iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Meerdere iPhone's zelfde gekochte programma installeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/35667-meerdere-iphone-s-zelfde-gekochte-programma-installeren.html)

[S]joerd 16-06-09 17:44

Meerdere iPhone's zelfde gekochte programma installeren
 
Ik heb 2 iPhone's 3G hier thuis liggen. Eentje van mij en eentje van mijn vader.

Stel ik koop een programma met mijn iTunes account en installeer het programma op mijn iPhone 3G. Kan ik dat programma dan ook installeren op de iPhone 3G van mijn vader?

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Jansen

wesleyvosters 16-06-09 19:38

Ik weet niet zeker maar ik dacht dat je 2 of zelfs meer iPhones op een account kan gebruiken

Bordyl 16-06-09 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door [S]joerd (Bericht 297054)
Ik heb 2 iPhone's 3G hier thuis liggen. Eentje van mij en eentje van mijn vader.

Stel ik koop een programma met mijn iTunes account en installeer het programma op mijn iPhone 3G. Kan ik dat programma dan ook installeren op de iPhone 3G van mijn vader?

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Jansen

Ja, geen probleem.

Gilliam 16-06-09 22:12

Gebruiken jullie dezelfde computer?

[S]joerd 16-06-09 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 297199)
Gebruiken jullie dezelfde computer?

Nee. Maar os pap gebruikt iTunes niet etc, is het nodig om dezelfde pc te gebruiken dan?

Stel dat ik straks TomTom koop kan ik die dan dus op 2 iPhone's installeren en dus maar 1x betalen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Sjoerd

Bordyl 17-06-09 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door '[S
joerd;297265]

Stel dat ik straks TomTom koop kan ik die dan dus op 2 iPhone's installeren en dus maar 1x betalen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Sjoerd

Zolang je me eenzelfde account werkt moet dat lukken.

[S]joerd 17-06-09 08:24

Maar ik kan het beste misschien wel 2 pc's gebruiken met synchroniseren of niet want anders krijg ik dingen van os pap op mijn iPhone? En dan wel dezelfde account gebruiken voor de App Store?

appel_001 17-06-09 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door [S]joerd (Bericht 297351)
Maar ik kan het beste misschien wel 2 pc's gebruiken met synchroniseren of niet want anders krijg ik dingen van os pap op mijn iPhone? En dan wel dezelfde account gebruiken voor de App Store?

je moet zeker dezelfde account gebruiken volgens mij moet het dan lukken !

Hunter 17-06-09 13:43

Heb 3 verschillende iPhones op meerdere PC's onder 1 account draaien zonder problemen.

[S]joerd 17-06-09 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hunter (Bericht 297532)
Heb 3 verschillende iPhones op meerdere PC's onder 1 account draaien zonder problemen.

Dankje! :D

Bordyl 17-06-09 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door [S]joerd (Bericht 297351)
Maar ik kan het beste misschien wel 2 pc's gebruiken met synchroniseren of niet want anders krijg ik dingen van os pap op mijn iPhone? En dan wel dezelfde account gebruiken voor de App Store?

Als je in iTunes naar het tabblad van je iPhone gaat kan je kiezen welke programma's er op de iPhone moeten worden gezet. iTunes zelf zal wel onthouden welke apps je bij welke iPhone hebt aangevinkt en welke niet.

[S]joerd 19-06-09 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 297607)
Als je in iTunes naar het tabblad van je iPhone gaat kan je kiezen welke programma's er op de iPhone moeten worden gezet. iTunes zelf zal wel onthouden welke apps je bij welke iPhone hebt aangevinkt en welke niet.

Bedankt voor de hulp ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.