iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Update apps voor OS 3.0 ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/35564-update-apps-voor-os-3-0-a.html)

SuperJay 14-06-09 21:36

Update apps voor OS 3.0 ?
 
Ik vraag me af waar alle updates blijven die apps geschikt maken voor OS 3.0 of beter nog die apps meer functionaliteit geven door de verbeteringen van OS 3.0, het duurt namelijk nog maar een paar dagen. De vele apps waarbij je bijvoorbeeld aan kunt geven dat ze ergens voor moeten waarschuwen (bijvoorbeeld als een no aan te scahffen app onder een bepaald bedrag komt) zouden toch mooi gebruik kunnen maken van de nieuwe 'push' functionaliteit. En zo zijn daar nog veel meer voorbeelden te bedenken.

Runaque 14-06-09 21:58

Het is al eens gezegd, app's moeten nu niet compatibel zijn met 3.0, maar pas vanaf de dag dat 3.0 officieel uitgebracht wordt. Trouwens, veel app's die nu in de app store staan zijn al compatibel met 3.0, ook al vermeld men het niet. Verwacht je maar aan een heuse hoeveelheid updates diezelfde dag nog in de app store en de dagen die erop volgen.

Michael 14-06-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 296173)
Het is al eens gezegd, app's moeten nu niet compatibel zijn met 3.0, maar pas vanaf de dag dat 3.0 officieel uitgebracht wordt. Trouwens, veel app's die nu in de app store staan zijn al compatibel met 3.0, ook al vermeld men het niet. Verwacht je maar aan een heuse hoeveelheid updates diezelfde dag nog in de app store en de dagen die erop volgen.

Foutje apple accepteert sinds mei al geen apps meer die niet compatible zijn met 3.0

Runaque 15-06-09 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 296226)
Foutje apple accepteert sinds mei al geen apps meer die niet compatible zijn met 3.0

Nieuw ingediende app's, diegene die er al in staan mogen blijven tot 3.0 beschikbaar is. De vereiste is dat ze altijd met de nieuwe FW dienen te werken.

Michael 15-06-09 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 296229)
Nieuw ingediende app's, diegene die er al in staan mogen blijven tot 3.0 beschikbaar is. De vereiste is dat ze altijd met de nieuwe FW dienen te werken.

Dus zorg je er wel voor dat je ruim van te voren een update hebt gedaan. Ze vliegen in ieder geval om mijn oren al die updates. Met name de betaalde apps

Runaque 15-06-09 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 296234)
Dus zorg je er wel voor dat je ruim van te voren een update hebt gedaan. Ze vliegen in ieder geval om mijn oren al die updates. Met name de betaalde apps

Onlangs is Terminator Salvation aan een OS 3.0 update onderworpen, maar de versie die zogezegd niet compatibel was is na mei uitgebracht naar mijn idee. Ik zie hier ook de ene update na de andere verschijnen, maar ik denk dat het overgrote merendeel dezelfde dag dat OS 3.0 beschikbaar is te vinden zal zijn. Nu zijn het doorgaans de commerciele applicaties die al klaar zijn voor de nieuwe FW.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.