iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   HeyWAY (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/35993-heyway.html)

xynta 18-06-09 22:51

HeyWAY
 
Zijn er hier gebruikers van HeyWAY zo ja voeg me eventjes toe: xynta@me.com, zo kan iedereen wat extra users verzamelen. Zag meerdere malen de vraag voor accounts voorbij komen dus vandaar mijn topic.

Exybaby 18-06-09 23:34

Ik vind het eigenlijk alleen echt interessant om mensen te volgen die ik ken :p .. jammer dat zo weinig mensen om me heen een iPhone hebben! Het is wel grappig als je iemand toevallig toevoegd die in de buurt woont, of wel is in de buurt is vanwaar jij bent .. dan is het leuk om te ontdekken wie het misschien kan zijn! haha

xynta 18-06-09 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Exybaby (Bericht 301131)
Ik vind het eigenlijk alleen echt interessant om mensen te volgen die ik ken :p .. jammer dat zo weinig mensen om me heen een iPhone hebben!

Ik ken het gevoel, alleen mijn broertje heeft er 1 :P

j biggie 18-06-09 23:50

Dit lijkt me makkelijk voor als je iphone is gestolen!Alleen dan zou er nog een update moeten komen zodat je via google maps met een wachtwoord ofzo kan kijken waar ie is!grtz

Hunter 18-06-09 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j biggie (Bericht 301149)
Dit lijkt me makkelijk voor als je iphone is gestolen!Alleen dan zou er nog een update moeten komen zodat je via google maps met een wachtwoord ofzo kan kijken waar ie is!grtz

Kan al met MobileME.

McNessie 19-06-09 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 301085)
Zijn er hier gebruikers van HeyWAY zo ja voeg me eventjes toe: xynta@me.com, zo kan iedereen wat extra users verzamelen. Zag meerdere malen de vraag voor accounts voorbij komen dus vandaar mijn topic.

Yeah, me too, mcnessie@home.nl Voeg maar toe

spykes22 19-06-09 21:08

begrijp ik het nou goed dat als je iemand toestemming geeft je NOG STEEDS elke keer op okey moet drukken om het signaal te verzenden

das niet handig

ik wil gewoon een keertje activeren endan de positie kijken waneer ik wil
en niet eerst een bevestiging terug moet krijgen van diegene

royz 20-06-09 19:25

Voeg mij ook toe

cloverfield 20-06-09 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j biggie (Bericht 301149)
Dit lijkt me makkelijk voor als je iphone is gestolen!Alleen dan zou er nog een update moeten komen zodat je via google maps met een wachtwoord ofzo kan kijken waar ie is!grtz

Heel makkelijk. Ik denk dat de dief je ook best wil helpen door op reply te drukken, zodat je de positie van je iPhone verstuurd.
Helaas... deze functie is alleen beschikbaar als je Apple heel veel geld wilt doneren: mobileme.

callous 20-06-09 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spykes22 (Bericht 302355)
begrijp ik het nou goed dat als je iemand toestemming geeft je NOG STEEDS elke keer op okey moet drukken om het signaal te verzenden

das niet handig

ik wil gewoon een keertje activeren endan de positie kijken waneer ik wil
en niet eerst een bevestiging terug moet krijgen van diegene


Wil je dat echt? Dat iedereen altijd kan zien waar jij uithangt? Of denk je dat anderen willen dat jij kan zien, ALTIJD waar zij zijn?

Dan heeft het programma geen bestaansrecht meer. Ik snap wel wat je bedoelt maar je moet het zo zien:

De meest uitgesproken zin op de mobiel is: Hey, waar ben je?

Nou... nu hoef je niet te bellen maar druk je op een knop en de ander doet dat ook als hij/zij dat wil (en natuurlijk een iphone heeft).

Dan hoef je niet meer te bellen. Ik heb hem getest met een collega. Via BT geauthoriseerd. Ja, leuk proggie maar zou het echt serieus nuttig zijn in de praktijk?
Misschien als het op meer platformen komt en meer mensen hem gebruiken...wie weet dan wel.

McNessie 21-06-09 00:11

Ik wil het gewoon ff uitproberen : mcnessie@home.nl

iPeter91 21-06-09 12:37

Het lijkt wel of ik geen berichtgeving krijg. Terwijl het wel aan staat ? Hoe kan ik dit testen ?

royz 21-06-09 12:38

ik heb je een notification gestuurd. Hbe je die gekregen? Ik kreeg wel een update van jou namelijk

iPeter91 21-06-09 12:57

Nee niks gekregen. Heel vreemd kan je mij nog zo'n mail sturen met accivatie ? Bij iemand anders zie ik wel zijn lokatie in de app maar geen melding gehad. Terwijl de settings goed staan.

buscemi 21-06-09 15:12

Ik gebruik 't met me ouders en me broertjes en hoop vrienden nu al paar dagen, werkt als een trein! Briljante app!

royz 21-06-09 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPeter91 (Bericht 305159)
Nee niks gekregen. Heel vreemd kan je mij nog zo'n mail sturen met accivatie ? Bij iemand anders zie ik wel zijn lokatie in de app maar geen melding gehad. Terwijl de settings goed staan.

Ik had jou een request gestuurd, geen activatiemail. is dat het verschil?

Rodjér 21-06-09 15:57

ik ook:D

roger_bosman(aapestaart)hotmail.com

Chrissz 21-06-09 16:29

Hey allemaal, Weten jullie of het mogelijk is een gebruiker weer te verwijderen?? Ik heb mezelf toegevoegd om het te testen, kan mezelf alleen niet meer verwijderen... HELP!!

linda_menkhorst 21-06-09 17:03

iPhone warm
 
Na het gebruik van HeyWay en het weer uitzetten, lijkt het er verdacht veel op dat de iPhone warm wordt, fiks warm en dat de batterij in no-time leeggetrokken wordt. Ik weet niet of dat aan HeyWay of aan de push-notificatie of een instelling ligt, ik heb het nu 3 keer uitgeprobeerd en iedere keer weer hetzelfde.

iPeter91 21-06-09 17:59

Hoe kan je die push-notificatie testen, want heb nog nooit een popup gehad ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.