//

Update apps voor OS 3.0 ?

Update apps voor OS 3.0 ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af waar alle updates blijven die apps geschikt maken voor OS 3.0 of beter nog die apps meer functionaliteit geven door de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-09, 22:36
SuperJay SuperJay is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Question Update apps voor OS 3.0 ?

Ik vraag me af waar alle updates blijven die apps geschikt maken voor OS 3.0 of beter nog die apps meer functionaliteit geven door de verbeteringen van OS 3.0, het duurt namelijk nog maar een paar dagen. De vele apps waarbij je bijvoorbeeld aan kunt geven dat ze ergens voor moeten waarschuwen (bijvoorbeeld als een no aan te scahffen app onder een bepaald bedrag komt) zouden toch mooi gebruik kunnen maken van de nieuwe 'push' functionaliteit. En zo zijn daar nog veel meer voorbeelden te bedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-09, 22:58
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Het is al eens gezegd, app's moeten nu niet compatibel zijn met 3.0, maar pas vanaf de dag dat 3.0 officieel uitgebracht wordt. Trouwens, veel app's die nu in de app store staan zijn al compatibel met 3.0, ook al vermeld men het niet. Verwacht je maar aan een heuse hoeveelheid updates diezelfde dag nog in de app store en de dagen die erop volgen.
  #3  
Oud 15-06-09, 00:55
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Het is al eens gezegd, app's moeten nu niet compatibel zijn met 3.0, maar pas vanaf de dag dat 3.0 officieel uitgebracht wordt. Trouwens, veel app's die nu in de app store staan zijn al compatibel met 3.0, ook al vermeld men het niet. Verwacht je maar aan een heuse hoeveelheid updates diezelfde dag nog in de app store en de dagen die erop volgen.
Foutje apple accepteert sinds mei al geen apps meer die niet compatible zijn met 3.0
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #4  
Oud 15-06-09, 01:10
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Foutje apple accepteert sinds mei al geen apps meer die niet compatible zijn met 3.0
Nieuw ingediende app's, diegene die er al in staan mogen blijven tot 3.0 beschikbaar is. De vereiste is dat ze altijd met de nieuwe FW dienen te werken.
  #5  
Oud 15-06-09, 01:35
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Nieuw ingediende app's, diegene die er al in staan mogen blijven tot 3.0 beschikbaar is. De vereiste is dat ze altijd met de nieuwe FW dienen te werken.
Dus zorg je er wel voor dat je ruim van te voren een update hebt gedaan. Ze vliegen in ieder geval om mijn oren al die updates. Met name de betaalde apps
  #6  
Oud 15-06-09, 01:39
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Dus zorg je er wel voor dat je ruim van te voren een update hebt gedaan. Ze vliegen in ieder geval om mijn oren al die updates. Met name de betaalde apps
Onlangs is Terminator Salvation aan een OS 3.0 update onderworpen, maar de versie die zogezegd niet compatibel was is na mei uitgebracht naar mijn idee. Ik zie hier ook de ene update na de andere verschijnen, maar ik denk dat het overgrote merendeel dezelfde dag dat OS 3.0 beschikbaar is te vinden zal zijn. Nu zijn het doorgaans de commerciele applicaties die al klaar zijn voor de nieuwe FW.
Reageren

Labels
os 3.0



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update van Apps op 3.1.3. voor 2g Iphone jjvanarend iPhone Apps 1 10-01-11 21:54
Update en apps jie-fan iPhone Apps 1 29-06-10 14:52
crash apps na update 2.1 dennis9920 iPhone Apps 7 14-09-08 02:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.