws voor een aantal mensen: Pocket informant 2.1 is nu in de apple store verkrijgbaar en kan wel direct met outlook gesynchroniseerd worden.

Hoe? Dat ben ik aan het uitvogelen, het gaat oftewel via local Wi-Fi Bonjour syncing of via een 'user-configured port connection allowing for sync over WAN'. ik heb het nog niet voor elkaar, dus als er iemand tips heeft hoe dit in te stellen, graag!

EDIT: heb even contact gezocht met Webis, de leverancier....ik moet gewoon nog even geduld hebben, de desktop sync software wordt in januari beschikbaar.

Laatst gewijzigd door ad-ven-tuur; 31-12-09 om 13:19.
  #17  
Oud 30-12-09, 11:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

bij ical kan je je abonneren op agenda's, o.a. weeknummers. Die kan je dan syncen met je iphone en dan krijg je bovenin je scherm de weeknummers te zien dit gebruik ik iig. Verder mis ik in ical op de iphone eigenlijk alleen de WEEKWEERGAVE, das echt een gemis....
  #18  
Oud 14-01-10, 22:28
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad-ven-tuur Bekijk bericht
wellicht nieuws voor een aantal mensen: Pocket informant 2.1 is nu in de apple store verkrijgbaar en kan wel direct met outlook gesynchroniseerd worden.

Hoe? Dat ben ik aan het uitvogelen, het gaat oftewel via local Wi-Fi Bonjour syncing of via een 'user-configured port connection allowing for sync over WAN'. ik heb het nog niet voor elkaar, dus als er iemand tips heeft hoe dit in te stellen, graag!

EDIT: heb even contact gezocht met Webis, de leverancier....ik moet gewoon nog even geduld hebben, de desktop sync software wordt in januari beschikbaar.
Hoe zit het met het zoeken in de agenda van Pocket Informant?
In de huidige standaard agenda van de Iphone kan je in de agenda tot max een jaar terug vinden, daarna moet je op de juiste dag in het verleden zoeken om iets terug te vinden.

Ik bezoek klanten op jaar basis en wil nog wel eens terug kijken wat ik in het verleden heb gedaan, omdat de huidige agenda niet verder terug (vindt) zoekt, zoek ik een andere agenda die dit wel kan.

Kan iemand dit voor mij bevestigen of PI dit wel kan?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #19  
Oud 16-01-10, 18:35
JvH78 JvH78 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard het is toch raar....

... dat er geen agenda beschikbaar is die direct Outlook Exchange (dus een professionele bedrijfsversie) kan synchroniseren met een App?
Ik vind de Iphone geweldig, maar de Calendar functie is echt naatje. Ik zoek een agenda waarbij ik een goed weekoverzicht heb, waarbij ik verschil kan zien tussen voorlopige afspraken, definitieve afspraken en prive-afspraken (zonder dat ik 3 agenda's hoef bij te houden): ofwel de Microsoft Outlook agenda, maar dan op mijn Iphone.
Ik zit al weken op allerlei fora te zoeken, maar kan niks vinden. Dit lijkt me enorm gat in de markt.
  #20  
Oud 17-01-10, 00:59
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvH78 Bekijk bericht
... dat er geen agenda beschikbaar is die direct Outlook Exchange (dus een professionele bedrijfsversie) kan synchroniseren met een App?
Ik vind de Iphone geweldig, maar de Calendar functie is echt naatje. Ik zoek een agenda waarbij ik een goed weekoverzicht heb, waarbij ik verschil kan zien tussen voorlopige afspraken, definitieve afspraken en prive-afspraken (zonder dat ik 3 agenda's hoef bij te houden): ofwel de Microsoft Outlook agenda, maar dan op mijn Iphone.
Ik zit al weken op allerlei fora te zoeken, maar kan niks vinden. Dit lijkt me enorm gat in de markt.
Op zich niet zo heel moeilijk.
Outlook agenda synchroniseren met je gmail account d.m.v. Google calendar
Bij gmail meerdere agenda's aanmaken in verschillende kleuren.

Ik heb maar 1 agenda en maak dit aan in Outlook en middels Google Calendar wordt dit gesynct naar Gmail en Gmail naar mijn Iphone.

En als ik iets bijwerk op de Iphone agenda gaat dit in omgekeerde volgorde terug naar Outlook. Werkt super.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede GPS-app minijeffrey iPad algemeen 28 18-02-13 17:35
iphone agenda + outlookagenda+ planning iphonehans iTunes 0 20-10-10 17:35
UK radio, goede app aevries iPad algemeen 0 31-07-10 12:02
goede parijs app bzb iPhone Apps 2 29-12-09 19:47
Windows: advies gevraagd voor Agenda-synchronisatie Mombakkes Desktop-applicaties 3 29-12-09 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.