iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Verbinding App store werkt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/35601-verbinding-app-store-werkt-niet.html)

eyedniels 15-06-09 16:16

Verbinding App store werkt niet
 
Beste.....
sinds vanmiddag doet mijn verbinding met de appstore het niet meer.
als ik mijn wachtwoord invoer geeft hij aan: verbinding met appstore mislukt, er is geen veilige verbinding controleer de datum-en tijdsinstellingen....
heb gekeken bij instellingen maar alles staat naar mijn weten gewoon goed.
iemand een idee?
gr
Niels

Christeel 27-03-10 17:06

Ja dat heb ik nu ook, word er gek van!
Geen idee hoe je dit moet oplossen...
Iemand tips? :p

Niemand enig idee hoe je dit kunt oplossen? :P
Het is namelijk echt heel vervelend, kan bijv. niks meer van de App store installeren

emonty 01-04-10 10:41

ik heb het ook, bij ww invoeren na 1 letter verdwijnt het toestenbord en kan ik dus niet verder

woca 03-04-10 15:06

Ik kan niet op updates controleren in de appstore via Wi-Fi.
Werkt wel via 3G of gprs !
Wi-Fi werkt anders wel voor internet, itunes,...

toontje 05-04-10 15:58

appstore via Wi-Fi
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door woca (Bericht 433666)
Ik kan niet op updates controleren in de appstore via Wi-Fi.
Werkt wel via 3G of gprs !
Wi-Fi werkt anders wel voor internet, itunes,...


hallo
heeft er al iemand een oplossing voor je probleem aangedragen???

woca 05-04-10 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toontje (Bericht 434372)
hallo
heeft er al iemand een oplossing voor je probleem aangedragen???

Nee, en ik heb nog altijd hetzelfde probleem...:confused:

driessenm 06-04-10 10:43

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Updaten via Wi-Fi gaat niet, via Edge of 3G wel.
Ik heb ook vastgesteld dat updaten via iTunes ook niet werkt. Hier blijft staan "Zoeken naar updates" en voor de rest gebeurd er niets.

Wij hebben hier allemaal een iPhone. Ikzelf en mijn zoon een 3GS, mijn dochter een 3G en mijn vrouw een oude iPhone. Op de 3GS en de 3G staat OS 3.1.3, mijn vrouw haar iPhone werkt onder O.S. 3.O.

Deze laatste heeft het probleem echter niet.

Allemaal heel erg vreemd als je het mij vraagt.

Toch dank bij voorbaat.

driessenm 06-04-10 10:51

Ik heb zonet wel het volgende vastgesteld.

Als je de beschikbare updates controleert via Edge/GPRS/3G, vervolgens het bijwerken opstart en dan overschakelt naar Wi-Fi, dan worden de updates wel geladen en geïnstalleerd.

woca 06-04-10 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driessenm (Bericht 434689)
Ik heb zonet wel het volgende vastgesteld.

Als je de beschikbare updates controleert via Edge/GPRS/3G, vervolgens het bijwerken opstart en dan overschakelt naar Wi-Fi, dan worden de updates wel geladen en geïnstalleerd.

Dat klopt, ik heb dat ook al geprobeerd en het werkte !
Niettemin toch wel vervelend en zeer vreemd. Wij hebben 2 iphones een 3GS en een 3G beiden met fw 3.1.3 . Op beide toestellen is dat probleem plots en op hetzelfde moment ontstaan.
Ik denk niet dat het met de fw te maken heeft, want die staat er al een hele tijd op. Het probleem heeft misschien eerder iets te maken met de introductie van de ipad en de aanpassingen aan itunes hiervoor ?

Misschien moeten we wachten op fw. 4.0 ??

driessenm 06-04-10 12:19

Hoera, plots werkt weer alles. Het was dus blijkbaar een probleem in de iTunes store via Wi-Fi.

toontje 06-04-10 13:34

Hier ook hoera!!

Alles doet het weer.

Foto's synchroniseren gaat ineens ook weer. Wel nog geen mogelijkheid keuzes te maken uit fotomappen.

ITunes kennelijk van op afstand enigzins gewijziigd.

Gr.

woca 06-04-10 13:37

Ook hier opeens terug toegang tot appstore updates via Wi-Fi !!:)

kai824 06-04-10 19:34

Ik denk dat je Router moest resetten. Dit gebeurd meestal na een paar uur, dus zal dit wel vanzelf verholpen zijn


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.