//

Gmail/Google Calendar

Gmail/Google Calendar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Momenteel sync ik mijn agenda en e-mail met google. Dat werkt naar behoren. Zoals jullie (wellicht) weten kun je ook van google functies ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-09, 14:59
Roy1980 Roy1980 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 77
Standaard Gmail/Google Calendar

Beste iPhoners,

Momenteel sync ik mijn agenda en e-mail met google. Dat werkt naar behoren.

Zoals jullie (wellicht) weten kun je ook van google functies gebruik maken via de google app. Persoonlijk zou ik dat liever doen, omdat alles er dan net even iets gelikter uit ziet. Ik vind de snelheid via de google app echter veel te laag. Als ik bijvoorbeeld mijn agenda wil raadplegen, duurt het (te) lang voordat ik toegang heb. Helaas bezit ik vooralsnog een 1st gen iPhone, dus wijt ik een en ander aan de snelheid van mijn GPRS verbinding.

Wie van jullie gebruikt de google functies via de app? Is het met een 3G verbinding (veel) beter te doen, of is het snelheidsverschil tussen de eigen offline iPhone agenda en de online agenda via google app nog steeds heel groot?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail Calendar Sync Iphone 4 tom_goteborg iTunes 5 06-09-10 19:43
Google Calendar faldera iPhone algemeen 0 06-07-10 11:09
Google Calendar Bumba iPhone Apps 12 28-12-08 18:58
Google calendar syncen miecak iPhone Apps 5 07-11-08 09:44
Google Calendar BjOrN_M iPhone algemeen 4 21-05-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.